#1
Nee... weet ik... je hebt er ook nog een! 


Stylus zei:T' Acu schijnt wel cool te zijn, heb alleen geen idee hoe laat het sluit en de drank is focking duur.
Lektroluv zei:
schoolvoorbeeld van wat een alto zou zeggen no offence ofcourse Ik doe graag verschillende biertjes in kafe belgieAdrenochroom zei:Hetzelfde geld voor mij :P
Utrecht Unite!
Maarre ik ben ook niet meer zo'n erge feestganger, maak liever psychonautische reizen ipv me in de menigte te begeven in een roes of rush...
Maar waar gaan jullie meestal heen dan? Uitgaan doe ik meestal in het pakhuis e.d. en borrellen op m'n vereniging... Trippen kan overal en daar is Utrecht ook een prima stad voor dus maak ik graag gebruik van alles wat de stad te bieden heeft.![]()
Hype zei:Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd
hm miss eens 's nachts daar naartoe gaan-spaceman- zei:Hype zei:Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd
probeer het griftpark eens! daar valt goed te trippen!
@ Lektroluv, je hebt helemaal gelijk, ik ga al jaren uit in utrecht maar ik heb ook geen flauw idee where to go in de vroege uurtjes...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."