#1
alles van breakcore gehoord?
Dl enduser
Dl enduser
Jeller zei:lekker nummers..dallandra zei:vitalic - la rock![]()
la rocca en woo vind ik ook hele goed, maar eigenlijk bijna alles wat ik ken van hem..
andere goeie stuikmuziek (of nuchter maakt mij nie zoo vele uit)
Legowelt - Disco Rout
Jaia - Mai Mai
Khetzal - Ganesha Pramana
Azax Syndrom - Shintjitzu
Kindzadza - Night Flower
Rinkadink - Wavefront
Pendulum - Another Planet
John B - Take me home (zkeer eens checken das zo electrodrum n bass echt vet)
maar ik hou van bijna alles uit mijn muziekcollectie hoor.. dit zijn maar wat nummers die bij me opkomen
Was da voor muziek Vitalic?Mac... zei:Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!!
dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen
verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam![]()
Trip Unit zei:Was da voor muziek Vitalic?Mac... zei:Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!!
dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen
verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam![]()

Mac... zei:Yes nog een vitalic fan
Dallandra je bent oke!!
thnx![]()
dusse vitalic ook voor mij, maar ook als ik nuchter ben, zo heb ik m leren kennen
hm ik niet,maar ook nuchter is het super!
verder nog alles wat boem-boem-boem doet, niet te snel, ook niet te langzaam![]()
Mac... zei:oeff, dallandra, je hebt echt smaak
Ken niet zo heel veel mensen die deze muziek diggen.
respect![]()
Miss-Behaviour zei:Tja.. en dankzij die lui.... ben ik er ook al dol op: Vitalic.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."