Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome-A'dam-RAI-15-december

Thunderdome-A'dam-RAI-15-december

141 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#1
kaartje al enige tijd in the pocket!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maare meeting .. heb ik wel zin in :)

en pakj de boemerang :P

ik neem Kristallen / LSD / en Pep mee :P

:hearteyes:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Knoop is doorgehakt!
Vrijgevraagd! Ik ga naar thunderdome :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Telefoon zei:
Maare meeting .. heb ik wel zin in :)

en pakj de boemerang :P

ik neem Kristallen / LSD / en Pep mee :P

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

lsd op thunderdome!?

dat kan ik me nou echt niet voorstellen...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha ... week niet word een First Timer ..

zal wel zwaar worden .. :P

haha mss dat ik het ook niet doe dat ik het niet durf :stoned:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
durf of geen durf...

ik zou gewoon aan de mdma gaan...


:hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat sowieso :P :hearteyes:

4 maanden sins mijn laaste keer
dus dat word knallen
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Telefoon zei:
dat sowieso :P :hearteyes:

4 maanden sins mijn laaste keer
dus dat word knallen
Klik om te vergroten...

oei, dat kan ik niet zeggen... gister... 2 weken geleden....
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb 1 grammtje verdeeld over 4 caps :) en die gaan mee aar binnen zodra ik 10 min binnen sta drop ik de eerste caps :)

of rectaal ben er nog neit over uit :P haha

maar de rest verdeeld over de avond ..


flink wat wiet bij nog wat pep voor tsmaakje ..
en dance dance :P
:hearteyes:

+ genoeg geld voor waterr... :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Telefoon zei:
flink wat wiet bij nog wat pep voor tsmaakje ..
en dance dance :P
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mag er legaal geblowed worden?
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
Telefoon zei:
flink wat wiet bij nog wat pep voor tsmaakje ..
en dance dance :P
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mag er legaal geblowed worden?
Klik om te vergroten...

Vraag het me af, het is de gemeente amsterdam en daar geldt op feesten tegenwoordig ook vaak een zero-tolerance beleid. Dus denk het niet.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Play_bunny zei:
-spaceman- zei:
Telefoon zei:
flink wat wiet bij nog wat pep voor tsmaakje ..
en dance dance :P
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mag er legaal geblowed worden?
Klik om te vergroten...

Vraag het me af, het is de gemeente amsterdam en daar geldt op feesten tegenwoordig ook vaak een zero-tolerance beleid. Dus denk het niet.
Klik om te vergroten...

Ja precies dat valt me de laatste tijd ook op... Awakenings mag het wel... maar grootschalige hardcore feesten zijn altijd de dupe van gezeik...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
-spaceman- zei:
Play_bunny zei:
-spaceman- zei:
Telefoon zei:
flink wat wiet bij nog wat pep voor tsmaakje ..
en dance dance :P
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mag er legaal geblowed worden?
Klik om te vergroten...

Vraag het me af, het is de gemeente amsterdam en daar geldt op feesten tegenwoordig ook vaak een zero-tolerance beleid. Dus denk het niet.
Klik om te vergroten...

Ja precies dat valt me de laatste tijd ook op... Awakenings mag het wel... maar grootschalige hardcore feesten zijn altijd de dupe van gezeik...
Klik om te vergroten...

pff ze moeten niet zeuren wiet is legaal op rotten :P
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telefoon zei:
pff ze moeten niet zeuren wiet is legaal op rotten :P
Klik om te vergroten...

Wiet is nog steeds niet legaal. Het is gedoogd, en een gemeente mag zelf bepalen wat ze daarmee doen in de vorm van een plaatselijke verordening, die ze mogen aanpassen naar elke situatie.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
AM-STER-DAM

de stad met 50 coffeeshops ..

en dan niet mogen blowen dan stop ik die dingen persoonlijk in hun anus :P
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ga het er over hebben, kijken of er mensen geinterreseerd zijn. Ik wel iig! Dan snel kaartje bestellen als ze nog niet uitverkocht zijn.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
:cry: :cry: zou gaan maar geen werk meer dus geen inkomen :cry:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Play_bunny zei:
Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig :)
Klik om te vergroten...

Vandaag kaartje gehaald :grin: dus echt aanwezig
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmmmm dit keer ben ik op wintersport dus niet aanwezig
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Meeting ?! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."