#1
tja, ik denk dat je beter gewoon in zijn gezicht kan zeggen dat het zo niet langer kan......
drugs is leuk om recreatief te doen, maar niet als verslaving.
drugs is leuk om recreatief te doen, maar niet als verslaving.

Adrenochroom zei:Je vriend heet bijv. Piet Jansen, dan bel je op en vraag je naar meneer Jansen, als ze dan zeggen; 'bedoeld u piet jansen?' dan weet je dat hij er werkt maar kun je gewoon zeggen: nee dat is hem niet!![]()
Is dat een idee?
Adreno![]()

bemoei je er niet mee je doet dit puur voor sensatieannetje zei:Adrenochroom zei:Je vriend heet bijv. Piet Jansen, dan bel je op en vraag je naar meneer Jansen, als ze dan zeggen; 'bedoeld u piet jansen?' dan weet je dat hij er werkt maar kun je gewoon zeggen: nee dat is hem niet!![]()
Is dat een idee?
Adreno![]()
DANK JE WEL!! Hij is nu ontmaskerd, hij liegt! heb zojuist gebelt en hij is daar niet bekend!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."