Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste nummertjes!

Lekkerste nummertjes!

43 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#1
vitalic - la rock :hearteyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
Klik om te vergroten...
Was da voor muziek Vitalic?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
elektro, beetje techno-achtig
gewoon s ff dl-en, is echt super!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trip Unit zei:
Mac... zei:
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
Klik om te vergroten...
Was da voor muziek Vitalic?
Klik om te vergroten...

heb je soulseek?dan kan je t wel van me dl-en.
ik heb er 1,17 gig van!!! :mrgreen:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:
thnx :flushed:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

hm ik niet,maar ook nuchter is het super!
verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
Klik om te vergroten...

verder van manu le malin,en dan biomechanik CD2
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
oeff, dallandra, je hebt echt smaak :grin:
Ken niet zo heel veel mensen die deze muziek diggen.

respect :sunglasses:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
oeff, dallandra, je hebt echt smaak :grin:
Ken niet zo heel veel mensen die deze muziek diggen.

respect :sunglasses:
Klik om te vergroten...

ik heb vrienden met heel veel muziek,zo leer je t wel kennen
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja.. en dankzij die lui.... ben ik er ook al dol op: Vitalic. :hearteyes:
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moet er nu niet naar gaan luisteren, dan krijg ik trek in snoepies whahahahaha en die heb ik niet meer.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Miss-Behaviour zei:
Tja.. en dankzij die lui.... ben ik er ook al dol op: Vitalic. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

whehe ik smeer t iedereen aan,mn broer wil mn vitalic cd niet eens meer terug geven :smilingimp:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
jij denkt ook maar aan 1 ding he :wave:
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet het ik ben zooooooo wanhopig ..... junkie dat ik ben. :grin:

Neej hoor, thuis pillen slikken doe ik niet aan. Maar het zou zo leuk zijn als ik volgende week wel weer iets geregeld heb voor het Patro.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
we zien t wel he...
maar we zijn lekker off-topic bezig.
duss...jij nog meer leuke muziek??
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
amon tobin het album bricolage
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb vaak gewoon internet radio aanstaan om in de party mood te komen, voordat ik weg ga.

Weetje wat ik ook lekkere muziek vind, beetje goa, beetje psychedelic-achtige zooi. En dat ook als ik niets op heb. :hearteyes:
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geef mij maar The Beholder & Balistic - Botches & Ho's (Coke in my nose)

Vin k echt lekkerrr :grin:
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Obsessed zei:
Geef mij maar The Beholder & Balistic - Botches & Ho's (Coke in my nose)

Vin k echt lekkerrr :grin:
Klik om te vergroten...

jaaaaahhh :mrgreen: :hearteyes:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vitalic is echt relaxte muziek! ga ik meer van proberen!

hier mijn selectie

hard:
Technoboy (vooral zijn mixes van andere nummers, altijd ff iets harder :) )-> alles

van alles
The Beatles - Eight days a week
Talk Talk - Its my life

Rustig/mooi:
Mecano - Hijo de la luna
Kate Bush - The man with the child in his eyes
Bruce Springsteen - Streets of philadelphia
The Verve - bitter sweet symphony

uber vette chill auto/tour muziek
Eels - Mr. E's Beautiful Blues
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Post hier de namen van de platen(nrs) die jij graag luisterd als je onder invloed bent!


Ik vind deze echt een knaller!

Dj Dione - Born to raise hell

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."