Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfterparty in Utrecht

Afterparty in Utrecht

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
tot 5 uur vind ik niet echt after party :wink: Kunnen we niet wat kraken met zijn allen? Lijkt mij wel een tof idee :mrgreen:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anders ga je naar le carafon :P

die's tot 7 uur open :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gare tent is dat :P maar je kan er wel blowen!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aking zei:
Anders ga je naar le carafon :P

die's tot 7 uur open :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dan nog liever thuis op de bank. En het griftpark is een beetje koud in deze tijd van het jaar.

Ik heb 10 jaar geleden redelijk professioneel feesten gegeven. In die tijd hadden we het plan om afterparties te geven in Utrecht. We hebben 2 keer een afterparty gegeven in de Shiva, wat ons 3 duizend gulden heeft gekost. We gaven de feesten op dagen wanneer er grote feesten werden gegeven in de jaarbeurs. Flink in de kou lopen flyeren. Dat was niet echt een succes.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga altijd naar blackout en andere dnb feestjes in utercht en ik kom zeker de helft van de tijd op (vet freaky :P) afters terecht !

Grutterdijk !

Ja, de naam zegt het al, is een straatnaam zoals de die hard utrechters wel zullen weten, halverwege is er ergens een vet gare garagepoort, daar kun je naar binnen, en dan door 2 gangetjes door een gordijn en dan zit je ergens in een underground superillegaal afterpartyding... Heb wel eens gehoord dat het iedere 1e en 3e vrijdag van de maand raak is daar. Is wel al tijdje geleden, dus pin me er niet op vast...

Het enige wat ze hier verkopen is bier voor 50cent ! (en dat is balen als je geen bier drinkt)

Schoolgebouw in de europalaan !

Spreekt ook redelijk voor zich... Hier ben ik ook een tweetal keer beland, en het was nog veel meer freaky als gruttersdijk. Waren ook allemaal zwervers, smorgens banken aan het verbranden op het schoolplein enzo. Of dit illegaal is weet ik niet, kan t me niet voorstellen aangezien het op ongeveer 100m van een politieburo af ligt.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#6

Weinig mensen weten dat eyebeekaii en ik elkaar tegen 't lijf gelopen zijn...beide zwaar van de kaart... en besloten samen met nog wat meer peeps op after-jacht gegaan zijn...helaas zonder reslutaat.

En dan kom je er een paar weken later achter dat je allebei op df zit :beer:



Maar ik ben ZWAAR benieuwd naar dat gruttersdijk...was toen helaas dicht!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja he - haha alsof de wereld niet klein genoeg is, had totaal ongerelateerd een vraag gesteld over mijn medictie, namelijk mirtazapine en toen reageerde daar iemand op, en toen ik diegene een keer aansprak op msn, toen bleek jij achter zijn pc te zitten :beer: zo zie je maar weer hoe klein de wereld is...

Maar volgende keer beter, ben zeker 4× bij gruttersdrijk geweest, dus zal vast en zeker nog vaker gebeuren
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
eyebeekaii zei:
Ja he - haha alsof de wereld niet klein genoeg is, had totaal ongerelateerd een vraag gesteld over mijn medictie, namelijk mirtazapine en toen reageerde daar iemand op, en toen ik diegene een keer aansprak op msn, toen bleek jij achter zijn pc te zitten :beer: zo zie je maar weer hoe klein de wereld is...

Maar volgende keer beter, ben zeker 4× bij gruttersdrijk geweest, dus zal vast en zeker nog vaker gebeuren
Klik om te vergroten...

HAAR pc. Ik ben een meisje.
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#9
T' Acu schijnt wel cool te zijn, heb alleen geen idee hoe laat het sluit en de drank is focking duur.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee... weet ik... je hebt er ook nog een! :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sorry... :flushed: Ze is ook nog heel lief, aardig, schattig, knap, meelevend, goede gespreks partner en vrouwelijk :hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
[SF] Safiertje zei:
HAAR pc. Ik ben een meisje.
Klik om te vergroten...

Klopt, sorry :flushed:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
[SF] Safiertje zei:
Opkjenkeren. Ik ben niet alleen een kut.
Klik om te vergroten...











grapje :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Stylus zei:
T' Acu schijnt wel cool te zijn, heb alleen geen idee hoe laat het sluit en de drank is focking duur.
Klik om te vergroten...

drank fokking duur in de ACU!?... :tearsofjoy:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#15
mehh... 3 euro voor een shotje tequilia wat dan ook nog eens een focking bodempje is. 15 euro draan verpatsen en vervolgens dát aangerijkt krijgen is niet cool.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Opkjenkeren. Ik ben niet alleen een kut.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."