Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands

Lowlands

164 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
doour idd :tongueout:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vandaag in de Volkskrant het programma van Lowlands :smoke:
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook ik ben nu eindelijk een trotse bezitter van een Lowlands ticket :mrgreen:
Heb er weer veel zin in!! Vorig jaar voor de eerste keer geweest en dat was helemaal het einde voor mij daaro :sunglasses: :beer: :stoned:
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jungle zei:
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)
Klik om te vergroten...

Moet je snel zijn, vorige week toen wij kaartjes haalden waren ze bijna uitverkocht. :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Delirium zei:
Vandaag in de Volkskrant het programma van Lowlands :smoke:
Klik om te vergroten...

Hm, laat ik nou in de hele wijde omtrek geen mens kennen die de Volkskrant leest :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wij gaan donderdag al, maar ik weet nog niet hoe laat.
Die camping is vanaf 18.00uur open.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie gaan er eigenlijk donderdag al?
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lana zei:
Jungle zei:
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)
Klik om te vergroten...

Moet je snel zijn, vorige week toen wij kaartjes haalden waren ze bijna uitverkocht. :)
Klik om te vergroten...

Nog 2000 kaartjes hoorde ik gister, dus het gaat snel nu
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
't onvermijdelijke zei:
Lana zei:
Jungle zei:
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)
Klik om te vergroten...

Moet je snel zijn, vorige week toen wij kaartjes haalden waren ze bijna uitverkocht. :)
Klik om te vergroten...

Nog 2000 kaartjes hoorde ik gister, dus het gaat snel nu
Klik om te vergroten...

Oh dat vind ik eigenlijk nog best veel. Want het is al over een goeie 3 weken.
Het winkelmeisje deed op ons overkomen alsof we echt geluk hadden, dat er al een rood kruis in de computer stond door Lowlands.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Wie gaan er eigenlijk donderdag al?
Klik om te vergroten...

Ik ga donderdagavond al :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik kan vrijdag pas.. :(
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#13
't onvermijdelijke zei:
Lana zei:
Jungle zei:
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)
Klik om te vergroten...

Moet je snel zijn, vorige week toen wij kaartjes haalden waren ze bijna uitverkocht. :)
Klik om te vergroten...

Nog 2000 kaartjes hoorde ik gister, dus het gaat snel nu
Klik om te vergroten...

Jep, volgens mij wordt het dus even kijken op marktplaats.. zit beetje in een heel stomme situatie aangezien ik pas volgende week 100% zeker weet dat ik ga (of niet ga):rolleyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Probeer volgende week eerst in de winkel. Marktplaats: uitzuigersssss!!!
Je hebt stofzuigers en je hebt uitzuigersss!
P
PellieLid
01-01-2024, 00:00
#15
zijn er hier misschien nog mensen die onverhoopt niet meer gaan en een ticket over hebben?

mijn beste vriendin was, zoals velen, te laat met kopen... en is bereid om tegen meerprijs een kaartje over te nemen.
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lana zei:
Probeer volgende week eerst in de winkel. Marktplaats: uitzuigersssss!!!
Je hebt stofzuigers en je hebt uitzuigersss!
Klik om te vergroten...

Helaas, uitverkocht =( misschien Pukkelpop dan maar :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jaaa ik ook :grin:
Wij hebben vrijdagnacht al een voorproefje gedaan haha :smoke:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jammer..! Ach er zijn meer leuke dingen op de wereld. :)
Scheelt je voor nou iig een beetje geld :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb er zin in :smoke: :hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
ga uiteraard naar lowlands. heb al aardig wat namen gehoord. wordt echt weer vet dit jaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."