Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMOH - the warrior elite

MOH - the warrior elite

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
medhouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
noisekick:(

waarom komt noisekick niet dan?:(
he's the man!
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Masters of Hardcore · The Warrior Elite

georganiseerd door Art of Dance

zaterdag 16 februari 2008
22:00 - 07:00
Brabanthallen
Den Bosch

Prijs
Voorverkoop: € 45,-

Kaarten
Voorverkoop startte zaterdag 3 november 2007 om 10:00.
Kaarten verkrijgbaar bij TicketBox, op een speciale website, bij een aantal verkooppunten.


Verkooppunten

http://tickets.artofdance.nl
Minimum leeftijd is 16 jaar.

Line-up
The Hardcore Warriors 1

D-Saster
DaY-már
J.D.A.
Javi Boss
Korsakoff
Nosferatu
Obsession
Predator
Promo
Rudeboy
Tomcat
Tommyknocker
Vince
Live: Evil Activities
Live: Neophyte
Live: Noize Suppressor
Live: The Masters Elite
MC: Villain
Underground Squadron 2

Andy Vortex
Drokz
Hellfish
Manu Le Malin
Mark N
Negative A
Ophidian
Radium
Smurf
The DJ Producer
Unexist
Live: Destroyer
MC: Ribbz
Early Hardcore Legion 3

Bass-D & King Matthew
Darkraver
Distortion
Forze DJ Team
Gizmo
Masochist
The Stunned Guys
The Viper
Weirdo
Live: Digital Boy
Live: Marc Acardipane
MC: Raw
MC: Syco
Ancient Rulers 4

Bass-D
Buzz Fuzz
Dano
Dr. Rude
Manga
Pavo
Rob & MC Joe
Tango & Cash
The Prophet
MC: Da Mouth of Madness
Future Stormtroopers 5

Amnesys
Chaos
D-Spirit
Dot Team
Easy-A
Mercenary
Miss Jay-Kill
Mr. Sinister
Only
Recype
Reiner
Sceletor
The Menace
Weapon X
Live: Cemon Victa
MC: Linez


DESTROYER!! :grin:

Wie gaat er nog meer heen? Kaartje is al binnen
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ook altijd leuk is, de jezus-mensen die buiten staan :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gemarkeerd als optie.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zaal 2 is vet,jammer van het publiek dat op MOH loopt
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik mis partyraiser ook..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd een paar goeie zijn er niet...maar dat mag de pret niet dimmen

wordt geniaal :grin:
n
noizeferatuLid
01-01-2024, 00:00
#8
mark n = held
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou gaan maar het komt niet uit met me loon die krijg ik niet op tijd :( :(
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#10
noizeferatu zei:
mark n = held
Klik om te vergroten...
x2

wat doet hij hier dus?

hadden ze beter PaRtYraIser voor kunnen boeken toch?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
Zaal 2 is vet,jammer van het publiek dat op MOH loopt
Klik om te vergroten...

Klopt. Best vette line up, maar 't is mij wat te duur en vooral idd die mensen die daar rondhuppelen. 13 jarige jochies op pillen en de pep, wordt mijn avond niet leuker van eigenlijk.
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#12
als ik zelf niet moet draaien dan ga ik daar ook zeker naartoe!

dat zijn tenminste nog eens feesten :P
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Serenity zei:
SperSIZEboon zei:
Zaal 2 is vet,jammer van het publiek dat op MOH loopt
Klik om te vergroten...

Klopt. Best vette line up, maar 't is mij wat te duur en vooral idd die mensen die daar rondhuppelen. 13 jarige jochies op pillen en de pep, wordt mijn avond niet leuker van eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Heb ook altijd die gedachten al gehad bij MoH. Toch dit jaar eens een kijkje nemen voordat ik er echt over kan oordelen.
Volgens vrienden moet het toch echt elk jaar weer een knalfeest zijn :openmouth:
Over 2 weken Promo: The resistande continues
Dat wordt gegarandeerd een knaller :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maikelk zei:
Over 2 weken Promo: The resistande continues
Dat wordt gegarandeerd een knaller :openmouth:
Klik om te vergroten...

hmhmhm :hearteyes:

dat feest wordt echt vet, kijk er nu al naar uit
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#15
uiteindelijk toch geen geweldig feest, maar heb me wel weten te vermaken :P
l
lappeloverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Masters of hardcore was echt super :grin:
lekker eten, mooi decor, goeie muziek, af en toe een beetje te warm maar het was echt gewldig :grin:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#17
lappelover zei:
Masters of hardcore was echt super :grin:
lekker eten, mooi decor, goeie muziek, af en toe een beetje te warm maar het was echt gewldig :grin:
Klik om te vergroten...

Decor, lichten, muziek, DJ's allemaal geweldig.
Maar wat een kutsfeer daar :confused: gelukkig wel gezellig met onze groep en veel bekende gezien :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
tja niet echt gehakt ofzo...stond zwaar te spacen :P :sunglasses: de muziek stond iets te zacht voor mijn doen....maarja het was gezellig en spacend :grin:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vond t ook n super feest :grin: lekker los gegaan daar, cemon victa was super!
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#20
ben der ook gweest,, topfeessie!!
alleen heb me toch wel ziek gevoeld.. had eerst een hele gepakt.. een groen duifje, nou voelde me goed totdat ik me misselijk begon te voelen ff naar de wc gegaan en ja hoor..

dus ik dacht ja het zal vast wel goedkomen vast wat verkeerds gegeten.. dus nog een halve ff rustig aan.. ging nog wel egt hard zeg,, geloof dat er 125mg inzit ofzo..

mjaa toen begon die halve te werke en ja hoor weer misselijk.. ff naar de wc gweest en ging weer lekker verder spacen,, alleen rond een uur of 6 stond ik naar mijn gevoel echt als een mongool te hakke :grin: kon me benen niet meer normaal optillen ofzo :confused:

maar volgend jaar ben ik der cker weer bij :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."