Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste nummertjes!

Lekkerste nummertjes!

43 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
alles van breakcore gehoord?
Dl enduser
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja breakcore is ook nog leuk
die naam ken ik niet, maar je moet eens

FFF - Junglist checke
of Droon - Cripplefight die is echt vet en grappig
Venetaian Snares en Hellfish hebben ook veel goeie dingen
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
dallandra zei:
vitalic - la rock :hearteyes:
Klik om te vergroten...
lekker nummers..

la rocca en woo vind ik ook hele goed, maar eigenlijk bijna alles wat ik ken van hem..

andere goeie stuikmuziek (of nuchter maakt mij nie zoo vele uit)

Legowelt - Disco Rout
Jaia - Mai Mai
Khetzal - Ganesha Pramana
Azax Syndrom - Shintjitzu
Kindzadza - Night Flower
Rinkadink - Wavefront
Pendulum - Another Planet
John B - Take me home (zkeer eens checken das zo electrodrum n bass echt vet)

maar ik hou van bijna alles uit mijn muziekcollectie hoor.. dit zijn maar wat nummers die bij me opkomen
Klik om te vergroten...

legowelt heb ik live gezien!
poosje geldenen alweer trouwens..
het is echt een nerd!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha dat wist ik nie, maar ze (of hij?) maken alleszins goede muziek vind ik.. Do you really care is ook ene pareltje van Legowelt.. ze zijn nederlands dacht ik trouwens, alhoewel ze eerder Duits lijken

en ontopic nu:
Vitalic - Newman (electro)
Ticon - The Analogue H (progressive goa)
Artifakt - Nosferatu (zuid-afrikaanse goa)
X-Dream - We Interface (electro goa)
Thomas Anderson - Washing up (Tiga Mix - electro)
Shpongle - Behind Closed Eyelids (ambient)
Derango - Masterdamnit (dark psy)
Artificial Intelligence (dnb)
Wizack Twizack - San pedro (dark psy)
Hive - Bring it on VIP (dnb)
Calibre & High Contrast - Mr Majestik (dnb)
Filteria - Navigate (geflipte goa)
fast eddie - acid thunder (acid house)

jaja en zo kan ik blijven doorgaan, maar dit is weer genoeg voor vandaag :)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Post hier de namen van de platen(nrs) die jij graag luisterd als je onder invloed bent!


Ik vind deze echt een knaller!

Dj Dione - Born to raise hell
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#6
vitalic - la rock :hearteyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
Klik om te vergroten...
Was da voor muziek Vitalic?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
elektro, beetje techno-achtig
gewoon s ff dl-en, is echt super!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trip Unit zei:
Mac... zei:
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
Klik om te vergroten...
Was da voor muziek Vitalic?
Klik om te vergroten...

heb je soulseek?dan kan je t wel van me dl-en.
ik heb er 1,17 gig van!!! :mrgreen:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!! :tongueout:
thnx :flushed:

dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen

hm ik niet,maar ook nuchter is het super!
verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam :grin:
Klik om te vergroten...

verder van manu le malin,en dan biomechanik CD2
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
oeff, dallandra, je hebt echt smaak :grin:
Ken niet zo heel veel mensen die deze muziek diggen.

respect :sunglasses:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mac... zei:
oeff, dallandra, je hebt echt smaak :grin:
Ken niet zo heel veel mensen die deze muziek diggen.

respect :sunglasses:
Klik om te vergroten...

ik heb vrienden met heel veel muziek,zo leer je t wel kennen
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja.. en dankzij die lui.... ben ik er ook al dol op: Vitalic. :hearteyes:
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet er nu niet naar gaan luisteren, dan krijg ik trek in snoepies whahahahaha en die heb ik niet meer.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miss-Behaviour zei:
Tja.. en dankzij die lui.... ben ik er ook al dol op: Vitalic. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

whehe ik smeer t iedereen aan,mn broer wil mn vitalic cd niet eens meer terug geven :smilingimp:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#17
jij denkt ook maar aan 1 ding he :wave:
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet het ik ben zooooooo wanhopig ..... junkie dat ik ben. :grin:

Neej hoor, thuis pillen slikken doe ik niet aan. Maar het zou zo leuk zijn als ik volgende week wel weer iets geregeld heb voor het Patro.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#19
we zien t wel he...
maar we zijn lekker off-topic bezig.
duss...jij nog meer leuke muziek??
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#20
amon tobin het album bricolage

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."