Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstripple x en andere vormen van ghb

tripple x en andere vormen van ghb

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had gisteren nog een flesje buiten liggen dat juist gekocht had, ging het halen en bleek allemaal gestolt te zijn :grin:, 1 korrellige pap
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie kan mij uitlegge wat tripple x is, ze zegge dat het ghb in poeder vorm is?
En ze zegge ook dat er verschillende ghb is??

Ik weet zelf ni of ik het moet geloven, maar weet iemand hier iets meer over?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is dit nou weer?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet ik niet :) Daarom dat ik hier is kom rondhore :)

Hoor van verschillende mense over zeveren, dus dacht, zal het eens vrage.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ghb in poeder vorm bestaat...

maar verder, triple x toestanden.. gewoon laten zeveren in mijn advies, bro :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zal ze late zeveren:d

Aja, voor da in poeder vorm te krijgen, is dat da dan gewoon uitkoken?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jep, ghb is een stroperige oplossing zolang er genoeg water aanwezig is. Als dit water verdampt verandert de vloeistof in een harde substantie. Het is wel heel erg hydrofiel dus helemaal droog zul je hem niet snel hebben, omdat het water heel erg aantrekt.
Ik vraag me af of het handig zou zijn om dit poeder in capsules te doen? Ik ben n beetje een watje en ik moet altijd bijna kokhalzen van de ghb smaak :flushed: , dus dat lijkt mij wel een goede oplossing, of niet? Iemand ervaring?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahhahaa, maar als iemand da is doe zo da snuive, laat maar dan iets weten :smoke:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#9
tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..

trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
angel-devil zei:
tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook

angel-devil zei:
trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
Klik om te vergroten...

Ja ? Dan vraag ik me af wat goeie GHB met mij doet, want de GHB die ik hier krijg is kwa smaak niet te harden, echt een supersmerige zoutachtige smaak, maar ik ben na +/- 15 tot 30 minuten helemaal koekiewous... Heb sowiso nog nooit gehoord dat je GHB niet proeft, tenzei je het in een groot glas met wat dan ook stopt, maar ik doe het zelf altijd in het onderste slokje, is het in een keer weg...
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ghb onder je tong gooien en dan wegspoelen.. je proeft het misschien nog een klein beetje maar laaang niet zo erg
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik nam het wel eens puur in als ik naar de wc ging in een discotheek.. alleen van zout proef ik.. daarna wegspoelen met water..

thuis situaties doe ik het aanmengen met wat siroop en in 1 keer naar binnen werken..

Heb al zoveel verschillende gehad, van echt hele ranzige prikkende tot kokhalzende smaak aan toe.. maar ik weet dat dat dus helemaal niet hoeft te zijn.. :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Boogie! zei:
ghb onder je tong gooien en dan wegspoelen.. je proeft het misschien nog een klein beetje maar laaang niet zo erg
Klik om te vergroten...

Dit lijkt me echt een heel slecht plan... :kots: Je kunt veel beter een heel klein slokje cola/vruchtensap ofzo (iets met veel smaak) in je mond nemen, de G erbij gooien, dan wegspoelen met weer die cola etc.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Robdebob zei:
Jep, ghb is een stroperige oplossing zolang er genoeg water aanwezig is. Als dit water verdampt verandert de vloeistof in een harde substantie. Het is wel heel erg hydrofiel dus helemaal droog zul je hem niet snel hebben, omdat het water heel erg aantrekt.
Ik vraag me af of het handig zou zijn om dit poeder in capsules te doen? Ik ben n beetje een watje en ik moet altijd bijna kokhalzen van de ghb smaak :flushed: , dus dat lijkt mij wel een goede oplossing, of niet? Iemand ervaring?
Klik om te vergroten...
chocomelk maken met goed veel cacoapoeder!!!
werkt hier tenminste!!!!!
proef je helemaal niets meer van dan :)
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
flash kieke zei:
hahhahaa, maar als iemand da is doe zo da snuive, laat maar dan iets weten :smoke:
Klik om te vergroten...
Dat ga je toch niet snuiven, als het dan door komt naar je mond ga je kotsen van die fatzige smaak. Bah :grin:
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#16
met ananassap mengen werk ook opzich
dat spul is van zichzelf ranzig maar in combinatie met G is het redelijk lekker :P
wat bij mij betekend dat ik het zonder veel moeite kan weg werken
hem al te vaak genomen alleen al van het idee om het te moeten drinken word ik al misselijk over het algemeen
maar toch gewoon door gebruiken
het resultaat is ook gewoon zo lekker :hearteyes: :hearteyes:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#17
angel-devil zei:
tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..

trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
Klik om te vergroten...

zeveraar
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eckster C zei:
angel-devil zei:
tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..

trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
Klik om te vergroten...

zeveraar
Klik om te vergroten...

Moet jij niet bij je BrEeZaH meisje zijn of topics openen dat je goed bezig bent?


@angel-devil: is wel waar wat je zegt. Echte ghb proeft anders en beter, heb van sommige leveranciers ghb waar echt een vieze smaak aan is. Nu ja, je moet het verschil eens proeven en dan begrijp je het wel. Echte ghb proeft anders en beter.... maar dat je helemaal niets proeft vind ik wel overdreven :wink:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ook beschreven dat het enige wat ik proef is zout. meer niet, echt niet!!! aangezien ik altijd veel zout op mijn eten flikker is dit niet vreemd voor mij en kan ik het zo weg laten glijden in mijn mond.

Heb ook 1 keertje 1tje gehad.. ik ging al kokhalzen voordat ik het op moest drinken, gadverredamme wat was dat vies zeg... Het heeft puur te maken of het gezuiverd is. zuiveren is heel makkelijk, maar dat is een andere verhaal.. ---->daavoor moet je niet bij mij wezen
maar
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flugeltje zei:
Eckster C zei:
angel-devil zei:
tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..

trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
Klik om te vergroten...

zeveraar
Klik om te vergroten...

Moet jij niet bij je BrEeZaH meisje zijn of topics openen dat je goed bezig bent?


@angel-devil: is wel waar wat je zegt. Echte ghb proeft anders en beter, heb van sommige leveranciers ghb waar echt een vieze smaak aan is. Nu ja, je moet het verschil eens proeven en dan begrijp je het wel. Echte ghb proeft anders en beter.... maar dat je helemaal niets proeft vind ik wel overdreven :wink:
Klik om te vergroten...

Ja je zal altijd die zoute smaak blijven houden, dat komt door de NaOH (caustic soda)..
En als het erg vies smaakt dan is er "verkeerde" Gamma-butyrolactone gebruikt, iig niet zuiver genoeg..
Er word nl vaak iets aan toegevoegd wat een hele nare smaak geeft (heb ik ergens gelezen, correct me if i'am wrong.), omdat men er bewust van is dat deze stoffen vaak gebruikt worden voor GHB e.d. te maken..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."