#1
Ik had gisteren nog een flesje buiten liggen dat juist gekocht had, ging het halen en bleek allemaal gestolt te zijn
, 1 korrellige pap

angel-devil zei:tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..
angel-devil zei:trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
Boogie! zei:ghb onder je tong gooien en dan wegspoelen.. je proeft het misschien nog een klein beetje maar laaang niet zo erg
Je kunt veel beter een heel klein slokje cola/vruchtensap ofzo (iets met veel smaak) in je mond nemen, de G erbij gooien, dan wegspoelen met weer die cola etc.chocomelk maken met goed veel cacoapoeder!!!Robdebob zei:Jep, ghb is een stroperige oplossing zolang er genoeg water aanwezig is. Als dit water verdampt verandert de vloeistof in een harde substantie. Het is wel heel erg hydrofiel dus helemaal droog zul je hem niet snel hebben, omdat het water heel erg aantrekt.
Ik vraag me af of het handig zou zijn om dit poeder in capsules te doen? Ik ben n beetje een watje en ik moet altijd bijna kokhalzen van de ghb smaak, dus dat lijkt mij wel een goede oplossing, of niet? Iemand ervaring?
Dat ga je toch niet snuiven, als het dan door komt naar je mond ga je kotsen van die fatzige smaak. Bahflash kieke zei:hahhahaa, maar als iemand da is doe zo da snuive, laat maar dan iets weten![]()
angel-devil zei:tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..
trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
Eckster C zei:angel-devil zei:tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..
trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
zeveraar
Flugeltje zei:Eckster C zei:angel-devil zei:tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..
trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
zeveraar
Moet jij niet bij je BrEeZaH meisje zijn of topics openen dat je goed bezig bent?
@angel-devil: is wel waar wat je zegt. Echte ghb proeft anders en beter, heb van sommige leveranciers ghb waar echt een vieze smaak aan is. Nu ja, je moet het verschil eens proeven en dan begrijp je het wel. Echte ghb proeft anders en beter.... maar dat je helemaal niets proeft vind ik wel overdreven![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."