Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste nummertjes!

Lekkerste nummertjes!

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
*
*weed*wanted*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PUNK zeker een aanrader!
met een bende punkers heel de avond smooren bij optredes van
beginnende rock/punkbandjes.
zaaalig.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
lekkerste nummertje is nog altijd met me ex :P
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
the prodigy - out of space
the prodigy - hackers (techno rave)
alles van opgezwolle
carbon based lifeforms
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yoji Biomehanika de hele cd "Tales from te Big Room" te vet verloop van die cd... klinkt goed op alle soorten drugs... :wave:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elektronik_dynamite zei:
amon tobin het album bricolage
Klik om te vergroten...

vettt he Amon Tobin!! Ik heb alleen Supermodified liggen, echt briljant :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb dus alleen bricolage :(
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
Klik om te vergroten...
vitallic,dan luister je vast ook wel the hacker en miss kitten etc etc...
als het boem boem boem moet zeggen dan zeg ik jou

HARDTECHNO EN SCHRANZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


hoi hoi :wave: :wave:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
Mac... zei:
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
Klik om te vergroten...
vitallic,dan luister je vast ook wel the hacker en miss kitten etc etc...
als het boem boem boem moet zeggen dan zeg ik jou

HARDTECHNO EN SCHRANZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


hoi hoi :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

jaja dat ken ik allemaal ook wel ja!! :mrgreen:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
dallandra zei:
Frisko zei:
Mac... zei:
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
Klik om te vergroten...
vitallic,dan luister je vast ook wel the hacker en miss kitten etc etc...
als het boem boem boem moet zeggen dan zeg ik jou

HARDTECHNO EN SCHRANZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


hoi hoi :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
jaja dat ken ik allemaal ook wel ja!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ik heb ff wat gedownload van die the hacker en miss kitten en ik vind het eigelijk een btje soft :flushed: maar wel leuk als je ervoor in de stemming bent
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
maar wel leuk ja.
ik hou ook van wat harder tegenwoordig
alhoewel vitalic leuk blijft!!
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe ja maar niet hardcore ruig want dat vind ik niet mooi eerder drum 'n' bass ruig :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
industrial core...
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#13
kan ook lekker zijn :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
lekkerste nummers zijn van de beatles momenteel, :grin:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
groove armada - my friend
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#16
geweldig :grin:

doe maar - belle helene
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
staat nu op hier :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
dallandra zei:
vitalic - la rock :hearteyes:
Klik om te vergroten...
lekker nummers..

la rocca en woo vind ik ook hele goed, maar eigenlijk bijna alles wat ik ken van hem..

andere goeie stuikmuziek (of nuchter maakt mij nie zoo vele uit)

Legowelt - Disco Rout
Jaia - Mai Mai
Khetzal - Ganesha Pramana
Azax Syndrom - Shintjitzu
Kindzadza - Night Flower
Rinkadink - Wavefront
Pendulum - Another Planet
John B - Take me home (zkeer eens checken das zo electrodrum n bass echt vet)

maar ik hou van bijna alles uit mijn muziekcollectie hoor.. dit zijn maar wat nummers die bij me opkomen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
john B heb ik 2 x zien draaien , echt een enorme mafkees is het

maar wel gaaf :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
die wil ik ook eens zien draiaen :hearteyes:

rinse it out propa vna hem is ook de max.. das wel gewone harde dnb, mestal gaat het wat experimenteler bij hem

maar mijn ultieme stuikmuziek blijft toch den goeien ouwe goa (en de nieuwen ook trouwens)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."