#1
Drientje zei:Ik beweer niet dat ik goed ben, ik vind zingen gewoon heel erg leuk en toevallig haal ik de noten die zij zingt ook. Vroeger wou ik opera zangeres worden en als ik ooit de kans krijg om zangles te nemen op het conservatorium dan doe ik dat...
Off topic: Met lsd op is zingen nog leuker heb ik ontdekt dan zing ik zo zuiver...![]()
Haha wat leuk, ik heb nu zangles in de hoop opera zangeres te worden (volgens mijn zangles een zeer redelijke kans), en ik ga waarschijnlijk over 1-2 jaar naar het conservatorium.
Én ik vind zingen met LSD op ook heel leuk, ook volgens mijn zowel nuchter als trippend gezeldschap was het zuiver (ik zong een bijna-sterf-scene uit een favorite opera).