#1
Een aantal favorieten zijn nog altijd van mij... urfaust, leviathan, xasthur, bethlehem, striborg, deathspell omega en dingen die iedereen kent zoals mayhem, emperor, burzum, darkthrone, bathory etc.

Vanadesse zei:Ik heb altijd heel veel metal geluisterd, maar die grunts heb ik nooit mooi gevonden. Ik ben meer van het progressieve.![]()
Vanadesse zei:Ik heb altijd heel veel metal geluisterd, maar die grunts heb ik nooit mooi gevonden. Ik ben meer van het progressieve.![]()

azgaza zei:Een aantal favorieten zijn nog altijd van mij... urfaust, leviathan, xasthur, bethlehem, striborg, deathspell omega en dingen die iedereen kent zoals mayhem, emperor, burzum, darkthrone, bathory etc.
Argulas zei:Vanadesse zei:Ik heb altijd heel veel metal geluisterd, maar die grunts heb ik nooit mooi gevonden. Ik ben meer van het progressieve.![]()
*thumbs up*
Same here![]()
shokora zei:azgaza zei:Een aantal favorieten zijn nog altijd van mij... urfaust, leviathan, xasthur, bethlehem, striborg, deathspell omega en dingen die iedereen kent zoals mayhem, emperor, burzum, darkthrone, bathory etc.
Een echt zwart metaal hoofd dus :P
Black Metal vind ik op zich wel aardig, maar er zijn grenzen. Mayhem/burzum vind ik weinig an bijvoorbeeld.
Wat ook een nadeel van Black Metal is, zijn die NSBM kneusjes![]()
Vanadesse zei:Ik heb altijd heel veel metal geluisterd, maar die grunts heb ik nooit mooi gevonden. Ik ben meer van het progressieve.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."