#1
Beste DF'ers.
M'n planten zijn flink aan het bloeien en kunnen binnen paar weken wel geoogst worden denk ik. Echter zit er op veel bladeren witte wazige plekken die steeds erger beginnen te worden. Ze komen ook steeds dichter bij de toppen te zitten.
Weet iemand wat deze witte plekken zijn, en of ze erg schadelijk zijn mochten ze bij mijn toppen komen.
Het witte spul lijkt op een soort stof en zit echt op de bladeren, kan het er met een beetje moeite afvegen.
Alvast bedankt.
En oja, nog wat, al mijn toppen zijn nog mooi wit van de thc, op 1tje na, die is al erg bruin aan het worden, ik vind dit gek.
M'n planten zijn flink aan het bloeien en kunnen binnen paar weken wel geoogst worden denk ik. Echter zit er op veel bladeren witte wazige plekken die steeds erger beginnen te worden. Ze komen ook steeds dichter bij de toppen te zitten.
Weet iemand wat deze witte plekken zijn, en of ze erg schadelijk zijn mochten ze bij mijn toppen komen.
Het witte spul lijkt op een soort stof en zit echt op de bladeren, kan het er met een beetje moeite afvegen.
Alvast bedankt.
En oja, nog wat, al mijn toppen zijn nog mooi wit van de thc, op 1tje na, die is al erg bruin aan het worden, ik vind dit gek.