#1
tot 5 uur vind ik niet echt after party
Kunnen we niet wat kraken met zijn allen? Lijkt mij wel een tof idee 



Aking zei:Anders ga je naar le carafon :P
die's tot 7 uur open![]()

zo zie je maar weer hoe klein de wereld is...eyebeekaii zei:Ja he - haha alsof de wereld niet klein genoeg is, had totaal ongerelateerd een vraag gesteld over mijn medictie, namelijk mirtazapine en toen reageerde daar iemand op, en toen ik diegene een keer aansprak op msn, toen bleek jij achter zijn pc te zittenzo zie je maar weer hoe klein de wereld is...
Maar volgende keer beter, ben zeker 4× bij gruttersdrijk geweest, dus zal vast en zeker nog vaker gebeuren

Stylus zei:T' Acu schijnt wel cool te zijn, heb alleen geen idee hoe laat het sluit en de drank is focking duur.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."