Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome-A'dam-RAI-15-december

Thunderdome-A'dam-RAI-15-december

141 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
baarsjesbewoner zei:
-spaceman- zei:
baarsjesbewoner zei:
ik ben er als ik op de gastenlijst kan, betalen voor hardcore feestjes ga ik niet meer :)
Klik om te vergroten...

verwend kreng :P
Klik om te vergroten...
de muziek vind ik wel OK, maar een hele nacht dat gebeuk gaat me iets te ver.. vandaar :wink:
Klik om te vergroten...

met X ben ik toch verkocht, no mather what music...

:hearteyes:

Maar ik deel je mening!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
hislordship zei:
kwijl ik wil daar heen :P ff wat geld bedelen bij me ouders of vrienden haha :beer:
Klik om te vergroten...
tis uitverkocht..
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#3
-spaceman- zei:
ff voor de duidelijkheid:

Soft-drugs is wel toegestaan op Thunderdome in de RAI
Er geldt gewoon een 5 gram gedoogdbeleid!

:wave:
Klik om te vergroten...
:stoned:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
hislordship zei:
kwijl ik wil daar heen :P ff wat geld bedelen bij me ouders of vrienden haha :beer:
Klik om te vergroten...
tis uitverkocht..
Klik om te vergroten...


omg das vervelend :confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ff voor de duidelijkheid:

Soft-drugs is wel toegestaan op Thunderdome in de RAI
Er geldt gewoon een 5 gram gedoogdbeleid!

:wave:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
EN nog meeting p[lannen ?!!


IK ga Loesoeee XD :stoned:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7


als iemand weet welke hallen er worden gebruik!?

kunnen we ergens afspreken...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
baarsjesbewoner zei:
Volgens mij alleen de park randstad en holland hal.. was bij In Qontrol ook zo..
Klik om te vergroten...

Future

00:00 - 00:00: MC: Drokz
22:00 - 23:00: Ophidian
23:00 - 00:00: Catscan
00:00 - 01:00: DaY-már
01:00 - 02:00: Promo
02:00 - 03:00: D-Passion
03:00 - 04:00: Nosferatu
04:00 - 05:00: The Outside Agency
05:00 - 06:00: The DJ Producer
06:00 - 07:00: Unexist

Present

00:00 - 00:00: MC: Syco
22:00 - 23:00: Osiris
22:00 - 23:00: T-junction
23:00 - 00:00: Dione
00:00 - 01:00: Outblast
01:00 - 02:00: The Stunned Guys
02:00 - 03:00: Evil Activities
03:00 - 04:00: Negative A
04:00 - 04:30: Live: Noize Suppressor
04:30 - 05:30: Endymion
05:30 - 07:00: Tommyknocker

Past

00:00 - 00:00: MC: Da Mouth of Madness
22:00 - 23:00: Rob & MC Joe
23:00 - 00:00: Weirdo
00:00 - 01:00: Waxweazle
01:00 - 02:00: The Prophet
02:00 - 03:00: Buzz Fuzz
02:00 - 03:00: Gizmo
03:00 - 04:00: Dano
04:00 - 05:00: Chosen Few
05:00 - 06:00: Dana
06:00 - 07:00: Darkraver
06:00 - 07:00: Vince

er zijn in ieder geval 3 zalen nodig!
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
als iemand weet welke hallen er worden gebruik!?

kunnen we ergens afspreken...
Klik om te vergroten...

En waarom zou je niet afspreken ergens achter in of voorin een van de zalen (past, present, future) Dat is op zich nog wel makkelijk te achterhalen lijkt me zo, toch?!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
er is vast wel een officieel meetingpoint ofzo
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zal op het begin met name in de early te vinden zijn en later in the future :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha gaaaaaaaaaaaaaast
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
:mrgreen:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahaha wtfak xD

volgens mij was dat een Dope zak XD :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
present :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16


WIE GAAT ER MEE?
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aanwezig :grin:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
zeer zeker aanwezig
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het stond op de planning maar zoals het er nu naar uitziet zal ik niet genoeg hersteld zijn om hierheen te gaan :(
In 2008 zal ik weer stampen :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik sla maar weer en jaartje over !!

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."