Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfterparty in Utrecht

Afterparty in Utrecht

35 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee... weet ik... je hebt er ook nog een! :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sorry... :flushed: Ze is ook nog heel lief, aardig, schattig, knap, meelevend, goede gespreks partner en vrouwelijk :hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
[SF] Safiertje zei:
HAAR pc. Ik ben een meisje.
Klik om te vergroten...

Klopt, sorry :flushed:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
[SF] Safiertje zei:
Opkjenkeren. Ik ben niet alleen een kut.
Klik om te vergroten...











grapje :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Stylus zei:
T' Acu schijnt wel cool te zijn, heb alleen geen idee hoe laat het sluit en de drank is focking duur.
Klik om te vergroten...

drank fokking duur in de ACU!?... :tearsofjoy:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#6
mehh... 3 euro voor een shotje tequilia wat dan ook nog eens een focking bodempje is. 15 euro draan verpatsen en vervolgens dát aangerijkt krijgen is niet cool.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
ACU is coor alternatievelingen, ik ben ook alternatief maar dan anders. Ik heb bijvoorbeeld een schurfthekel en rockmuziek en zijn aanhangers.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#8
zijn er ook mooie afterparty adressen in roffa, delft of agga?

is nl een beetje meer mijn place to be :sunglasses: maar leuke (al dan niet underground) afterparties ben ik nog niet echt tegenaan gelopen.
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb in dat opzicht wel n steletje vage vrienden, een groepje rock-alto's, een groepje sjonnies, een groepje soort-van-gangster's die tevens smoken en een stuk of wat echte alto's die hellaas wel naar vage slipknot achtige skeit luisteren (no offence :grin: )

sfeertje in t ACU is wel cool, drank (naar mijn ervaring) toch n tikkie aan de duure kant..

en als je naar buiten wilt om even iets te kopen van zoon leuk persoon met van die hersluibare zakjes gaan ze altijd zo moeilijk doen, van bla bla, politie, bla bla, we moeten wel doorlopen, bla bla.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Supervlieg zei:
ik ben ook alternatief maar dan anders
Klik om te vergroten...


hhahahahha gast :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lektroluv zei:
Supervlieg zei:
ik ben ook alternatief maar dan anders
Klik om te vergroten...


hhahahahha gast :grin:
Klik om te vergroten...

lol :beer: schoolvoorbeeld van wat een alto zou zeggen no offence ofcourse :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Opkjenkeren. Ik ben niet alleen een kut.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#13
'T valt me op dat er redelijk wat df-ers uit 030 komen, even een vraag aan jullie (of een ander die er antwoord op kan geven)!

Iedere week heb ik weer ontzettend veel moeite om een afterparty te vinden in Utrecht...Puma gaat tot 7uur door, hier beland ik dan ook vaak, of bij mensen thuis ofzo.

Waar zijn de chille afterparty spots hier in Utrecht????
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
ghehe.. if you know them... tell me :P
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik hou me ook aanbevolen, ookal ben ik niet zo'n enorm feestbeest :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hetzelfde geld voor mij :P

Utrecht Unite!

Maarre ik ben ook niet meer zo'n erge feestganger, maak liever psychonautische reizen ipv me in de menigte te begeven in een roes of rush...

Maar waar gaan jullie meestal heen dan? Uitgaan doe ik meestal in het pakhuis e.d. en borrellen op m'n vereniging... Trippen kan overal en daar is Utrecht ook een prima stad voor dus maak ik graag gebruik van alles wat de stad te bieden heeft. :grin:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Adrenochroom zei:
Hetzelfde geld voor mij :P

Utrecht Unite!

Maarre ik ben ook niet meer zo'n erge feestganger, maak liever psychonautische reizen ipv me in de menigte te begeven in een roes of rush...

Maar waar gaan jullie meestal heen dan? Uitgaan doe ik meestal in het pakhuis e.d. en borrellen op m'n vereniging... Trippen kan overal en daar is Utrecht ook een prima stad voor dus maak ik graag gebruik van alles wat de stad te bieden heeft. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik doe graag verschillende biertjes in kafe belgie :wink: Mick O connels ben ik geregeld te vinden omdat 't daar gewoon gezellig is en verder geregeld het ene of 't andere cafe. Of als ik echt gek doe en wil dansen dan ga ik naar tivoli :)

Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hype zei:
Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd
Klik om te vergroten...

probeer het griftpark eens! daar valt goed te trippen!

@ Lektroluv, je hebt helemaal gelijk, ik ga al jaren uit in utrecht maar ik heb ook geen flauw idee where to go in de vroege uurtjes...
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
Hype zei:
Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd
Klik om te vergroten...

probeer het griftpark eens! daar valt goed te trippen!

@ Lektroluv, je hebt helemaal gelijk, ik ga al jaren uit in utrecht maar ik heb ook geen flauw idee where to go in de vroege uurtjes...
Klik om te vergroten...
hm miss eens 's nachts daar naartoe gaan :) Overdag hangen er veel peoples rond :)
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben heel vaak te vinden in Tivoli...behalve als daar (pann-avond is...(gaynight)) dan ga ik naar de winkel van sinkel :P

Griftpark is praktisch mijn achtertuin... ik loop daar toch minimaal 2x per week hard!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."