#1
Re:
Ik weet inderdaad helemaal NIKS over Joy Division en wil dit graag zo houden ook. Mijn reactie was meer uit frustratie doordat er overal depri teksten van Joy Division werden gepost.
meth666 zei:Dumpy zei:Zien er echt uit als een stelletje emo's
Dat zijn het dus niet, je lijkt me echt een type wat oordeeld zonder iets een beetje grondig nagelezen te hebben.
Joy Division is een hele muzieksoort apart, het laatste album closer is volgens de rolling stone het depresiefste album wat er is. Let op, emo zijn is compleet wat anders, emo is zeiken en janker over verloren jeugd liefdes, Joy division heeft op die ene plaat de inmense diepte van het menselijk lijden vastgelegd. Een uitzonderlijke en unieke prestatie.
Dus voordat je muziek wat vele grote artiesten heeft geinspireerd maar onder normaal publiek relatief onbekend is gebleven voor emo's uitmaakt. Probeer even iets meer moeite te stoppen in de topics waar je over leest, of post niets
Ik weet inderdaad helemaal NIKS over Joy Division en wil dit graag zo houden ook. Mijn reactie was meer uit frustratie doordat er overal depri teksten van Joy Division werden gepost.


