#1
Ja echt he barry. Wat zit je nu toch een muziekstijl af te kraken. Word ik echt misselijk van. Over smaak en persoonlijke voorkeur valt toch niet te twisten?
supahgrass zei:ja tuurlijk vanwaar haal je dat
moet je niet een beetje debielig staan langlaufen
wedden dat jij zo'n typje bent:
nike air schoentjes
petje scheef naar boven
trainingspakje van sergio taccini of welk merk ook
en mss een jeansbroek ipv trainingsbroek
een jumpkuddedier
man doe je ogen open voor 99% van de muziekliefbebbers zijn jumpers MARGINAAL
El Retro zei:supahgrass zei:ja tuurlijk vanwaar haal je dat
moet je niet een beetje debielig staan langlaufen
wedden dat jij zo'n typje bent:
nike air schoentjes
petje scheef naar boven
trainingspakje van sergio taccini of welk merk ook
en mss een jeansbroek ipv trainingsbroek
een jumpkuddedier
man doe je ogen open voor 99% van de muziekliefbebbers zijn jumpers MARGINAAL
Wat een idiote achterlijke zelf ingenomen lompaard ben jij zeg. Lees het forum eens goed door jongen. Ik luister vanalles. En wat de kledingsstijl betreft, die kleren draag ik niet. En jumpers trouwens ook niet. Je kijkt echt wel niet verder dan je neus lang is he. Wat een bekrompen geest.
ben jij toevallig niet de oprichter van wijlen www.antiklakskes.be ?supahgrass zei:ik voer een sensibiliseringscampagne tegen alle marginale, platte muziek
dingo zei:Qocaïne zei:Coone - Hardcore vibes
Coone - The Return
Angelvibez - Tinkerbell
The Candyman - My Beat
The Highstreet Allstars - To France
Dark-E - Tranceballers
Dark-E - One
Furax - Big Orgus
Furax - Supersaw
Jackyll & Hyde - Kick This One
J DJ. & D. Sonar - YRML
Korsakoff - Calyptuss
Ruthless & Vorwerk - Not this Record
Team X - X-Vision
Vorwerk - Vietnam
Amen,Qocaine,amen.
El Retro zei:Das oude shit he. Maar wel goed.
Vergeet Fusion - Skyliquid niet.

El Retro zei:Kwestie van smaak.
GewoonVOL zei:Nee. Jump is gewoon slecht.
Gewoon een zielige, simpele verkrachting van hardstyle.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."