Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTinnitus of oorsuizen

Tinnitus of oorsuizen

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb er na feesten ook wel vaker last van.. zit ik ook al een tijd te denken oordoppen aan te schaffen.. zeker omdat ik zelf ook doe draaien en vaak komt het geluid uit die monitoren echt knoerhard en moet ik mn koptelefoon ook heel hard zetten :(

heb zelf al wat rond zitten kijken maar welke winkel/site bevelen jullie aan voor het halen van oordoppen? wel vervelend dat ze zo duur zijn.. mn ouders eens proberen over te halen om mee te betalen want als arme student trek ik het niet.. of ik moet meer gaan lenen :(
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan je dan zo geen buisjes in je oren laten plaatsen ofzo? of is dat voor iets anders?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Ik hoor met m'n linkeroor véél slechter dan met m'n rechter. Kwam er vanochtend achter toen ik m'n mp3 aandeed. Best wel schokkend eigelijk, maar je doet er weinig aan.
Klik om te vergroten...

bij mij omgekeerd, als ik maar 1 oortje van mn mp3 speler in heb, is het altijd rechts dusja :(
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik las er laatst ook een stukje over in de krant en ik kan me herinneren dat ik vroeger na een feest ook regelmatig last had van een piep in mijn oor. Tegenwoordig ben ik niet meer zoveel te vinden op de grote party's en heb ik er dus ook geen last meer van. Ik las dus in dat artikel dat als je zo'n piep in je oor hoort, je dan dus je oren al permament hebt beschadigd....! Best heftig, het lijkt me dan ook heel erg vervelend om altijd een piep of ruis te moeten horen. Ondanks dat ik dus in mijn vroegere feestjaren vaak last had van zo'n piep, is mijn gehoor nu - zover ik het ervaar - gewoon goed, gelukkig!! En ja, die oordopjes zijn misschien best een goed idee als je vaak in contact komt met een harde bassdreun.... Voor de mensen hier met een blijvende piep: heel veel succes en sterkte ermee!!!
B
BesemeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er gelukkig geen last van en hoop dit eigenlijk ook zo te houden!
Ik vroeg me af welke oordopjes goed zijn en welke je echt niet helpen?

Ik zat net te kijken bij de Kijkshop. Die waren 10 euries... Maar is dat goed? of moet je ze echt op maat laten maken? :confused:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
Ik las er laatst ook een stukje over in de krant en ik kan me herinneren dat ik vroeger na een feest ook regelmatig last had van een piep in mijn oor. Tegenwoordig ben ik niet meer zoveel te vinden op de grote party's en heb ik er dus ook geen last meer van. Ik las dus in dat artikel dat als je zo'n piep in je oor hoort, je dan dus je oren al permament hebt beschadigd....! Best heftig, het lijkt me dan ook heel erg vervelend om altijd een piep of ruis te moeten horen. Ondanks dat ik dus in mijn vroegere feestjaren vaak last had van zo'n piep, is mijn gehoor nu - zover ik het ervaar - gewoon goed, gelukkig!! En ja, die oordopjes zijn misschien best een goed idee als je vaak in contact komt met een harde bassdreun.... Voor de mensen hier met een blijvende piep: heel veel succes en sterkte ermee!!!
Klik om te vergroten...

Blablablabla, Ja nou ik had dus vroeger ook weleens een piep in me oor, ja heel vervelend enzo, NJAAAAAH!!!! blablabla, Tegenwoordig heb ik trouwens geen piep meer in me oor hoor, gelukkig niet zeg! blablabla"voor de mensen met een blijvende piep" (wat een stomme zin, niet te geloven!), blablabla, wat een gelul zeg, heb ik dus gewoon geschreven dit... :rolleyes: . Soms haat ik mezelf echt een beetje als ik geconfronteerd word met dit soort slappe, nutteloze speedverhaaltjes die ik dan achteraf opeens weer tegen kom. :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."