Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoede jumpstyle

goede jumpstyle

72 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
hardcore vibes vind ik ook goed maar is al een beetje afgezaagd :) heb het teveel gehoord :)
die van
dj massiv vs the rebel vind ik meestal ook wel goed
maar kan er nu niet op komen, edit het later wel :)
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#2
the creator - symphony of bass

een van m'n jumpstyle vrienden zei dat het een aanrader was...
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
minn zei:
ow nou, pardon mensen.
Gebeurt wel vaker dacht ik zo, ook bij anderen.

Excusez-moi :grin:

Kusje?
Klik om te vergroten...
Heb dit topic opgeschoond van alle rotzooi. Minn, stop met dat provocerend gedrag, jij was het begin van dit alles en dat wil ik niet meer zien. Terug on topic nu.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#4
minn zei:
ow nou, pardon mensen.
Gebeurt wel vaker dacht ik zo, ook bij anderen.

Excusez-moi :grin:

Kusje?
Klik om te vergroten...

cind het cool van je dat je jezelf verontschuldigt
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mark V vs Poogiebear : Buzzin' (Ronald V Ft. E-max remix)
Greg C : Drumline
Greg C : Mezzo Carbo
Massiv vs. The Rebel : Like This
Binum vs. Oxley : We love music
Binum : The Last Time
Oxley : The New Generation (Binum Remix)
Doug Van Zant : Organ Line
Karlos Mendez : Sex a phone
Robert Armani : Hit Hard
Greg C : Partypeople
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#6
james holden - the idiots are winning ep , the sky was pink rmx , nazi trance fuck off rmx, andre kraml - safari rmx,
extrawelt - soopertrack
fairmont - gazebo , palace pier
nathan fake - outhouse ( fluffy mix ) , grandfatherd , scrambled rmx enz !
ripperton - alles , 10a , zeitgeist en vooral die tool edit ,
plastikman - alles , pannic attack , ping pong , mind encode enz !
popnebo - faceline
en mijn nr 1 depeche mode - the darkest star ( holden dub ) !!!!
pan tone - thrill ho
sleeparchive - alles !!! recycled track 4 !!! hospital ep !
steve barnes - cosmic sandwish ( eulberg rmx )
butane - no half stepping
lazy fat people - dark water , fish poolish enz ( solieb - isotrophy rmx )
haal soulseek binnen en luister naar echte muziek !


dit is muziek dit zijn echte meesters
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoek eens liedjes van Furax. Die zijn bijna allemaal goed ( naar mijn mening toch ).

dj ghost, dark e, coone, darkraver, anonymous, dj pedro, ... Die hebben goeie liedjes als je wat download.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coone - Hardcore vibes
Coone - The Return
Angelvibez - Tinkerbell
The Candyman - My Beat
The Highstreet Allstars - To France
Dark-E - Tranceballers
Dark-E - One
Furax - Big Orgus
Furax - Supersaw
Jackyll & Hyde - Kick This One
J DJ. & D. Sonar - YRML
Korsakoff - Calyptuss
Ruthless & Vorwerk - Not this Record
Team X - X-Vision
Vorwerk - Vietnam
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qocaïne zei:
Coone - Hardcore vibes
Coone - The Return
Angelvibez - Tinkerbell
The Candyman - My Beat
The Highstreet Allstars - To France
Dark-E - Tranceballers
Dark-E - One
Furax - Big Orgus
Furax - Supersaw
Jackyll & Hyde - Kick This One
J DJ. & D. Sonar - YRML
Korsakoff - Calyptuss
Ruthless & Vorwerk - Not this Record
Team X - X-Vision
Vorwerk - Vietnam
Klik om te vergroten...

Amen,Qocaine,amen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
Coone - Hardcore vibes
Coone - The Return
Angelvibez - Tinkerbell
The Candyman - My Beat
The Highstreet Allstars - To France
Dark-E - Tranceballers
Dark-E - One
Furax - Big Orgus
Furax - Supersaw
Jackyll & Hyde - Kick This One
J DJ. & D. Sonar - YRML
Korsakoff - Calyptuss
Ruthless & Vorwerk - Not this Record
Team X - X-Vision
Vorwerk - Vietnam
Klik om te vergroten...

Jackyll & Hyde - Frozen Flame

:hearteyes:
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#11
barry zei:
goede jumpstyle-hardstyle
Klik om te vergroten...

-> contradictio in terminus <- :openmouth:

wat maakt het uit welke jump je beluistert, 9/10 jumpschijven zijn zo goed als hetzelfde: hetzelfde debiele melodietje en dezelfde zware bass die op het megavoorspelbare moment invalt

ik kan perfect jumpplaten mixen zonder ze zelf maar voor te beluisteren WOW

damn na een paar jump/hardstyle schijven moet je toch wel door hebben dat het uiteindelijk 13 uit een dozijn is
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
reageert op de topic titel


berstaat dat :confused:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
supahgrass zei:
barry zei:
goede jumpstyle-hardstyle quote]

-> contradictio in terminus <- :openmouth:

wat maakt het uit welke jump je beluistert, 9/10 jumpschijven zijn zo goed als hetzelfde: hetzelfde debiele melodietje en dezelfde zware bass die op het megavoorspelbare moment invalt

ik kan perfect jumpplaten mixen zonder ze zelf maar voor te beluisteren WOW

damn na een paar jump/hardstyle schijven moet je toch wel door hebben dat het uiteindelijk 13 uit een dozijn is
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

typische zever van mensen die hardstyle-jumpqtyle niet kunnen waarderen.
+ dit is zelfs kinderachtig
meer wil ik hier niet over kwijt
ga even spelen in de peutertuin jongetje
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja echt he barry. Wat zit je nu toch een muziekstijl af te kraken. Word ik echt misselijk van. Over smaak en persoonlijke voorkeur valt toch niet te twisten?
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik voer een sensibiliseringscampagne tegen alle marginale, platte muziek
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat je dat zegt maakt je zelf eigenlijk vrij marginaal.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja tuurlijk vanwaar haal je dat

moet je niet een beetje debielig staan langlaufen

wedden dat jij zo'n typje bent:

nike air schoentjes
petje scheef naar boven
trainingspakje van sergio taccini of welk merk ook
en mss een jeansbroek ipv trainingsbroek

een jumpkuddedier

man doe je ogen open voor 99% van de muziekliefbebbers zijn jumpers MARGINAAL
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jij houdt wel van over een kam scheren he, eerst flink de islam afzeiken en nu alle jumpstyle liefhebbers afzeiken.. jezus gast, als je niet genoeg neukt, ga dan rukken in plaats van alles en iedereen dat/die niet precies hetzelfde als jij zijn af te lopen zeiken.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#19
als es jumpers gezien?

dan weet je dat ik gelijk heb, das het toppunt van marginaliteit

ivm de islam: doe je ogen open man als je een andere waarheid gelooft
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb genoeg jumpers gezien, en ook al is het niet helemaal mijn stijl muziek ga ik het nog niet afzeiken. Ik ken ook genoeg mensen die van jumpstyle houden die totaal niet bij jouw plaatje passen.

Trouwens, wat jij zegt over kuddegedrag, dat vind ik nou ook over jouw mening over de islam, je praat gewoon de menigte na.. misschien 5 procent van de moslims zijn extremisten, ik denk nog minder en daar ben ik uiteraard op tegen. De rest zijn net zo goed mens als jij en ik. Al denk ik dat ik liever de gemiddelde moslim als vriend zou hebben dan jou. Ga wilders stemmen ofzo.

Over kortzichtigheid en marginaliteit gesproken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."