Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering...again....:P

Dosering...again....:P

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
En ja hoor, alweer die kut vraag over de dosering :P Maar moet het ff zeker weten, want wil niet in een k-holletje belanden.

Kan iemand ff een mooie digitale lijn schetsen van hoeveel keet er in 1 neusgat moet? Kan ik gewoon 2 neusgaten doen en dan trippen, of MOET je 10 mins later ook nog bijpakken. Denk niet dat ik daar zo zin in heb.

Heb 500mg, dus ik dacht meer aan dat in 5 delen? en dan 1 deel door 2en voor 1x trippen?

Thanks
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
pak een klein puntje, dan weet je wel ongeveer hoe sterk het is.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja keta is altijd een beetje aftasten. Ik weet niet hoe sterk dat spul van jou is. Gewoon een klein lijntje zoals jij beschrijft zou kunnen volstaan. Ghehe tja je kan alleen zelf weten hoeveel je nodig hebt voor welk effect hoe stom dat ook klinkt. Je kent de sterkte niet en ook niet hoe sterk jij er op reageert. Ik zou zeggen neem een puntje idd en als je het aan durft neem je der nog een en dan nog een tot dat je denkt tjaa.. dit is wel goed geweest. :mrgreen: neem de tijd :beer:
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Deel een gram in tienen, daar lijntjes van maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."