Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMOH - the warrior elite

MOH - the warrior elite

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
vdk zei:
ben der ook gweest,, topfeessie!!
alleen heb me toch wel ziek gevoeld.. had eerst een hele gepakt.. een groen duifje, nou voelde me goed totdat ik me misselijk begon te voelen ff naar de wc gegaan en ja hoor..

dus ik dacht ja het zal vast wel goedkomen vast wat verkeerds gegeten.. dus nog een halve ff rustig aan.. ging nog wel egt hard zeg,, geloof dat er 125mg inzit ofzo..

mjaa toen begon die halve te werke en ja hoor weer misselijk.. ff naar de wc gweest en ging weer lekker verder spacen,, alleen rond een uur of 6 stond ik naar mijn gevoel echt als een mongool te hakke :grin: kon me benen niet meer normaal optillen ofzo :confused:

maar volgend jaar ben ik der cker weer bij :grin:
Klik om te vergroten...

Ik had er ook 3 op MOH die groene duifjes... (2 maanden geleden X)
Ik stond gewoon zwaar te spacen en verdwalen enzo... niet echt overdreven veel energie. Stikleip. :wink:
Getest tussen de 125 en 140 mg
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had ronde mitshubishi's, had er 2 op maar ging niet echt retehard, maar ging wel lekker :grin:
l
lappeloverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had op masters voor het eerst xtc gedaan, witte duifjes.
Ik ging super hard :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."