#1
PUNK zeker een aanrader!
met een bende punkers heel de avond smooren bij optredes van
beginnende rock/punkbandjes.
zaaalig.
met een bende punkers heel de avond smooren bij optredes van
beginnende rock/punkbandjes.
zaaalig.

Elektronik_dynamite zei:amon tobin het album bricolage
vitallic,dan luister je vast ook wel the hacker en miss kitten etc etc...Mac... zei:Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!!
dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen
verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam![]()

Frisko zei:vitallic,dan luister je vast ook wel the hacker en miss kitten etc etc...Mac... zei:Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!!
dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen
verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam![]()
als het boem boem boem moet zeggen dan zeg ik jou
HARDTECHNO EN SCHRANZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
hoi hoi![]()
![]()

ik heb ff wat gedownload van die the hacker en miss kitten en ik vind het eigelijk een btje softdallandra zei:jaja dat ken ik allemaal ook wel ja!!Frisko zei:vitallic,dan luister je vast ook wel the hacker en miss kitten etc etc...Mac... zei:Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!!
dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen
verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam![]()
als het boem boem boem moet zeggen dan zeg ik jou
HARDTECHNO EN SCHRANZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
hoi hoi![]()
![]()
![]()
lekker nummers..dallandra zei:vitalic - la rock![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."