Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoede jumpstyle

goede jumpstyle

72 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ow nou, pardon mensen.
Gebeurt wel vaker dacht ik zo, ook bij anderen.

Excusez-moi :grin:

Kusje?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kwestie van smaak.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#3
El Retro zei:
Kwestie van smaak.
Klik om te vergroten...

idd, ben er ook niet echt voor maar soms is het wel goed :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jump en hardstyle ook niet :).
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
GewoonVOL zei:
Nee. Jump is gewoon slecht.


Gewoon een zielige, simpele verkrachting van hardstyle.
Klik om te vergroten...

Kun je van hardstyle ook zeggen van hardcore dan. Ik richt me gewoon niet tot 1 stijl. Op Q-Base heb ik altijd in de hardstyle gestaan, is leuk. Ik vind ze beiden goed, maar beiden moet ik ze op een feest horen. Zal moeilijk geneigd zijn ze gewoon zomaar te luisteren, wordt het snel beu gehoord.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardstyle en Hardcore kun je niet met elkaar vergelijken :openmouth:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#7
El Retro zei:
Jump en hardstyle ook niet :).
Klik om te vergroten...

oh touché :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik bekijk dit gewoon objectief zonder partij voor de ene of andere stijl te kiezen. Ik zeg dat ik ze alletwee goed vind, maar ze zijn ook niet te vergelijken punt.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dzy zei:
Ik heb genoeg jumpers gezien, en ook al is het niet helemaal mijn stijl muziek ga ik het nog niet afzeiken. Ik ken ook genoeg mensen die van jumpstyle houden die totaal niet bij jouw plaatje passen.

Trouwens, wat jij zegt over kuddegedrag, dat vind ik nou ook over jouw mening over de islam, je praat gewoon de menigte na.. misschien 5 procent van de moslims zijn extremisten, ik denk nog minder en daar ben ik uiteraard op tegen. De rest zijn net zo goed mens als jij en ik. Al denk ik dat ik liever de gemiddelde moslim als vriend zou hebben dan jou. Ga wilders stemmen ofzo.

Over kortzichtigheid en marginaliteit gesproken.
Klik om te vergroten...

mijn mening is gebaseerd op wat ik meemaak en vooral wat ik lees en zie (Knack, VRT journaal en vooral Terzake) en niet over wat anderen denken


moet je de artikels in Knack lezen over islam en moslim (staat deze week zeer mooi artikel in) dan zal je mijn mening mss verstaan en bij mij gaat het niet perse over de extremisten maar over de islam in het algemeen en waar het voor staat en op welke agressieve wijze ze hun doelen bereiken

en jumpers zien er grotendeels net als de gabbers van vroeger uit, namelijk kuddedieren: zo goed als dezelfde kledij (schoene, petje, training/vestje) dit wil niet zeggen dat iedereen die deze muziek beluistert zich zo kleed maar velen toch wel. man godver er zijn hier genoeg jumpfuiven int gebuurt en verder ook en daar loopt 3/4 zoals ik daarnet omschreef dus wat zit jij dan te zeiken
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#10
caravanbezoeker zei:
ja vieze racist ga weg man wij hebben geen behoefte aan jouw soort mensen op dit forum...

WEGWEZEN...!!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

racist omdat ik kritiek heb op de islam, rot zelf ff op man..
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
Supahgrass er wordt in dit topic gevraagd naar goede Jumpstyle, als je die stijl niet kan waarderen moet je gewoon niet reageren in dit topic. Als je überhaupt weinig respect en waardering op kan brengen voor mensen die iets anders doen dan jij en het woord 'marginaal' heel flink vind klinken dan raad ik je aan om helemaal weg te blijven.
Klik om te vergroten...

ja sorry in het algemeen kom ik zo niet over maar er zijn slecht 3 zaken waarin ik me enorm kan in opwinden:

jump
islam
wallonie

zal deze onderwerpen ontwijken op het forum :wink:
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
idd supahgrass heeft mij in 2 topics al duidelijk gemaakt niet al te veel verstand te hebben.
Klik om te vergroten...

omdat ik een uitgesproken mening heb over een sekte en jump (damn de naam alleen al..) ?

dan ben jij wel ff kortzinnig
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeg kortzinnig lomp ventje. Wat zit je nu PB's te sturen om zogenaamd "af te spreken om te vechten"? Slim jongen!
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
supahgrass jij hebt me een PB gestuurd dat je ging proberen om geen belachelijke + kinderachtige antwoorden te sturen, nu doe je het weer.

Heb jij trouwens wel vrienden?, heb je wel een sociaal leven?
want als je deze dingen hebt zul je zien dat mensen die van jump en hard houden van "verschillende soorten" zijn. zo heb je inderdaad mensen met petjes en sportschoenen maar minstens evenveel snobs, ...
en als deze mensen nu petjes en nike's dragen? wat is er daar zo schraal en marginaal aan? iedereen mag toch dragen wat hij wil en wie zijn wij om daarover te oordelen. Je kijkt toch naar iemand zijn innerlijk en niet naar het uiterlijk.
zo heb ik genoeg vrienden die gabber zijn maar ook weer evenveel snobs,skaters,metalheads,...

en je bent zo zielig als je naar el retro een pb ztuurt om te gaan vechten. wie ga jij daarvoor meebrengen? om het met kees zijn woorden te zeggen, ga jeje opa john meenemen? vind je het leuk ruzie maken op een forum?
jij bent gewoon een dom zielig kindje dat aandacht probeert te trekken en zo denkt dat hij vrienden maakt.
probeer eens vrienden in "real life" te vinden jongen. en nee je moeder telt niet mee.

fucking lozer
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#15
barry zei:
supahgrass jij hebt me een PB gestuurd dat je ging proberen om geen belachelijke + kinderachtige antwoorden te sturen, nu doe je het weer.

Heb jij trouwens wel vrienden?, heb je wel een sociaal leven?
want als je deze dingen hebt zul je zien dat mensen die van jump en hard houden van "verschillende soorten" zijn. zo heb je inderdaad mensen met petjes en sportschoenen maar minstens evenveel snobs, ...
en als deze mensen nu petjes en nike's dragen? wat is er daar zo schraal en marginaal aan? iedereen mag toch dragen wat hij wil en wie zijn wij om daarover te oordelen. Je kijkt toch naar iemand zijn innerlijk en niet naar het uiterlijk.
zo heb ik genoeg vrienden die gabber zijn maar ook weer evenveel snobs,skaters,metalheads,...

en je bent zo zielig als je naar el retro een pb ztuurt om te gaan vechten. wie ga jij daarvoor meebrengen? om het met kees zijn woorden te zeggen, ga jeje opa john meenemen? vind je het leuk ruzie maken op een forum?
jij bent gewoon een dom zielig kindje dat aandacht probeert te trekken en zo denkt dat hij vrienden maakt.
probeer eens vrienden in "real life" te vinden jongen. en nee je moeder telt niet mee.

fucking lozer
Klik om te vergroten...


GENIAAL :openmouth:

respect....
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
BCF? Bloedende Cunt Fuckers. :grin:
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#17
ah jij ben dus el retro zijn wijfie, man ik heb niemand nodig om mij te verdedigen en iedereen die me in real life zo zou verwijten ja die krijgt klappen hoor is dat zo moelijk te begrijpen

ik zet nooit 1 stap achteruit kmag er nog alleen staan voor 20 man
EN DAT IS AL GEBEURD dus jij slappe trut moet je bek houden

1 vraagje aan al wie mij uitdaagt

ken je BCF? :wave: :wink:

ps ja ik ging proberen maar jullie provoceren me terug die pb is van gistern vlak na de hetze na en vlak voor mijn pb naar u
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#18
El Retro zei:
Zeg kortzinnig lomp ventje. Wat zit je nu PB's te sturen om zogenaamd "af te spreken om te vechten"? Slim jongen!
Klik om te vergroten...

jij bent enkel fel achter uw pcke dus ge moet uw muil houden
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
El Retro zei:
Jump en hardstyle ook niet :).
Klik om te vergroten...
Ik vind dat ze wel te vergelijken zijn.. niet hetzelfde, maar veel overeenkomsten
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#20
GewoonVOL zei:
BCF? Bloedende Cunt Fuckers. :grin:
Klik om te vergroten...


lekker origineel ...

neej mensen van regio Brugge of fans van FCB zullen het mss wel kennen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."