Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is erger? liegen of paranoia?"
"Re: Pak nooit te veel in 1 keer!!!!!!!! MrStreep zei: Hey Flameon, Pak nooit te veel in 1 keer, je weet niet hoe je lichaam reageert. Pak kleine beetjes met de keer, bv een lijntje van een 0.2 gram(een gram in 5en delen) Manier van Innemen ligt aan wat je leuker/lekker vindt: * Snuiven * Bommetje(doormiddel van Voeitjes(Rizla Blauw) * Vermengen met Drank. * Spuiten in je bloedbaan * Zuigbommetje, ik maak een bommetje, die maak ik plat en die leg ik onder mn tong, naast de aanhechting van je tong. Aan welke kant maakt niet uit. Laat het net zolang onder je toch liggen totdat de pepsmaak je te goor vind, dan kun je het doorslikken met behulp van Drank. Je beleeft een hele andere reactie dan je gewent bent. Hoelang het duurt voordat je het voelt ligt aan je zelf, maar gemiddeld een kwartiertje Klik om te vergroten... Tssss... Als er iets slecht voor je is dan is het wel vloei! Als je dan toch een bommetje neemt doe het dan in een capsule, die kun je zo bij een drogist halen (Vitamine C) en leegmaken. Snelle erin en hop! En speed onder je tong en in drank? Wil je van je gebit af ofzo???? Spuiten in je bloedbaan? WTF!!!! Vertel er dan ook ff bij dat dat niet gaat met de doordeweekse speed die je gewoon door je neus jaagt!!! Wil je iemand dood hebben ofzo???"
"Hoi Vlinder. Ik heb er wel ervaring mee. Toen ik het de eerste keer kreeg werd me vertelt dat 1 druppel genoeg was voor 1 uur. dat klopt ook. echter als je dan voor 5 uur wilt nemen is 5 druppels niet genoeg, ik neem er dan 7. Misschien dat het voor jou wel genoeg is maar mijn ervaring is dat hoe langer je wakker wilt blijven, je meer moet nemen. (bijv.10 uur/14 druppels) Je zal proefondervindelijk de voor jou goede dosering moeten bepalen. Succes!"
"Neem de synthetische maar, anders krijg je een gelig eindproduct en hij is ook goedkoper..... De samenstelling is hetzelfde. In principe is alles chemisch, zelfs water..."
"GammaHydroxyBoterzuur is een lichaams eigen stof, maw het wordt in je lichaam geproduceerd, maar wel in hele kleine hoeveelheden. GHB is niet schadelijk mits het op de goede manier en met de juiste grondstoffen gemaakt wordt. Bij een overdosis raak je in een comatueuse slaap waaruit je na een paar uur vanzelf weer ontwaakt. Het enige gevaar is dat je kunt stikken in je eigen braaksel of tong als je niet in de juiste houding ligt (stabiele zijligging). Met dit als toevoeging: Alles waar je te veel van neemt is dodelijk! Teveel zuurstof ga je ook dood aan en van teveel water idem dito..."
"coolradijsje zei: Hoila ik heb een klein vraagje bij het maken van ghb. stel: je maakt ghb in een rvs pan en je past de regel van 26gr. naoh op 50 ml gbl toe. (dit toegepast X4) dus 104gr. naoh opgelost in iets van 240 ml water... wachten tot het helder ziet, dan de 200ml gbl erbij en een beetje op het vuur zetten met deksel. Hoe zou het komen mocht hij bij het maken een bruine doorzichtige koperachtige kleur hebben Klik om te vergroten... Neem eens een vuurvaste glazen schaal, SWIY zal zien dat het dan glashelder blijft, mits SWIY de juiste GBL gebruikt.... SWIM heeft eens verkeerde GBL gehad en toen werd het in glas ook bruin/koperkleurig. SWIY moet wel de temperatuur onder de 135 graden Celsius houden..."
"Begin de eerste dosis maar met 2,5ml en daarna iedere 1,5 uur iets minder, dan heb je het beste effect..."
"gbltje zei: Hallo, Heb gister voor de eerste keer gbl gebruikt en ik heb het volgende gedaan : redelijk gegeten en na 4 uur het volgende : 0.7 ml, voelde niks dus na half uur 0,6 ml, nog niks dus weer na half uur 0,5, weer niks Dus toch 1,8 in totaal Ik weet dat het aan de voorzichtige kant is, maar beter safe than sorry. Ik ben ongeveer 80 kg. Wat is jullie advies, wanneer nog een keer proberen en in welke hoeveelheden ? Peter Klik om te vergroten... Bij 2ml GBL zou je zeker wat moeten voelen, of bedoel je soms GHB? GBL is trouwens de pest voor je lever, nieren ed. En je krijgt er ook bloedverzuring van. GBL is Gamma-Butyrolactone, dit is een heel andere seof dan Gamma-HydroxyButyraat... En dat is de werkzame stof.... L moet dus eerst door je organen worden omgezet in B."
"Robdebob zei: Jep, ghb is een stroperige oplossing zolang er genoeg water aanwezig is. Als dit water verdampt verandert de vloeistof in een harde substantie. Het is wel heel erg hydrofiel dus helemaal droog zul je hem niet snel hebben, omdat het water heel erg aantrekt. Ik vraag me af of het handig zou zijn om dit poeder in capsules te doen? Ik ben n beetje een watje en ik moet altijd bijna kokhalzen van de ghb smaak , dus dat lijkt mij wel een goede oplossing, of niet? Iemand ervaring? Klik om te vergroten... Hygroscopisch..."
"MrStreep zei: Hey Peoples , Alles wel met jullie?? FF een Vraagje : Als je speed spuit, Op welke plaatsen kan ik het in mn lichaam spuiten!! Reageeer ff, Laterzz Klik om te vergroten... Gewone snuifspeed opgelost zeker? Dan maakt het niet uit waar je spuit..."