Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsk snuiven

k snuiven

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
underworld zei:
een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven :)
kun je beter een bommetje droppen
en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen.
Klik om te vergroten...

Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-hole :openmouth: Lijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg! :hearteyes:
:wave:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#2
321123 zei:
underworld zei:
een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven :)
kun je beter een bommetje droppen
en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen.
Klik om te vergroten...

Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-hole :openmouth: Lijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg! :hearteyes:
:wave:
Klik om te vergroten...

Jij wel. :rockband:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#3
321123 zei:
Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-hole :openmouth: Lijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg! :hearteyes:
:wave:
Klik om te vergroten...
Ik raak ook echt wel in een k-hole met snuiven hoor (zeker als je een paar weken nix genomen heb)! En alles wat je snuift dat niet direct door je slijmvliezen opgenomen wordt krijg je toch ook echt binnen hoor!
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
CHIASME zei:
321123 zei:
underworld zei:
een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven :)
kun je beter een bommetje droppen
en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen.
Klik om te vergroten...

Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-hole :openmouth: Lijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg! :hearteyes:
:wave:
Klik om te vergroten...

Jij wel. :rockband:
Klik om te vergroten...
Helaas voor jou sta ik voor hem in, want het is zo. :)
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo ik had een vraagje... Hoeveel k moet je ongv. snuiven voor een khole. E n is 1 neusgat beter of 2?

Danku. :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven :)
kun je beter een bommetje droppen
en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is zeldzaam om het mee te maken. Heb het slechts 1 maal gehad van vele onafhankelijke dagen snuiven. Je moet zorgen dat je neus echt open is en je slijmvlies helemaal gezond. En niet te hard snuiven en doorsnuiven want dan zakt het via je huig je maag in en is je slijmvlies verdooft waardoor je blijft hangen.

Maar eigenlijk is en shot de enige optie om te voelen dat de wereld om je heen tot onder je voeten wordt weggezogen en je een diepe adem neemt.

Wat je kunt doen is 300 mg oraal innemen en als je voelt dat je echt gedesorienteerd raakt op elk neusgat nog eens ruim 50 mg wegsnuiven en gaan liggen. K-hole is ongeregelmatig en niet een snelle lineaire shift up. Maar je beleeft het wel.

Vertrekt naar de verre oudheid, de high-tech world en het atlantis continent.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Atropa zei:
Het is zeldzaam om het mee te maken. Heb het slechts 1 maal gehad van vele onafhankelijke dagen snuiven. Je moet zorgen dat je neus echt open is en je slijmvlies helemaal gezond. En niet te hard snuiven en doorsnuiven want dan zakt het via je huig je maag in en is je slijmvlies verdooft waardoor je blijft hangen.

Maar eigenlijk is en shot de enige optie om te voelen dat de wereld om je heen tot onder je voeten wordt weggezogen en je een diepe adem neemt.

Wat je kunt doen is 300 mg oraal innemen en als je voelt dat je echt gedesorienteerd raakt op elk neusgat nog eens ruim 50 mg wegsnuiven en gaan liggen. K-hole is ongeregelmatig en niet een snelle lineaire shift up. Maar je beleeft het wel.

Vertrekt naar de verre oudheid, de high-tech world en het atlantis continent.
Klik om te vergroten...

ok dus een bommetje van 300 en later 50 per neusgat zou kunne werke thnx =) maar is het dan zo moeilijk een khole te krijgen?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee het is niet moelijk, maar je slijmvlies kan geen 200 mg naar de hersenen trekken. Tenzij je dus secuur snuift, want Ket beschadigt de slijmvliezen waardoor er na zo'n 120 of iets meer mg geen opname mer mogelijk is.

300 mg oraal = de helft van een orale K-hole dosering, en 100 mg snuiven is ook de helft van een K-hole dosering. Je moet alleen wel even rustig de tijd nemen, eerst oraal en wachten tot je goed gedesorienteert raakt, daarna snuif je op elk neusgat 50 mg weg en ga je liggen.

Lege maag, en kussen onder je hoofd, in een donkere kamer.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
ok thnx voor de info =)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou het zooooo graag willen doen :flushed:

maar iets zegt me dat ik moet wachten
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#12
Plimu zei:
ik zou het zooooo graag willen doen :flushed:

maar iets zegt me dat ik moet wachten
Klik om te vergroten...

in welk opzicht wil je ervoor wachten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."