#1
Ik zou niet minder geven dan 90 mg. Lijkt mij ook erg sterk dat er iets fout zal gaan met MDMA. Of geef gewoon een pilletje, in pillen zit vrijwel nooit een belachelijk hoge dosis wat te veel is voor iemand.
Inhale zei:Ik zou niet minder geven dan 90 mg. Lijkt mij ook erg sterk dat er iets fout zal gaan met MDMA. Of geef gewoon een pilletje, in pillen zit vrijwel nooit een belachelijk hoge dosis wat te veel is voor iemand.
Pikachu zei:Ok prima dan ga ik gewoon door met dit plan. Hij krijgt van me twee maal 90 mg mdma in. (Het is vrij puur, niet het maximaal haalbare maar wel bijna) Zelf ga ik waarschijnlijk voor tweel/drie capsules van 140-150mg.
Angramar Temenos zei:85% van de max chemisch mogelijk pure. Dwz, 85% 84,1% pure MDMA, en 15% versnijdmiddel (bakmeel). Om nou 85% van 84,1% uit te gaan rekenen heb ik echt geen zin in.
Angramar Temenos zei:Kristallen die ik heb zijn 85% puur (getest), meestal leg ik een lijntje van ~150 mg om te beginnen. Knalt er goed in iig..
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Oké, prima, ik lieg, ik heb echt geen zin meer in deze stomme, nutteloze onzin. Je hebt gelijk, je hebt altijd gelijk, moet je een schriftelijke verklaring? Laat me gewoon met rust.
Laat dit topic met rust idioot. Niemand vraagt naar die stinkende verhaaltjes over de puurheid van jouw MDMA.
Ik zit bij elke offtopic kutpost van jou te twijfelen of ik wat zal schrijven en 9 van de 10 keer hou ik me nog in.
En dan ook nog de zielepoot uithangen. Bah, kotsen moet ik er van.

Oom Klaas zei:Kap nou eens met ver offtopic gaan en AT afkraken, als jullie hem niet geloven meld dat dan NAAST je ontopic post die bijdraagd aan de vraag van de ts.
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Kristallen die ik heb zijn 85% puur (getest)
Dat bestaat niet.
84,1 is maximum en komt zo goed als nooit voor.
Flip Trip zei:Om maar es eerst iets ontopics te zeggen. De normale "therapeutische" dosis van mdma is 1-2 mg/kg, dus met een beginhoeveelheid van 90 mg zit je goed. Als je dan na ongeveer 3 uur de helft bijpakt zal de werking wat langer zijn maar op hetzelfde level blijven.
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Kristallen die ik heb zijn 85% puur (getest)
Dat bestaat niet.
84,1 is maximum en komt zo goed als nooit voor.
Ik vraag me toch altijd af hoe iets maar voor maximaal 84,1 % puur kan zijn, waarom geen 100%. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het iets te maken heeft met de zoutvorm, normale mdma kristallen zijn een zout van mdma + Cl- of andere negatieve ionen. Met Cl- kom ik op 84,5% (heeft AT toch gelijk dat het afgerond 85% kan zijn hahaha, natuurlijk niet dat er bakmeel of andere versnijdingsmiddelen bijzitten). Maar voor mij is dit gewoon 100% zuiver mdma (in de chloride zout vorm), er zit toch voor de rest geen rotzooi ofzo in.
Wat me ook opvalt is dat er blijkbaar altijd het chloride zout wordt gebruikt en nooit een ander zout zoals sulfaat. Ook zie je bij erowid geen verschil in dosage info, wat je bij bijvoorbeeld mescaline wel ziet. Mescaline sulfaat is nl zwaarder dan mescaline chloride, bij mdma is dit ook het geval. Verder heb ik gelezen dat de vrije base vorm van mdma een olieachtige substantie is, bij mesc is dit ook het geval. Dus mijn vraag is of iemand enig idee heeft waarom altijd het chloride zout wordt gebruikt.
tomz0r zei:Flip Trip zei:
Waterstofchloride wordt altijd gebruikt bij MDMA.
MDMA.HCL
Molgewicht MDMA = 193,25
Molgewicht HCL = 36,46
193.25/(193,25+36,46)*100=84,1%
hehe.Flip Trip zei:tomz0r zei:Flip Trip zei:
Waterstofchloride wordt altijd gebruikt bij MDMA.
MDMA.HCL
Molgewicht MDMA = 193,25
Molgewicht HCL = 36,46
193.25/(193,25+36,46)*100=84,1%
Owke, ik dacht Cl-, had de H+ vergeten daarom kwam ik op 84,5% hehe. Maarja voor mij blijft dit alsnog 100% pure mdma HCl kristallen. Immers zal je mdma als vrije base niet tegen komen en er zit niks in wat er niet in hoort, de HCl heb je immers gewoon nodig en is onderdeel van het mdma zout.
Maar toch bedankt tomzorhehe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."