#1
vdk zei:ben der ook gweest,, topfeessie!!
alleen heb me toch wel ziek gevoeld.. had eerst een hele gepakt.. een groen duifje, nou voelde me goed totdat ik me misselijk begon te voelen ff naar de wc gegaan en ja hoor..
dus ik dacht ja het zal vast wel goedkomen vast wat verkeerds gegeten.. dus nog een halve ff rustig aan.. ging nog wel egt hard zeg,, geloof dat er 125mg inzit ofzo..
mjaa toen begon die halve te werke en ja hoor weer misselijk.. ff naar de wc gweest en ging weer lekker verder spacen,, alleen rond een uur of 6 stond ik naar mijn gevoel echt als een mongool te hakkekon me benen niet meer normaal optillen ofzo
![]()
maar volgend jaar ben ik der cker weer bij![]()
Ik had er ook 3 op MOH die groene duifjes... (2 maanden geleden X)
Ik stond gewoon zwaar te spacen en verdwalen enzo... niet echt overdreven veel energie. Stikleip.
Getest tussen de 125 en 140 mg