Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSan Pedro grow tips?

San Pedro grow tips?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat trucje dat is er wel ja, maar dat gebruikt men gewoonlijk voor de peyote ipv van de san pedro die zelf al heel snel groeit. Dat trucje heet enten.
.
.sullILid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb net een kleine San Pedro gekocht. Deze bestaat uit 2 delen van ongeveer 7 cm hoog. Natuurlijk wil ik zo goed mogelijk zorgen voor mijn cactus, dus vraag ik aan jullie of jullie ervaring hebben en/of tips hebben hierover.

Alvast bedankt!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
google gewoon wat over cactussen als je het echt wil weten allemaal.

Gewoon zoveel mogelijk zon, en water geven naar hoeveel zonlicht hij krijgt. dus in de winter een aantal maanden niets, in de zomer eens per maand of zelfs nog wat meer. Temperatuur waar hij in staat liefst ook een beetje in lijn daarmee, dus in de winter niet te warm laten staan.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
He dude, toch maar een cactus gehaald? :P

1. Er zit weinig verschil kwa ultieme klimaat/omgeving voor cactussen, dus google op de algemene verzorging voor cactussen.
2. Ik denk dat je met dit topic in het verkeerde subforum zit, probeer de kweek en creahoek. Daar zitten al die tuin mannen/vrouwen.

Persoonlijk denk ik niet dat die san pedro erg potent zal worden op jouw kamer, ivm tocht. Uit ervaring heb ik ondervonden dat cactussen slecht tegen tocht kunnen. Beter zet je em in een klein kasje.
.
.sullILid
01-01-2024, 00:00
#5
danku danku,

achja, k dacht misschien zitten er hier mensen met kennis over bepaalde trucjes waardoor je cactus sneller gaat groeien. but nevermind :) ik zie het allemaal wel!

ps. mijn kamertje is niet zo tochterig... maar 1keer per dag goed luchten is noodzakelijk voor frisse lucht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."