Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQlimax -- 17 November Gelredome Arnhem

Qlimax -- 17 November Gelredome Arnhem

29 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Qlimax - 17 november 2007
Op 17 november vindt Qlimax plaats in Gelredome.

www.q-dance.nl



Qlimax, op 17 november in Gelredome in Arnhem, is het evenement waarvoor Q-dance op showgebied alles uit de kast haalt. Terwijl op festivals als Defqon.1, Q-BASE en In Qontrol elke bezoeker zijn eigen avontuur beleeft en aan het eind een eigen verhaal te vertellen heeft, is dit bij Qlimax anders.


De focus ligt op één podium, één show, Q-dance vertelt één verhaal. Daarbij worden technieken gepresenteerd die nooit eerder vertoond zijn en vind je er meer decor, laser en licht dan op welk ander feest dan ook. De één gaat helemaal mee in het verhaal, de ander gaat lekker zitten genieten van de show, maar de meesten gaan gewoon vol gas los op de harde beats van de nieuwste platen in de harder styles.


Q-dance gaat elk jaar dieper in op de duistere thematiek die het concept omhult. Dit jaar wordt er voortgeborduurd op het gedachtegoed en de setting van 2006, maar in een totaal andere belevingswereld. Q-dance gaat opnieuw de uitdaging aan om de beste Qlimax in Gelredome tot nu toe te realiseren. Zo zijn er dit jaar onder andere belangrijke logistieke aanpassingen doorgevoerd om de drukte enigszins te reduceren.


Meer informatie over Qlimax zal in de aanloop naar het evenement bekend gemaakt worden. Houd Q-dance.nl dus goed in de gaten voor updates.


De kaartverkoop is gestart bij Ticketonline.nl en TicketBox. Zorg dat je er snel bij bent, want Qlimax gaat elk jaar sneller uitverkocht!


Wellicht overbodig om te melden, maar zorg dat je je kaartje koopt via een officieel voorverkooppunt.


Voor meer informatie, zie www.q-dance.nl
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Robbie_Rob_ zei:
De kaartverkoop is gestart bij Ticketonline.nl en TicketBox. Zorg dat je er snel bij bent, want Qlimax gaat elk jaar sneller uitverkocht!


Wellicht overbodig om te melden, maar zorg dat je je kaartje koopt via een officieel voorverkooppunt.
Klik om te vergroten...

Beetje achterhaalt niet?! Het is allang uitverkocht :)
Word volgens mij wel een super feestje
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#3
is ook weer van de partij :hearteyes: :beer:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen kaartje :cry:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch nog kaartjes kunnen regelen. Ben erbij dus, wordt hartstikke vet :grin:

De maandag daarna begint wel mn tentamen week maaargoed :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
cool, had het wel makkelijk gemaakt je te herkennen als ik kaartjes had

(huil huil)
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vorig jaar wel geweest, jammer dat ik nu niet ga. Ik ga in oktober het huis uit op mezelf :grin:, moet dan eerst maar ff kijken hoe breed ik in mn geld zit voordat ik een kleine 60 euro aan een kaartje uitgeef en bijna 50 euro aan spa blauw, 1 broodje (begin van de avond :P) en tig bananen
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#8
psychonaut'86 zei:
Vorig jaar wel geweest, jammer dat ik nu niet ga. Ik ga in oktober het huis uit op mezelf :grin:, moet dan eerst maar ff kijken hoe breed ik in mn geld zit voordat ik een kleine 60 euro aan een kaartje uitgeef en bijna 50 euro aan spa blauw, 1 broodje (begin van de avond :P) en tig bananen
Klik om te vergroten...

idd zijn wel dure feestjes, maar ik kan het nog lijden :P
50 eurie kaartje
20 eurie spa blauw
50 eurie bier
zo komt het wss wel weer een beetje uit :P
naja en nog een zuinige 25 eurie aan 'voedingssuplementen'
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Line-uip Qlimax

Fausto
Ghost
Brennan heart
Showtek ft DV8
Headhunterz
Zany&the prophet
Technoboy
Neophyte
MC Ruffian


:hearteyes: Neophyte !!!!!!!!!!!!!!
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#10
nah 24 november Earthquake in duitsland!
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#11
aanwezig :smoke:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een kaartje gehaalt voordat ik verongelukte. Helaas was dat een marktplaats actie, omdat het toen al uitverkocht was.
Dus nu zit ik hier met een duur kaartje :P Misschien toch maar ff die banden van de rolstoel oppompen :beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb nog geen reacties op het kaartje dat ik vorige week tekoop heb gezet; dus als ik 'm niet verkoop zal ik gewoon moeten gaan :9 Rolstoel power, fuck het maar, ik ga geen 65 eypo weggooien :wave:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Ik heb een kaartje gehaalt voordat ik verongelukte. Helaas was dat een marktplaats actie, omdat het toen al uitverkocht was.
Dus nu zit ik hier met een duur kaartje :P Misschien toch maar ff die banden van de rolstoel oppompen :beer:
Klik om te vergroten...

Zie je ons al gaan schat? :wink:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Robbie_Rob_ zei:
Line-uip Qlimax

Fausto
Ghost
Brennan heart
Showtek ft DV8
Headhunterz
Zany&the prophet
Technoboy
Neophyte
MC Ruffian


:hearteyes: Neophyte !!!!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

zeker mooie line up! The headhunters, aiming for your brain..! can you feel it..?

wou dat k er ook bij was...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Je mag heel misschien mijn kaartje wel overkopen.. Zit nog te twijfelen of ik wel moet gaan.. Ivm toetsweken enzovoorts.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben zeker aanwazig :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
MissDior zei:
Ben zeker aanwazig :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Misschien dat ik je nog tegenkom, heb toch besloten wel te gaan, mwuahah :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamWeaver zei:
Ik heb nog geen reacties op het kaartje dat ik vorige week tekoop heb gezet; dus als ik 'm niet verkoop zal ik gewoon moeten gaan :9 Rolstoel power, fuck het maar, ik ga geen 65 eypo weggooien :wave:
Klik om te vergroten...

zet em op Partyflock en je raakt em nog wel kwijt hoor
K
KlanzusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moet er werken, ff paar uurtjes kaartcontrole en dan zelf lekker gratis feesten en zuipen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."