Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DrippTone zei: Ben trouwens wel eens witte mickey mousjes tegen gekomen met 2c-b er in. Maar dat is ook al weer een jaar geleden. Klik om te vergroten... mickey mousjes? waren dat geen witte hartjes..."
"Vaste klant zei: Ok dus als ik iets lees over mensen die dan het bloed door hun aderen voelen stromen dan is dat ook een vorm van body load? Klik om te vergroten... Ja, dat is een bodyload. Als je iets in je lichaam voelt (dat aangenaam of niet is) dat je normaal gesproken niet voelt is dat een body load. Maar dat kan ook in de vorm zijn van een rush aan energie, tintelingen, makkelijker bewegen e.d."
"Ik heb net een kleine San Pedro gekocht. Deze bestaat uit 2 delen van ongeveer 7 cm hoog. Natuurlijk wil ik zo goed mogelijk zorgen voor mijn cactus, dus vraag ik aan jullie of jullie ervaring hebben en/of tips hebben hierover. Alvast bedankt!"
"danku danku, achja, k dacht misschien zitten er hier mensen met kennis over bepaalde trucjes waardoor je cactus sneller gaat groeien. but nevermind ik zie het allemaal wel! ps. mijn kamertje is niet zo tochterig... maar 1keer per dag goed luchten is noodzakelijk voor frisse lucht."
"Duidelijk dat de tijd dat je weer gaat dromen verschillend is bij iedereen. Ikzelf begin weer te dromen als ik 3 dagen niet meer geblowt heb."
"mijn 2cb ervaringen zijn wel oke. ben er niet echt door overweldigd (ik weet ook niet hoesterk die pillen waren die ik had) ik was op een feesje, na de eerste halve pil kreeg ik beetje last van mijn maag, gevolgd door een rush van energie, nadat ik de andere helft genomen had, trok ik het beter om heel intens te gaan zitten tekenen. om vervolgens lichtelijk "space" een klein wandelingetje te maken. poosje later nog een halfje genomen, ging allemaal lekker (ik werd er wel beetje bijdehand van) ik moet zeggen dat ik een hele goede tijd had, als ik maar bleef opletten op mijn maag. die avond verder nog gecombineerd met hasj/wiet en ephedra."
"focking hell! Afgelopen middag heb ik met 2 vrienden van me, voor het eerst deze combo gebrobeerd. Echt ziek... Ik kan het omschrijven als Immens intens. De trillingen van het Lachgas brachten geluidsgolven met kleurvlakken naar mijn hoofd. Hoe intenser de trillingen, hoe meer kleurvlakken. Deze patronen vormden zich een oneindige tunnel. Soms zag ik mezelf er een paar keer in verdwijnen. Ik heb kort daarna een tekening gemaakt. Ik ben benieuwd of er een stukje erkenning in zit voor (hopelijk) veel van jullie."
"Breakcore, Tekno en Drum 'n Bass Er zijn ook wel metalbandjes waar ik altijd naar kan luisteren (Meshuggah, Textures, Gojira etc)"
"Vond Aphex Twin beetje tegenvallen.(nogsteeds wel vet) Het kwam moeizaam opgang (veel mensen om me heen hadden nog niet het idee dat ie al begonnen was met zn act) Maar niets bleek minder waar. Op t eind ging ie lekker Venetian Snares, ging hard! (net als ik) was echt vet Meshuggah, was immens gaaf, hoogtepuntje Gojira was ook echt super. Dat waren toch wel beetje mijn hoogtepunten. En oja! Isis was erg mooi!"
"Beste DF'ers. M'n planten zijn flink aan het bloeien en kunnen binnen paar weken wel geoogst worden denk ik. Echter zit er op veel bladeren witte wazige plekken die steeds erger beginnen te worden. Ze komen ook steeds dichter bij de toppen te zitten. Weet iemand wat deze witte plekken zijn, en of ze erg schadelijk zijn mochten ze bij mijn toppen komen. Het witte spul lijkt op een soort stof en zit echt op de bladeren, kan het er met een beetje moeite afvegen. Alvast bedankt. En oja, nog wat, al mijn toppen zijn nog mooi wit van de thc, op 1tje na, die is al erg bruin aan het worden, ik vind dit gek."