Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time!

First time!

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou het op 2x een net lijntje houden.. Tenzij je van enorme chaos en wanorde houdt (speed moet je leren kennen en de 1e keer is echt een wirwar van gedachtes hehe)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#3
eerste keer speed, hmmzz niet teveel in 1x.. als je heel weinig doet (mijn eerste keer) had ik geeneens door dat er iets werkte achteraf ja wel blijer energieker opgewekt enzo.. 2e keer veelsteveel gedaan iedereen bezorgd om me en t was de bdoeling dat mensen niet echt wisten, maar ik was te onrustig te bewegen, met vn die lompe ogen, kaken strak op elkaar en half doorweekt van het zweet tyaaa.. de meest dronken figuur die me niet kende kon het van verre afstand zien...

ik was die 2e keer dus iets te enthousiast (en naïf).. voelde voor eerst tof speed gevoel.. helemaal in mn nopjes en dacht: tooff zo nog btj :grin: het begon met 2 kleine lijntjes al snel de volgende 2 toen ff tijdje nog weer 2, en in mijn beginnersenthousiastme dacht ik steeds meer meer meer :grin: en voordat ik het wist stond ik zo strak als mafakkeerrrrr!!!!:P en kon ik de volgende nacht pas heel laat eindelijk helemaal kapot in slaap vallen, na dikke schuldgevoelens en kutheid in mn hoofd omdat ik er zown zooitje vn had gemaakt (voor mijn gevoel was dat toen heel erg).. kwerd nuchterder en speed wil dan nog wel is je zo gaan prikkelen dat je je druk gaat maken om dingen die er niet zijn, maar jy maakt je er druk om alsof ze dr zijn... en als je dat niet weet en niet mee om weet te gaan dan ga je er op in alsof t echt is, en je gaat je kut voelen ik zweer (je meot ook wel btj gevoelig voor zijn zoals ik) kwas waarschijnlijk meer para en kut dan mensen die 40 jaar vast in een of andere inrichting zitten ofzo..

tip dus: miss iemand aanwijzen dei btj op je let of die btj ervaring meeheeft, jezelf ook in de gaten houden.. niet te enhtousiast en overmoedig worden als je eenmaal dik geniet.. want voor je weet sta je strak als de ziekte !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt allemaal voor jullie info!
Kan ik erg waarderen :smoke:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehehehe...

leuke dingen om te lezen ook altijd.
10cm lange lijn en 5mm dik voor de eerste keer.
Nou, das een beste lijn. Denk niet dat je die in 1 keer naar binnen krijgt zonder te gaan tranen of te gaan kokhalzen als je het niet gewend bent.
Ken het van een maat van me die het ook wou proberen voor de 1e keer en ook stoer deed door een mega lijn neer te leggen.
Kheb me de schurftes gelachen toen die begon te tranen en te kokhalzen van de fijn gesneden verse pasta. hehehe...

Voor de eerste keer zou ik gewoon niet zoveel doen.
5 cm maximaal. En dikte +/- 2mm.

Mocht het na 1 uur nog niet het gewenste effect geven dan kun je altijd nog een klein beetje erbij doen.

Tenminste... dat vind ik.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoeveel gram heb je de eerste keer nodig om het gewenste effect te krijgen?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zal van de sterkte afhangen..
Voor de eerste keer is 150 wel goed,maar moet je niet echt rommel hebben
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wtf? milligram?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Das best veel ja... als je goede shit hebt kan je met 2 mespuntjes de hele avond vooruit en met een beetje geluk ook nog slapen als je thuis komt... en anders zou ik voor 2 subtiele lijntjes gaan de eerste keer :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik bedoelde 150 miligram. hehe :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon één gram in 3 dagen opnakken. :P
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)
Klik om te vergroten...

Hehe dan heb je erg royale lijnen hoor..

Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :

-------------------- = 1/2 mm DIK

-------------------- = 1/2 mm DIK

En dan nog meer richting de 1 mm grens. Eigenlijk is 2 al best dik moet ik zeggen voor een beginner..
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou beginnen met 1 sleutepuntje
daarna kan je altijd bijpakken als je het te min vind.
speed is meestal vrij sterk en je hebt er weinig voor nodig als het je 1e keer is.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Phreakingout zei:
Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :

-------------------- = 1/2 mm DIK

-------------------- = 1/2 mm DIK
Klik om te vergroten...

Denk er even aan dat die lijntjes op verschillende beeldschermen en resoluties verschillende groottes hebben hè? :tongueout:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben net begonnen en denk ruik al meer dan dat... denk dezelfde lengte en dan 5 mm dik :hearteyes: :mrgreen:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Delirium zei:
Phreakingout zei:
Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :

-------------------- = 1/2 mm DIK

-------------------- = 1/2 mm DIK
Klik om te vergroten...

Denk er even aan dat die lijntjes op verschillende beeldschermen en resoluties verschillende groottes hebben hè? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Haha nog aan gedacht ja, maarja.. Je moet het ff globaal zien :P ( ik draai 1280x1024 btw )
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dankjewel. Dat lijntje is ongeveer een cm of 5 lang en ongeveer 1.5 mm breed? Na twee lijntjes moet je een goed effect van speed krijgen, de eerste keer?
N
N4SLid
01-01-2024, 00:00
#18
Phreakingout zei:
Flameon zei:
Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)
Klik om te vergroten...

Hehe dan heb je erg royale lijnen hoor..

Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :

-------------------- = 1/2 mm DIK

-------------------- = 1/2 mm DIK

En dan nog meer richting de 1 mm grens. Eigenlijk is 2 al best dik moet ik zeggen voor een beginner..
Klik om te vergroten...




ja godver wat heb ik dan dikke lijnen gesnoven mijn eerste keer als ik die liliputters zie van jou en die vergelijk met die van mn eerste keer :P niet slecht bedoeld hoor :)

OT: die van mij waren 10cm lang en 3 mm breed, mooie ervaring dusja, waarom niet? :)

Dit is duidelijk geschreven door een stonede smoelentrekker :flushed: :wave:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lol, is veel te veel om te beginnen... met die lijntjes heb ik echt zeker 8 uur plezier gehad zelfs na mijn eerste keer nog. Oke ik heb niet zo'n mega tolerantie of zo, doe het niet wekelijks namelijk.

Kijk lekker is het wel natuurlijk, maarja toch zonde omdat je dan te veel nodig hebt voor een bepaald effect.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Twee kleine lijntjes met 2 uur pauze ertussen moet genoeg zijn. Had ik de eerste keer ook en ik stond zo strak dat ik dacht dat ik kon rennen als een tijger toen ik naar buiten moest om iets op te halen. Met grote sprongen het hofje over. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."