#1
zekerz aanwezig




El Retro zei:
El Retro zei:Ik word er steeds gatparanoia, op Bassleader heb ik geprobeerd te luisteren, op Q-base. Ik slaag er telkens weer in de hallen gewoon buiten te lopen. En dan nog Terror, dat snap ik al helemaal niet wat daar aan is :P.

nee je vind het kut muziek, teringherrie is nl. goed. kutmuziek daarentegen niet-spaceman- zei:El Retro zei:Ik word er steeds gatparanoia, op Bassleader heb ik geprobeerd te luisteren, op Q-base. Ik slaag er telkens weer in de hallen gewoon buiten te lopen. En dan nog Terror, dat snap ik al helemaal niet wat daar aan is :P.
weet je, ik vind die muziek TERING HERRIE... echt spuuglelijke afhestompte muziek... maar als ik op zo'n feest sta ben ik verkocht, de energie, de mensen, de liefde, het eenheidsgevoel(<-nergens beter naar mijn weten) en natuurlijk ook het gemiddelde drugsgebruik... het lijkt af-en-toe wel of iedereen strak is... ps. voor mij is strak staan op een hardcorefeest dan ook een vereiste...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."