#1
Ik zou het op 2x een net lijntje houden.. Tenzij je van enorme chaos en wanorde houdt (speed moet je leren kennen en de 1e keer is echt een wirwar van gedachtes hehe)

Flameon zei:Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)
Phreakingout zei:Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :
-------------------- = 1/2 mm DIK
-------------------- = 1/2 mm DIK

Delirium zei:Phreakingout zei:Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :
-------------------- = 1/2 mm DIK
-------------------- = 1/2 mm DIK
Denk er even aan dat die lijntjes op verschillende beeldschermen en resoluties verschillende groottes hebben hè?![]()
Phreakingout zei:Flameon zei:Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)
Hehe dan heb je erg royale lijnen hoor..
Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :
-------------------- = 1/2 mm DIK
-------------------- = 1/2 mm DIK
En dan nog meer richting de 1 mm grens. Eigenlijk is 2 al best dik moet ik zeggen voor een beginner..


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."