#1
Ik hoor met m'n linkeroor véél slechter dan met m'n rechter. Kwam er vanochtend achter toen ik m'n mp3 aandeed. Best wel schokkend eigelijk, maar je doet er weinig aan.
Serenity zei:Ik hoor met m'n linkeroor véél slechter dan met m'n rechter. Kwam er vanochtend achter toen ik m'n mp3 aandeed. Best wel schokkend eigelijk, maar je doet er weinig aan.
Marla Singer zei:Ik las er laatst ook een stukje over in de krant en ik kan me herinneren dat ik vroeger na een feest ook regelmatig last had van een piep in mijn oor. Tegenwoordig ben ik niet meer zoveel te vinden op de grote party's en heb ik er dus ook geen last meer van. Ik las dus in dat artikel dat als je zo'n piep in je oor hoort, je dan dus je oren al permament hebt beschadigd....! Best heftig, het lijkt me dan ook heel erg vervelend om altijd een piep of ruis te moeten horen. Ondanks dat ik dus in mijn vroegere feestjaren vaak last had van zo'n piep, is mijn gehoor nu - zover ik het ervaar - gewoon goed, gelukkig!! En ja, die oordopjes zijn misschien best een goed idee als je vaak in contact komt met een harde bassdreun.... Voor de mensen hier met een blijvende piep: heel veel succes en sterkte ermee!!!
. Soms haat ik mezelf echt een beetje als ik geconfronteerd word met dit soort slappe, nutteloze speedverhaaltjes die ik dan achteraf opeens weer tegen kom. Marla Singer zei:Marla Singer zei:Ik las er laatst ook een stukje over in de krant en ik kan me herinneren dat ik vroeger na een feest ook regelmatig last had van een piep in mijn oor. Tegenwoordig ben ik niet meer zoveel te vinden op de grote party's en heb ik er dus ook geen last meer van. Ik las dus in dat artikel dat als je zo'n piep in je oor hoort, je dan dus je oren al permament hebt beschadigd....! Best heftig, het lijkt me dan ook heel erg vervelend om altijd een piep of ruis te moeten horen. Ondanks dat ik dus in mijn vroegere feestjaren vaak last had van zo'n piep, is mijn gehoor nu - zover ik het ervaar - gewoon goed, gelukkig!! En ja, die oordopjes zijn misschien best een goed idee als je vaak in contact komt met een harde bassdreun.... Voor de mensen hier met een blijvende piep: heel veel succes en sterkte ermee!!!
Blablablabla, Ja nou ik had dus vroeger ook weleens een piep in me oor, ja heel vervelend enzo, NJAAAAAH!!!! blablabla, Tegenwoordig heb ik trouwens geen piep meer in me oor hoor, gelukkig niet zeg! blablabla"voor de mensen met een blijvende piep" (wat een stomme zin, niet te geloven!), blablabla, wat een gelul zeg, heb ik dus gewoon geschreven dit.... Soms haat ik mezelf echt een beetje als ik geconfronteerd word met dit soort slappe, nutteloze speedverhaaltjes die ik dan achteraf opeens weer tegen kom.
![]()
Ivoos zei:Marla Singer zei:Marla Singer zei:Ik las er laatst ook een stukje over in de krant en ik kan me herinneren dat ik vroeger na een feest ook regelmatig last had van een piep in mijn oor. Tegenwoordig ben ik niet meer zoveel te vinden op de grote party's en heb ik er dus ook geen last meer van. Ik las dus in dat artikel dat als je zo'n piep in je oor hoort, je dan dus je oren al permament hebt beschadigd....! Best heftig, het lijkt me dan ook heel erg vervelend om altijd een piep of ruis te moeten horen. Ondanks dat ik dus in mijn vroegere feestjaren vaak last had van zo'n piep, is mijn gehoor nu - zover ik het ervaar - gewoon goed, gelukkig!! En ja, die oordopjes zijn misschien best een goed idee als je vaak in contact komt met een harde bassdreun.... Voor de mensen hier met een blijvende piep: heel veel succes en sterkte ermee!!!
Blablablabla, Ja nou ik had dus vroeger ook weleens een piep in me oor, ja heel vervelend enzo, NJAAAAAH!!!! blablabla, Tegenwoordig heb ik trouwens geen piep meer in me oor hoor, gelukkig niet zeg! blablabla"voor de mensen met een blijvende piep" (wat een stomme zin, niet te geloven!), blablabla, wat een gelul zeg, heb ik dus gewoon geschreven dit.... Soms haat ik mezelf echt een beetje als ik geconfronteerd word met dit soort slappe, nutteloze speedverhaaltjes die ik dan achteraf opeens weer tegen kom.
![]()
no offense maar het eerste verhaaltje (op speed) houdt meer steek dan dat tweede![]()

Marla Singer zei:Ivoos zei:Marla Singer zei:Marla Singer zei:Ik las er laatst ook een stukje over in de krant en ik kan me herinneren dat ik vroeger na een feest ook regelmatig last had van een piep in mijn oor. Tegenwoordig ben ik niet meer zoveel te vinden op de grote party's en heb ik er dus ook geen last meer van. Ik las dus in dat artikel dat als je zo'n piep in je oor hoort, je dan dus je oren al permament hebt beschadigd....! Best heftig, het lijkt me dan ook heel erg vervelend om altijd een piep of ruis te moeten horen. Ondanks dat ik dus in mijn vroegere feestjaren vaak last had van zo'n piep, is mijn gehoor nu - zover ik het ervaar - gewoon goed, gelukkig!! En ja, die oordopjes zijn misschien best een goed idee als je vaak in contact komt met een harde bassdreun.... Voor de mensen hier met een blijvende piep: heel veel succes en sterkte ermee!!!
Blablablabla, Ja nou ik had dus vroeger ook weleens een piep in me oor, ja heel vervelend enzo, NJAAAAAH!!!! blablabla, Tegenwoordig heb ik trouwens geen piep meer in me oor hoor, gelukkig niet zeg! blablabla"voor de mensen met een blijvende piep" (wat een stomme zin, niet te geloven!), blablabla, wat een gelul zeg, heb ik dus gewoon geschreven dit.... Soms haat ik mezelf echt een beetje als ik geconfronteerd word met dit soort slappe, nutteloze speedverhaaltjes die ik dan achteraf opeens weer tegen kom.
![]()
no offense maar het eerste verhaaltje (op speed) houdt meer steek dan dat tweede![]()
Dat is correct en tevens juist!![]()
Het komt er eigenlijk op neer ik dat mezelf even op een spottende manier aan het citeren was. Maar goed, dat is geschreven op zo'n manier dat het eigenlijk alleen voor mijzelf te begrijpen is. Om het allemaal nu nog raarder te maken: als je het hardop zou voorlezen, moet het ook nog eens met een bepaald accentje dat ik zelf heb bedacht en wat dus enkel in mijn hoofd bestaat en bij niemand anders....
Ben nog steeds aan de pep, beetje wazig en heel erg in mijn eigen wereldje momenteel. Sorry for that, can't help it...![]()

-spaceman- zei:Ik ga nu echt stappen ondernemen, die krengen (oordopjes) zijn best duur maar ik moet ze hebben... Om permanente beschadiging te voorkomen..
)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."