#1
thx gasten, ik ga jouw liedje zeker eens checke wildchild maar nu ga ik bijna slapen 


het niet mijn muziekstijl, maar vind het nummer wel ok. vooral het einde was leuk vond ik.Jeller zei:allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste![]()
wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?
http://www.electrobel.be/artist/2311
trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Jeller zei:thx gasten, ik ga jouw liedje zeker eens checke wildchild maar nu ga ik bijna slapen![]()
die eerste begint heel goed 
Wat staat er in je studio?Jeller zei:allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste![]()
wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?
http://www.electrobel.be/artist/2311
trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Jeller zei:leuke gitaaardeuntjes wildchildopnamekwaliteit is wel niet zo helder spijtig genoeg.. zijn dingne zie ik echter liever live
hda, ik kan jouw muziek niet beluisteren want ik krijg gene activation code toegestuurd
Ik heb gene studio hoor, ik gebruik fruity loops 5 en veel gedownloade plugins, zoals vb-1, vanguard, albino enz..Audio Scum zei:Wat staat er in je studio?Jeller zei:allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste![]()
wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?
http://www.electrobel.be/artist/2311
trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Jeller zei:als ik dat deed moest ik me registreren.. mss moet ik nog eens proberen
edit: nu gaat het wel klinkt heel goed![]()


Waarvoor m'n dank, m'n waarde...Jeller zei:thx.. mijn laatste liedje vind ik persoonlijk wel het beste maar mss ik het nog een beetje opvullen
en hda ja ik heb het over jouw muziek, mooie productiekwaliteit, kheb 2 liejdes beluisterd.. het eerste en psychlops ofzo![]()
Jeller zei:allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste![]()
Klinkt heel goed.Als ik jou was zou ik je ff aanmelden bij dance-industries.
Leuke bezigheid he?Ik ben zelf ook producer.
Check maar eens op www.dance-industries.com
Ik heet als *artist* Mr 187
Nieuwste nummer heet Afterglow
Ik hoor het wel wat je er van vindt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."