#1
hierbij ook ff van profiteren, mijn muziek:
ook darkpsy zoals jeller, maar toch helemaal anders![:wink:]()
ook darkpsy zoals jeller, maar toch helemaal anders




het niet mijn muziekstijl, maar vind het nummer wel ok. vooral het einde was leuk vond ik.Jeller zei:allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste![]()
wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?
http://www.electrobel.be/artist/2311
trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Jeller zei:thx gasten, ik ga jouw liedje zeker eens checke wildchild maar nu ga ik bijna slapen![]()
die eerste begint heel goed 
Wat staat er in je studio?Jeller zei:allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste![]()
wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?
http://www.electrobel.be/artist/2311
trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Jeller zei:leuke gitaaardeuntjes wildchildopnamekwaliteit is wel niet zo helder spijtig genoeg.. zijn dingne zie ik echter liever live
hda, ik kan jouw muziek niet beluisteren want ik krijg gene activation code toegestuurd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."