Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoede jumpstyle

goede jumpstyle

72 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja echt he barry. Wat zit je nu toch een muziekstijl af te kraken. Word ik echt misselijk van. Over smaak en persoonlijke voorkeur valt toch niet te twisten?
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik voer een sensibiliseringscampagne tegen alle marginale, platte muziek
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat je dat zegt maakt je zelf eigenlijk vrij marginaal.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja tuurlijk vanwaar haal je dat

moet je niet een beetje debielig staan langlaufen

wedden dat jij zo'n typje bent:

nike air schoentjes
petje scheef naar boven
trainingspakje van sergio taccini of welk merk ook
en mss een jeansbroek ipv trainingsbroek

een jumpkuddedier

man doe je ogen open voor 99% van de muziekliefbebbers zijn jumpers MARGINAAL
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jij houdt wel van over een kam scheren he, eerst flink de islam afzeiken en nu alle jumpstyle liefhebbers afzeiken.. jezus gast, als je niet genoeg neukt, ga dan rukken in plaats van alles en iedereen dat/die niet precies hetzelfde als jij zijn af te lopen zeiken.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#6
als es jumpers gezien?

dan weet je dat ik gelijk heb, das het toppunt van marginaliteit

ivm de islam: doe je ogen open man als je een andere waarheid gelooft
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb genoeg jumpers gezien, en ook al is het niet helemaal mijn stijl muziek ga ik het nog niet afzeiken. Ik ken ook genoeg mensen die van jumpstyle houden die totaal niet bij jouw plaatje passen.

Trouwens, wat jij zegt over kuddegedrag, dat vind ik nou ook over jouw mening over de islam, je praat gewoon de menigte na.. misschien 5 procent van de moslims zijn extremisten, ik denk nog minder en daar ben ik uiteraard op tegen. De rest zijn net zo goed mens als jij en ik. Al denk ik dat ik liever de gemiddelde moslim als vriend zou hebben dan jou. Ga wilders stemmen ofzo.

Over kortzichtigheid en marginaliteit gesproken.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
supahgrass zei:
ja tuurlijk vanwaar haal je dat

moet je niet een beetje debielig staan langlaufen

wedden dat jij zo'n typje bent:

nike air schoentjes
petje scheef naar boven
trainingspakje van sergio taccini of welk merk ook
en mss een jeansbroek ipv trainingsbroek

een jumpkuddedier

man doe je ogen open voor 99% van de muziekliefbebbers zijn jumpers MARGINAAL
Klik om te vergroten...

Wat een idiote achterlijke zelf ingenomen lompaard ben jij zeg. Lees het forum eens goed door jongen. Ik luister vanalles. En wat de kledingsstijl betreft, die kleren draag ik niet. En jumpers trouwens ook niet. Je kijkt echt wel niet verder dan je neus lang is he. Wat een bekrompen geest.
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja vieze racist ga weg man wij hebben geen behoefte aan jouw soort mensen op dit forum...

WEGWEZEN...!!!!!!!!!!!!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
El Retro zei:
supahgrass zei:
ja tuurlijk vanwaar haal je dat

moet je niet een beetje debielig staan langlaufen

wedden dat jij zo'n typje bent:

nike air schoentjes
petje scheef naar boven
trainingspakje van sergio taccini of welk merk ook
en mss een jeansbroek ipv trainingsbroek

een jumpkuddedier

man doe je ogen open voor 99% van de muziekliefbebbers zijn jumpers MARGINAAL
Klik om te vergroten...

Wat een idiote achterlijke zelf ingenomen lompaard ben jij zeg. Lees het forum eens goed door jongen. Ik luister vanalles. En wat de kledingsstijl betreft, die kleren draag ik niet. En jumpers trouwens ook niet. Je kijkt echt wel niet verder dan je neus lang is he. Wat een bekrompen geest.
Klik om te vergroten...

Niet op reageren aub. Je verlaagt jezelf door in de richting van serieus te gaan met dit soort mensen.

Supahgrass er wordt in dit topic gevraagd naar goede Jumpstyle, als je die stijl niet kan waarderen moet je gewoon niet reageren in dit topic. Als je überhaupt weinig respect en waardering op kan brengen voor mensen die iets anders doen dan jij en het woord 'marginaal' heel flink vind klinken dan raad ik je aan om helemaal weg te blijven.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd supahgrass heeft mij in 2 topics al duidelijk gemaakt niet al te veel verstand te hebben.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
supahgrass zei:
ik voer een sensibiliseringscampagne tegen alle marginale, platte muziek
Klik om te vergroten...
ben jij toevallig niet de oprichter van wijlen www.antiklakskes.be ?
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb net fusion gedownload, erg strak :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
dingo zei:
Qocaïne zei:
Coone - Hardcore vibes
Coone - The Return
Angelvibez - Tinkerbell
The Candyman - My Beat
The Highstreet Allstars - To France
Dark-E - Tranceballers
Dark-E - One
Furax - Big Orgus
Furax - Supersaw
Jackyll & Hyde - Kick This One
J DJ. & D. Sonar - YRML
Korsakoff - Calyptuss
Ruthless & Vorwerk - Not this Record
Team X - X-Vision
Vorwerk - Vietnam
Klik om te vergroten...

Amen,Qocaine,amen.
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :wave:



El Retro zei:
Das oude shit he. Maar wel goed.

Vergeet Fusion - Skyliquid niet.
Klik om te vergroten...

Klopt inderdaad! Oud, maar érg fijn! :grin:
Ik ga er ff een paar van jouw lijstje downen!!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niks slechts over Brugge eh man. :smoke:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
En hoe zijn de liedjes Qocaine?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kwestie van smaak.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#18
El Retro zei:
Kwestie van smaak.
Klik om te vergroten...

idd, ben er ook niet echt voor maar soms is het wel goed :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jump en hardstyle ook niet :).
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
GewoonVOL zei:
Nee. Jump is gewoon slecht.


Gewoon een zielige, simpele verkrachting van hardstyle.
Klik om te vergroten...

Kun je van hardstyle ook zeggen van hardcore dan. Ik richt me gewoon niet tot 1 stijl. Op Q-Base heb ik altijd in de hardstyle gestaan, is leuk. Ik vind ze beiden goed, maar beiden moet ik ze op een feest horen. Zal moeilijk geneigd zijn ze gewoon zomaar te luisteren, wordt het snel beu gehoord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."