Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPrikkende GHB

Prikkende GHB

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#1
SWIM heeft nu een aantal keren GHB gemaakt, nu merkte hij dat de G een beetje prikt op de tong. ik las dat er dan GBL toegevoegd moet worden, maar wordt het dan niet zuurder juist?

en waarom is het niet verstandig om bijvoorbeeld citroenzuur te gebruiken? swim had al gezocht hier op het forum, maar erg duidelijk was het niet.

als jullie hem kunnen helpen, dan maken we hem heel erg blij. met de info die ik hier heb gevonden, durft hij niet echt te gaan expirimenteren..

bvd mensen.. sorry as het een n00b vraag is, maar SWIM drinkt liever goede G! en zelf maar wat anrommelen, daar begint hij niet aan..
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Ph-waarde is te hoog. Bijstellen met GBL, kleine beetjes tegelijk en gebruik een Ph-meter of lakmoespapier.
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#3
laat SWIM die gbl nu net niet meer in huis hebben.. lijkt erop alsof hij een beetje zure G moet gaan drinken deze keer. iig wel een goede tip voor de volgende keer, bedankt.

en wat is nu precies de juiste ph waarde? ik lees overal iets anders..

alvast bedankt maar weer!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Who the fuck is SWIM?
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#5
hij moet dus onder de 7,5 zijn lees ik. swim gaat het wel redden nu, gelukkig weet hij eindelijk hoe het werkt.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
iemand die mij niet is (Someone Who Isn't Me)
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Flugeltje zei:
Who the fuck is SWIM?
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#8
kwezel zei:
hij moet dus onder de 7,5 zijn lees ik. swim gaat het wel redden nu, gelukkig weet hij eindelijk hoe het werkt.
Klik om te vergroten...

SWIM zou wat geconcentreerd azijnzuur moeten halen bij de drogist en daarmee stapje voor stapje de Ph bijstellen...

Het best is een Ph van 7, dan is ie neutraal maar 8 is ook geen probleem hoor evenals 6... Meet die van Cola maar eens. Ik heb eens de inhoud van mijn maag gemeten na het overgeven en die was, schrik niet, 11,7 en toen had ik al een paar Rennie's op.
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#9
na wat navraag heeft swim begrepen dat er nog naoh inzit die niet heeft gereageerd vanwege een tekort aan gbl. er azijn bijgooien neemt dus niet weg dat je gootsteenontstopper drinkt.

er MOET echt gbl bij, om die laatste naoh (die prikt) weg te laten reageren naar ghb.

desalnietteplus gewoon wat genomen, en BOOOOM :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."