#1
noisekick![:(]()
waarom komt noisekick niet dan?![:(]()
he's the man!
waarom komt noisekick niet dan?
he's the man!
x2noizeferatu zei:mark n = held
SperSIZEboon zei:Zaal 2 is vet,jammer van het publiek dat op MOH loopt
Heb ook altijd die gedachten al gehad bij MoH. Toch dit jaar eens een kijkje nemen voordat ik er echt over kan oordelen.Serenity zei:SperSIZEboon zei:Zaal 2 is vet,jammer van het publiek dat op MOH loopt
Klopt. Best vette line up, maar 't is mij wat te duur en vooral idd die mensen die daar rondhuppelen. 13 jarige jochies op pillen en de pep, wordt mijn avond niet leuker van eigenlijk.
Maikelk zei:Over 2 weken Promo: The resistande continues
Dat wordt gegarandeerd een knaller![]()
lappelover zei:Masters of hardcore was echt super![]()
lekker eten, mooi decor, goeie muziek, af en toe een beetje te warm maar het was echt gewldig![]()
vdk zei:ben der ook gweest,, topfeessie!!
alleen heb me toch wel ziek gevoeld.. had eerst een hele gepakt.. een groen duifje, nou voelde me goed totdat ik me misselijk begon te voelen ff naar de wc gegaan en ja hoor..
dus ik dacht ja het zal vast wel goedkomen vast wat verkeerds gegeten.. dus nog een halve ff rustig aan.. ging nog wel egt hard zeg,, geloof dat er 125mg inzit ofzo..
mjaa toen begon die halve te werke en ja hoor weer misselijk.. ff naar de wc gweest en ging weer lekker verder spacen,, alleen rond een uur of 6 stond ik naar mijn gevoel echt als een mongool te hakkekon me benen niet meer normaal optillen ofzo
![]()
maar volgend jaar ben ik der cker weer bij![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."