Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome-A'dam-RAI-15-december

Thunderdome-A'dam-RAI-15-december

141 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
-spaceman- zei:
Play_bunny zei:
Ik ga proberen om er te zijn :) kan niets beloven. Maar de garderobe is toch voor de security, of is er na de ingang ook eentje? (beetje blond misschien :$)
Klik om te vergroten...

Ik weet het ook niet, maar we zien wel... heb je me pb gehad?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen pb gehad, maar misschien bedoel je mij ook helemaal niet :)
En dan nog iets, hoe herken je elkaar? :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha dealer komt er aan (L)

uuh een groep die loopt te pepkleppen/kauwen haha

XD bij de garderobe :P ?

ik bedoel xD :P :hearteyes:

+ ik heb een nummer al :P

IK heb een Wit gestreept Bloesje van Tommy hilfier aan
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
haha dealer komt er aan (L)

uuh een groep die loopt te pepkleppen/kauwen haha

XD bij de garderobe :P ?

ik bedoel xD :P :hearteyes:

+ ik heb een nummer al :P

IK heb een Wit gestreept Bloesje van Tommy hilfier aan
Klik om te vergroten...

Dat is nog wel te herkennen, denk :)
Ik: kort rokje, zwarte laarzen met hartjes erop :P, zwart topje. :)

EDIT: O ja, en een ketting met een playboy bunny
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Play_bunny zei:
Telefoon zei:
haha dealer komt er aan (L)

uuh een groep die loopt te pepkleppen/kauwen haha

XD bij de garderobe :P ?

ik bedoel xD :P :hearteyes:

+ ik heb een nummer al :P

IK heb een Wit gestreept Bloesje van Tommy hilfier aan
Klik om te vergroten...

Dat is nog wel te herkennen, denk :)
Ik: kort rokje, zwarte laarzen met hartjes erop :P, zwart topje. :)

EDIT: O ja, en een ketting met een playboy bunny
Klik om te vergroten...

Witte schoenen,
lichte spijkerbroek,
witte boxer en zwarte sokken :P ,
zwart t-shirt met een grote kleurige vlam
een groen/zwart petje

nu wel een pb gehad!?

Lijkt me leuk om jullie te meeten!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
nbee nog steeds neit haha vaag :P

maar ik ben der :P

met me Space kop :P
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Super feestje ( jammer van de mccp pillen ) maar ach

ik heb alleen -spaceman- gezien haha waar was de rest :P ? :hearteyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iedereen die gaat alvast viel spass! :hearteyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tyfus wat een verdomd vet feest!!! Ik heb continu rondgehuppeld tussen de 3 zalen en van alles wat gezien. Echt heel geniaal!! :hearteyes:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#9
erg vet feestje!

stonden toevallig net vooraan toen de gratis biertap opengingen dus daar ff goed van geprofiteerd.. vooraan was het geluid ook echt dik in de early.

daarna continu in the future gestaan onder 2de ring boxen en daar was het geluid wel te doen (met promo ging het wel echt knoer hard.. waarom kon dat niet de hele tijd?). Einde van day mar heb ik ook nog mee gekregen en dat vond ik ook echt vet.

voor de rest setjes van toa en producer natuurlijk de hoogte punten (elvis nummer was echt koel.. en hellfish - my style ging er ook wel in).

vond wel dat d-passion en nosferatu aardig mainstream draaien voor een "future" zaal.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#10
jezus wat een begaait feest :openmouth:
vanaf een uur of 4 leek het nuchtere ras daar wel uitgestorven :openmouth:
echt iedereen was vant padje :rolleyes:
Maar echt weer een goed feestje, ookal had ik er meer van verwacht
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maikelk zei:
jezus wat een begaait feest :openmouth:
vanaf een uur of 4 leek het nuchtere ras daar wel uitgestorven :openmouth:
echt iedereen was vant padje :rolleyes:
Maar echt weer een goed feestje, ookal had ik er meer van verwacht
Klik om te vergroten...

haha ja echt he .. nuchtere personen waren ver te zoeken :P :hearteyes:
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was echt knallen! zo ver je keek grote pupillen en rollende ogen. geweldig. heb vooral in de early zaal gestaan.

Drugscontrole was ook niet echt goed moet ik zeggen, mijn sokken werden niet eens gechecked? (niet dat ik dat erg vond)
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Telefoon zei:
haha ja echt he .. nuchtere personen waren ver te zoeken :P :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat was mij ook opgevallen ja :)

Ik vond het echt een super feestje. Ik heb uiteindelijk ook alleen -spaceman- gezien.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh haha :tongueout: naja dan had spaceman me wel ff kunnen bellen was ik wel gekomen :P

:hearteyes:

tot ooit :openmouth:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
uittrippend van mn lsd trip kwam ik aan op utrecht centraal, stond helemaal vol met scheve smoelen en leipe mensen. Geen aangenaam gezicht als je zelf al verot bent van drugs :rolleyes:

Maar ik kon het daarentegen ook wel weer waarderen :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Safire zei:
Tyfus wat een verdomd vet feest!!! Ik heb continu rondgehuppeld tussen de 3 zalen en van alles wat gezien. Echt heel geniaal!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Had je ons niet willen meeten Safire?

Leuk dat je je ook goed heb vermaakt!

dat geld ook zeker voor mij!! :hearteyes: :hearteyes:

Play_Bunny, Trip Unit en Telefoon gezien!

Was erg leuk om jullie te ontmoeten!

Ik was voornamelijk in de past! Prachtig feestje daaro!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
-spaceman- zei:
Safire zei:
Tyfus wat een verdomd vet feest!!! Ik heb continu rondgehuppeld tussen de 3 zalen en van alles wat gezien. Echt heel geniaal!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Had je ons niet willen meeten Safire?

Leuk dat je je ook goed heb vermaakt!

dat geld ook zeker voor mij!! :hearteyes: :hearteyes:

Play_Bunny, Trip Unit en Telefoon gezien!

Was erg leuk om jullie te ontmoeten!

Ik was voornamelijk in de past! Prachtig feestje daaro!
Klik om te vergroten...

Jawel! Maar ik ben zaterdag niet meer online geweest, dus had ook geen idee hoe & wat :P
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mss volgende keer ^^ komen nog genoeg feesten aan waar ik aanwazig wil zijn :hearteyes:

Ik wil dat nummer die de Producer draaide :P

Your just a Hound dog van elvis geremixed ..

god wat was dat nummer vet :P :hearteyes:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#19
die vond ik ook echt vet ja :grin: maar toa was toch wel het vetst

http://www.youtube.com/watch?v=HxmglOAtbZE (opgenomen met mn telefoon wel)
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb trouwens geen drugs gebruikt (alleen bier gedronken).. had ik niet nodig. Ik ging zo wel hard genoeg op de muziek :grin: was wel echt helemaal kapot om 6 uur :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."