#1
-spaceman- zei:Play_bunny zei:Ik ga proberen om er te zijnkan niets beloven. Maar de garderobe is toch voor de security, of is er na de ingang ook eentje? (beetje blond misschien :$)
Ik weet het ook niet, maar we zien wel... heb je me pb gehad?
Ik heb geen pb gehad, maar misschien bedoel je mij ook helemaal niet
En dan nog iets, hoe herken je elkaar?
