Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD of Paddo's

LSD of Paddo's

44 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: LSD of PADO'S

^ Inderdaad... wat een gast zeg :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: LSD of PADO'S

plantenbak zei:
Nee ik heb dat ook niet echt. Ik kan me wel voorstellen dat paddo's NOG natuurlijker aanvoelen.
Klik om te vergroten...

Tja, wat is natuurlijker... ik heb zowieso van beide middelen niet het idee dat ik chemische troep aan het nuttigen ben (:

Aanvankelijk vond ik LSD veel fijner dan paddo's omdat ik dat beter kon sturen, minder bodyload en minder mindfuck.
Nu ik meer ervaring heb met tripmiddelen kan ik beide zeer goed waarderen... een echt benoemingswaardig verschil vind ik altijd moeilijk uit te drukken...

Wellicht helpen deze berichten je:

ik heb gehoort dat een paddo-trip moeilijker te controleren is dan een lsd trip. klopt dit?


Dat klopt als een bus.

LSD is wel heftiger, maar LSD is continue helderheid en er zijn totaal geen ups en downs. Met Paddo's bijvoorbeeld blijf je hangen in een gedachte terwijl je met de volgende bezig bent maar de vorige nog wou doordenken. Wat leid tot verwarring. Met LSD raas je gewoon door en is het vorige gewoon vergeten en doordaar niet storend. De sturing is makkelijker.

Met Paddo's gaat je gedachtenstroom met een lagere snelheid, met als gevolg dat je dus ook langer in dingen blijft hangen, met acid is de opeenvolging sneller waardoor je je niet onnodig druk maakt, het is meer een geheel.

Je zou kunnen zeggen dat Paddo's vrouwelijk zijn en LSD meer mannelijk en wat agressiever, maar ook simpeler en makkelijker, maar niet minder diepgaand alleen niet te lang op dingen doorgaan of ermee zitten.

Verder zal LSD veel overweldigender, luchtiger en bevrijdender voelen.


De dosages op de blotters zijn erg laag, in sommige gevallen zo laag dat je niets meer voelt dan na het roken van wiet. Een goede dosis LSD (voor beginners iets van 150 mcg) en voor ervaren trippers 250 mcg en alles daarboven is wel een v/d je ingrijpendste levenservaringen die je zult hebben.

Bij een goed voorbereide acid trip gaat het meestal goed en zul je een goddelijke ervaring hebben, die niet te vergelijken is met Paddo's. (Geen up down effect maar vier grote pieken) en het komt heel anders aan.

Valium of benzodiazapines gebruiken alleen in het geval dat je gevaar dreigt te lopen, als je angstig bent zou ik het niet doen omdat je dan met een 'afgeslepen' gevoel blijft zitten. Ook door angst heen kan achteraf een hele positieve ontlading zijn.

En je gedachtes blijven de jouwe, alleen nu komen ze in tienvoud op je af, acceptatie van alles wat je ervaard is heel belangrijk, niets is vreemd wat je denkt of wat je voelt. Je bent wel gevoelig voor invloeden en bij een hoge dosis kunnen hele simpele geluiden totaal overweldigende prikkels opwekken.

Be aware and do it with care. Acid is hemels.


Het komt totaal anders aan, alles voelt kosmisch, wiskundig en compleet recht en vlak. Als een geodriekhoek.

In een achtbaan ga je met hoge snelheid over een kaarsrecht parcour. Dat is acid. Paddo's is met een buggy over een hobbelige zandweg.

Een paddo trip van 4 uur is lang zat, met LSD wil je maar door en door. Je trip is constant en het is een levenservaring, in no way vergelijkbaar met paddo's. Naderhand echt een super bevrijdend en luchtig gevoel.

Aanrader, 'savonds nemen op een heldere zomernacht, en de volgende ochtend kijken hoe de zon opkomt en de sterren verbleken. Geeft je het gevoel getuige zijn van een immense en overweldigende gebeurtenis


De dosis is nog niet eens zo heel belangrijk. Of het nu 200 mcg is, of 400 mcg. Gaat erom dat je jezelf geestelijk voorbereid om een sterke vorm van geestverruiming te ondergaan en er onspannen achter te staan. Goede setting met eten en drinken binnenhandbereik zonder dat je hoeft te lopen, genoeg muziek en afsluiting van de buitenwereld.

De eerste twee pieken hoef je echt niets te eten, enkel misschien een slokje water, maar zelfs dat meestal niet. Gewoon liggen of zitten en je laten leiden door de stroming van beelden en visuals, en de ketting van gedachtes en emoties.

Een te hoge dosis is misschien nog wel fijner dan een te lage, er net niet inkomen vind ik erg storend. Een te hoge is op het moment v/d belevis misschien even moelijk maar na diep ademhalen is het kort daarna wel superieur.


Weet je, ik vind Paddo's beangstigender dan LSD. Eerst deed ik Paddo's en zei ik 'Nooit geen LSD voor mij'. Nu ben ik zelfs wat huiveriger tegenover mushrooms.

Trust me dat het veel makkelijker te handelen is, waarschijnlijk vind je het jammer dat die 8 uur zo snel omgingen.

Chemicalen zijn simpeler. Met plantaardige stoffen als Salvia, Spacecake, Paddo's, Vliegenzwam, Doornappel is de kans op angst gewoon veel groter dan bij Acid, Keta, DMT, MDMA.

Net als Salvia, ik dacht deze legale plant wel effe te roken, LSD is er kinderspel bij qua sturing.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: LSD of PADO'S

ieder voelt 't trip anders aan.
tis niet omdat jij dat niet voelt dat je al direct moet beginne kakke op mij.
wees vriendelijk en zeg misschien : serieus? ik voel me puur natuur.
begin niet zomaar te kakke op iemand zonder dat je er ook normaal op kunt reageren.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: LSD of PADO'S

^ ??
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: LSD of PADO'S

Andrew zei:
gNuxx zei:
ZOIETS DOMS HEB IK ECHT NOG NOOIT GEHOORD!!!! (in mijn ogen dan)
Klik om te vergroten...
Kan jij horen met je ogen? :stoned:
Klik om te vergroten...

Ja met paddo's kon ik dat trouwens wel :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: LSD of PADO'S

Ik snap niet dat mensen paddestoelen zo afkraken tegenover LSD en dan nogsteeds zeggen dat ze LSD ook natuurlijk vinden aanvoelen. :rolleyes:
Ik merkte namelijk wel degelijk dat LSD een soort van chemische stimulatie geeft.
Zowel tijdens de trip merkte ik de lekkere tintelingen in mijn lichaam die zo typerend is voor synthetische drugs, als de week erna bij het zien van de bultjes op mijn benen die ik ook alleen heb bij diezelfde stimulatie.

Ik vind het dan ook geen wonder dat mensen LSD als "leuker/beter/makkelijker" beschouwen tegenover paddestoelen, omdat het simpelweg meer stimuleert dan paddestoelen.

Dat wilde ik even kwijt. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: LSD of PADO'S

LSD voelt voor mij toch wel degelijk chemisch,
no offense tegen de lsd-bedevaarders btw.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: LSD of PADO'S

Oom Klaas zei:
lsd-bedevaarders
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: LSD of PADO'S

Ik vind LSD meer visueel en paddo's meer mentaal. Ik prefereer paddo's, de bodyload van LSD vind ik niet echt fijn.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: LSD of PADO'S

even tussendoor hoor mensen..

Beste Burnevil92,

Ik kan me diverse topics van jou herrineren waarin jij vraagt of je Red Bull kan uitkoken en opsnuiven, bananen schillen kan roken en of jenkem een relaxed effect geeft..

Dat was geloof ik iets langer dan een half jaar terug, HOW THE FUCK DID YOU MANAGE TO GET YOUR YOUNG HANDS ON SOME LSD MEANWHILE.... :rolleyes:

Groetjes Kees
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: LSD of PADO'S

Kees Klapkaak zei:
even tussendoor hoor mensen..

Beste Burnevil92,

Ik kan me diverse topics van jou herrineren waarin jij vraagt of je Red Bull kan uitkoken en opsnuiven, bananen schillen kan roken en of jenkem een relaxed effect geeft..

Dat was geloof ik iets langer dan een half jaar terug, HOW THE FUCK DID YOU MANAGE TO GET YOUR YOUNG HANDS ON SOME LSD MEANWHILE.... :rolleyes:

Groetjes Kees
Klik om te vergroten...

redbull uitkoken? what the hell...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: LSD of PADO'S

haha die blogjes wil ik dan wel eens checken
de reacties zullen om dood te vallen zijn :tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: LSD of PADO'S

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=18873&p=539202
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=19240&p=551274
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=18870&p=539153

En volgens mij is dit topic de oorzaak:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=18871&p=539162

Als je meer wilt zul je de zoekfunctie moeten gebruiken :wave:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: LSD of PADO'S

Ik heb even een vraag want ik kan hier niet echt precies een nederlands antwoord op vinden:
Wat is precies een body load?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: LSD of PADO'S

Een gevoel dat er 'iets' over je lichaam hangt/drukt sommige mensen vinden het prettig sommige niet.

Als je zeer stoned bent ( heb het zelf heel erg met orale inname) heb je ook zoiets, bij paddo's is dit weer net iets anders en bij lsd ook weer.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok dus als ik iets lees over mensen die dan het bloed door hun aderen voelen stromen dan is dat ook een vorm van body load?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: LSD of PADO'S

endor zei:
Kees Klapkaak zei:
even tussendoor hoor mensen..

Beste Burnevil92,

Ik kan me diverse topics van jou herrineren waarin jij vraagt of je Red Bull kan uitkoken en opsnuiven, bananen schillen kan roken en of jenkem een relaxed effect geeft..

Dat was geloof ik iets langer dan een half jaar terug, HOW THE FUCK DID YOU MANAGE TO GET YOUR YOUNG HANDS ON SOME LSD MEANWHILE.... :rolleyes:

Groetjes Kees
Klik om te vergroten...

redbull uitkoken? what the hell...
Klik om te vergroten...


Achja waarom zou je red bull niet kunnen uitkoken, dat wat je overhebt kun je dan hoogstwaarschijnlijk zelfs snuiven en zal uiteindelijk ongeveer hetzelfde werken als wanneer je het blikje drinkt.

Genoeg mensen die liever caf snuiven dan echte speed, haha.

Maarja als je dingen gaat uikoken doe het dan met GHB, das handig, omdat je dan precies weet hoeveel in je oplossing zit, en het ziet er verdomde gaaf uit als je vloeibaar ghb hebt van meer als 150° C en je laat het dan afkoelen, echt magisch.


Maar ff ontopic, ik vind lsd relaxter omdat het beter te doseren valt, als je een stash betrouwbare zegels hebt dan zit iedere zegel in hetzelfde gebied. Bij paddos pak ik meestal te weinig omdat ik bang ben dat ik teveel pak, me hardste trip was namelijk tot nu toe altijd nog op een halve portie hawaiaanse paddos.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: LSD of PADO'S

Vaste klant zei:
Wat is precies een body load?
Klik om te vergroten...

Lastig te definiëren, maar een voorbeeld;

Wanneer je tijdens een trip geen bodyload ervaart, trip je vooral in het 'hoofd'.

Wanneer je bodyload ervaard, heb je het gevoel dat je hele lichaam tript.
Dit kan aangenaam, maar ook onaangenaam zijn. Veelal uit dit zich in het hebben van een zwaarmoedig lichaam. :)
.
.sullILid
01-01-2024, 00:00
#19
Vaste klant zei:
Ok dus als ik iets lees over mensen die dan het bloed door hun aderen voelen stromen dan is dat ook een vorm van body load?
Klik om te vergroten...

Ja, dat is een bodyload. Als je iets in je lichaam voelt (dat aangenaam of niet is) dat je normaal gesproken niet voelt is dat een body load. Maar dat kan ook in de vorm zijn van een rush aan energie, tintelingen, makkelijker bewegen e.d.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
.sullI zei:
Vaste klant zei:
Ok dus als ik iets lees over mensen die dan het bloed door hun aderen voelen stromen dan is dat ook een vorm van body load?
Klik om te vergroten...

Ja, dat is een bodyload. Als je iets in je lichaam voelt (dat aangenaam of niet is) dat je normaal gesproken niet voelt is dat een body load. Maar dat kan ook in de vorm zijn van een rush aan energie, tintelingen, makkelijker bewegen e.d.
Klik om te vergroten...
zoals : ik die het gevoel had dat een er stuk van mijn lichaam weg was doch wist ik dat alles er nog was ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."