Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek van mij

Muziek van mij

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
hierbij ook ff van profiteren, mijn muziek:
ook darkpsy zoals jeller, maar toch helemaal anders:wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
nu niet meer, maar ik ga er binnenkort terug eentje uploade

zal de link hier plaatse
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
thx gasten, ik ga jouw liedje zeker eens checke wildchild maar nu ga ik bijna slapen :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste :smoke:

wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?

http://www.electrobel.be/artist/2311

trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vette poep Jeller! Good luck mate :beer:
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller, ga zo door!
vette shit :grin: :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
update!!

veel nieuwe muziek bij :wink:

ook eens kijken op www.myspace.com/phazur
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt toevallig nergens een setje online staan?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok, nice. :smoke:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
had de laatst toegevoegde geluisterd btw "escape from dungeon"
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste :smoke:

wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?

http://www.electrobel.be/artist/2311

trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Klik om te vergroten...
het niet mijn muziekstijl, maar vind het nummer wel ok. vooral het einde was leuk vond ik.

ik zal binnekort wel ff mijn gitaar gepingel van m'n telefoon halen. had ik onder invloed van een behoorlijke dosis coke gemaakt en vond ik wel grappig klinken. zit alleen absoluut geen patroon in ofzo maar goed :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
vet man!

en voor de
punkrockers:


www.myspace.com/panicboys
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
thx gasten, ik ga jouw liedje zeker eens checke wildchild maar nu ga ik bijna slapen :wave:
Klik om te vergroten...

successs
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
klinkt lekker ga ze ff allemaal luisteren :mrgreen: :stoned: die eerste begint heel goed :stoned:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
kvind het wel chill... maar niet mijn stijl psy.. ik hou meer van het ruige full on :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
SUUUPEERR :grin:

echt heeerlijke muziek man!
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
http://www.soundclick.com/massakerstaccato
http://www.soundclick.com/herrdocteurachtung
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
leuke gitaaardeuntjes wildchild :) opnamekwaliteit is wel niet zo helder spijtig genoeg.. zon dingen zie ik echter liever live

hda, ik kan jouw muziek niet beluisteren want ik krijg gene activation code toegestuurd
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste :smoke:

wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?

http://www.electrobel.be/artist/2311

trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Klik om te vergroten...
Wat staat er in je studio?
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
leuke gitaaardeuntjes wildchild :) opnamekwaliteit is wel niet zo helder spijtig genoeg.. zijn dingne zie ik echter liever live

hda, ik kan jouw muziek niet beluisteren want ik krijg gene activation code toegestuurd
Klik om te vergroten...

activation code ???
Normaal gezien kun je gewoon op die site de nummers beluisteren via de link "music"... ???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."