Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfterparty in Utrecht

Afterparty in Utrecht

35 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Opkjenkeren. Ik ben niet alleen een kut.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#2
'T valt me op dat er redelijk wat df-ers uit 030 komen, even een vraag aan jullie (of een ander die er antwoord op kan geven)!

Iedere week heb ik weer ontzettend veel moeite om een afterparty te vinden in Utrecht...Puma gaat tot 7uur door, hier beland ik dan ook vaak, of bij mensen thuis ofzo.

Waar zijn de chille afterparty spots hier in Utrecht????
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
ghehe.. if you know them... tell me :P
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik hou me ook aanbevolen, ookal ben ik niet zo'n enorm feestbeest :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hetzelfde geld voor mij :P

Utrecht Unite!

Maarre ik ben ook niet meer zo'n erge feestganger, maak liever psychonautische reizen ipv me in de menigte te begeven in een roes of rush...

Maar waar gaan jullie meestal heen dan? Uitgaan doe ik meestal in het pakhuis e.d. en borrellen op m'n vereniging... Trippen kan overal en daar is Utrecht ook een prima stad voor dus maak ik graag gebruik van alles wat de stad te bieden heeft. :grin:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Adrenochroom zei:
Hetzelfde geld voor mij :P

Utrecht Unite!

Maarre ik ben ook niet meer zo'n erge feestganger, maak liever psychonautische reizen ipv me in de menigte te begeven in een roes of rush...

Maar waar gaan jullie meestal heen dan? Uitgaan doe ik meestal in het pakhuis e.d. en borrellen op m'n vereniging... Trippen kan overal en daar is Utrecht ook een prima stad voor dus maak ik graag gebruik van alles wat de stad te bieden heeft. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik doe graag verschillende biertjes in kafe belgie :wink: Mick O connels ben ik geregeld te vinden omdat 't daar gewoon gezellig is en verder geregeld het ene of 't andere cafe. Of als ik echt gek doe en wil dansen dan ga ik naar tivoli :)

Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hype zei:
Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd
Klik om te vergroten...

probeer het griftpark eens! daar valt goed te trippen!

@ Lektroluv, je hebt helemaal gelijk, ik ga al jaren uit in utrecht maar ik heb ook geen flauw idee where to go in de vroege uurtjes...
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#8
-spaceman- zei:
Hype zei:
Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd
Klik om te vergroten...

probeer het griftpark eens! daar valt goed te trippen!

@ Lektroluv, je hebt helemaal gelijk, ik ga al jaren uit in utrecht maar ik heb ook geen flauw idee where to go in de vroege uurtjes...
Klik om te vergroten...
hm miss eens 's nachts daar naartoe gaan :) Overdag hangen er veel peoples rond :)
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben heel vaak te vinden in Tivoli...behalve als daar (pann-avond is...(gaynight)) dan ga ik naar de winkel van sinkel :P

Griftpark is praktisch mijn achtertuin... ik loop daar toch minimaal 2x per week hard!!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal wel te vinden in Kafe Belgie, Boothill, Tivoli of Puma ofzo ^^
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jah jho!! Ze heeft een kut!! Je weet wel.. zo een om mee te neuken!! Beetje respect ja!! :beer: :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
-spaceman- zei:
Hype zei:
Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd
Klik om te vergroten...

probeer het griftpark eens! daar valt goed te trippen!
Klik om te vergroten...

Echt he! Of de parkjes in Lunetten zijn ook erg prima! Dan heb je ook nog het bos bij Bunnik wat bijzonder geschikt is voor paddo trips. En het Juliana park ook niet te vergeten! Verder heb ik laatst ligt getript in de bedrijvencomplexen bij het jaarbeursplein, ook een paar hotels binnengelopen en daar rondgelopen. :grin: Was erg avontuurlijk allemaal hehe.

Happy trippn dus :wave:

Adreno
A
Alternative4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat 'park' bij de kazerne, vlak voor de uithof, naast de snelweg... daar kun je ook mooi in stilte trippen :wink:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#14
is kosten koper niet tot laat open? iig heb je nog de woo van 't corps, dies tot 7 uur open, maarja dan loop je wel tussen een heel bepaald soort volkje.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alternative4 zei:
Dat 'park' bij de kazerne, vlak voor de uithof, naast de snelweg... daar kun je ook mooi in stilte trippen :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm is dat dat park dichtbij de Galgenwaard of meer richting dat ene zwembad?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij is idd Puma de enigste club in Utrecht die doorgaat tot in de vroeger uurtjes..

Ja en een paar tenten die tot 5 open zijn
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
tot 5 uur vind ik niet echt after party :wink: Kunnen we niet wat kraken met zijn allen? Lijkt mij wel een tof idee :mrgreen:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Anders ga je naar le carafon :P

die's tot 7 uur open :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gare tent is dat :P maar je kan er wel blowen!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aking zei:
Anders ga je naar le carafon :P

die's tot 7 uur open :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dan nog liever thuis op de bank. En het griftpark is een beetje koud in deze tijd van het jaar.

Ik heb 10 jaar geleden redelijk professioneel feesten gegeven. In die tijd hadden we het plan om afterparties te geven in Utrecht. We hebben 2 keer een afterparty gegeven in de Shiva, wat ons 3 duizend gulden heeft gekost. We gaven de feesten op dagen wanneer er grote feesten werden gegeven in de jaarbeurs. Flink in de kou lopen flyeren. Dat was niet echt een succes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."