Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek van mij

Muziek van mij

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
thx gasten, ik ga jouw liedje zeker eens checke wildchild maar nu ga ik bijna slapen :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste :smoke:

wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?

http://www.electrobel.be/artist/2311

trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste :smoke:

wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?

http://www.electrobel.be/artist/2311

trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Klik om te vergroten...
het niet mijn muziekstijl, maar vind het nummer wel ok. vooral het einde was leuk vond ik.

ik zal binnekort wel ff mijn gitaar gepingel van m'n telefoon halen. had ik onder invloed van een behoorlijke dosis coke gemaakt en vond ik wel grappig klinken. zit alleen absoluut geen patroon in ofzo maar goed :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
vet man!

en voor de
punkrockers:


www.myspace.com/panicboys
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
thx gasten, ik ga jouw liedje zeker eens checke wildchild maar nu ga ik bijna slapen :wave:
Klik om te vergroten...

successs
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
klinkt lekker ga ze ff allemaal luisteren :mrgreen: :stoned: die eerste begint heel goed :stoned:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
kvind het wel chill... maar niet mijn stijl psy.. ik hou meer van het ruige full on :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
SUUUPEERR :grin:

echt heeerlijke muziek man!
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#9
http://www.soundclick.com/massakerstaccato
http://www.soundclick.com/herrdocteurachtung
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
leuke gitaaardeuntjes wildchild :) opnamekwaliteit is wel niet zo helder spijtig genoeg.. zon dingen zie ik echter liever live

hda, ik kan jouw muziek niet beluisteren want ik krijg gene activation code toegestuurd
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste :smoke:

wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?

http://www.electrobel.be/artist/2311

trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Klik om te vergroten...
Wat staat er in je studio?
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
leuke gitaaardeuntjes wildchild :) opnamekwaliteit is wel niet zo helder spijtig genoeg.. zijn dingne zie ik echter liever live

hda, ik kan jouw muziek niet beluisteren want ik krijg gene activation code toegestuurd
Klik om te vergroten...

activation code ???
Normaal gezien kun je gewoon op die site de nummers beluisteren via de link "music"... ???
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik dat deed moest ik me registreren.. mss moet ik nog eens proberen

edit: nu gaat het wel klinkt heel goed :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Audio Scum zei:
Jeller zei:
allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste :smoke:

wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?

http://www.electrobel.be/artist/2311

trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
Klik om te vergroten...
Wat staat er in je studio?
Klik om te vergroten...
Ik heb gene studio hoor, ik gebruik fruity loops 5 en veel gedownloade plugins, zoals vb-1, vanguard, albino enz..
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
als ik dat deed moest ik me registreren.. mss moet ik nog eens proberen

edit: nu gaat het wel klinkt heel goed :)
Klik om te vergroten...

Ik veronderstel dat dit over mijn muziekjes gaat ? :grin:

Ik zal eens naar jouw werkjes luisteren als ik nog eens thuis ben... :beer:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok 1 down 2 to go.. muhahah
Jeller, hoewel je muziek lekker klinkt vind ik het toch wat saai. Het is ook niet echt mijn smaak maar ik wilde toch luisteren :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
thx.. mijn laatste liedje vind ik persoonlijk wel het beste maar mss ik het nog een beetje opvullen

en hda ja ik heb het over jouw muziek, mooie productiekwaliteit, kheb 2 liejdes beluisterd.. het eerste en psychlops ofzo :rockband:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
thx.. mijn laatste liedje vind ik persoonlijk wel het beste maar mss ik het nog een beetje opvullen

en hda ja ik heb het over jouw muziek, mooie productiekwaliteit, kheb 2 liejdes beluisterd.. het eerste en psychlops ofzo :rockband:
Klik om te vergroten...
Waarvoor m'n dank, m'n waarde... :grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste :smoke:

Klinkt heel goed.Als ik jou was zou ik je ff aanmelden bij dance-industries.
Leuke bezigheid he?Ik ben zelf ook producer.
Check maar eens op www.dance-industries.com
Ik heet als *artist* Mr 187
Nieuwste nummer heet Afterglow

Ik hoor het wel wat je er van vindt.
Klik om te vergroten...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
even reviven, want er staan heel wat nieuwe nummers bij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."