#1
noisekick![:(]()
waarom komt noisekick niet dan?![:(]()
he's the man!
waarom komt noisekick niet dan?
he's the man!
x2noizeferatu zei:mark n = held
SperSIZEboon zei:Zaal 2 is vet,jammer van het publiek dat op MOH loopt
Heb ook altijd die gedachten al gehad bij MoH. Toch dit jaar eens een kijkje nemen voordat ik er echt over kan oordelen.Serenity zei:SperSIZEboon zei:Zaal 2 is vet,jammer van het publiek dat op MOH loopt
Klopt. Best vette line up, maar 't is mij wat te duur en vooral idd die mensen die daar rondhuppelen. 13 jarige jochies op pillen en de pep, wordt mijn avond niet leuker van eigenlijk.
Maikelk zei:Over 2 weken Promo: The resistande continues
Dat wordt gegarandeerd een knaller![]()
lappelover zei:Masters of hardcore was echt super![]()
lekker eten, mooi decor, goeie muziek, af en toe een beetje te warm maar het was echt gewldig![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."