Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjoy division

joy division

43 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kleinste wanvertoning weer.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
^ En daarmee bedoeld die niet alleen de hartslag! :beer:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
propaganda. ik ga toch ook niet me hele muziekcollectie hier etaleren
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Nog goeie tips dan? :beer:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet hier snel weg.. ik krijg suicidale neigingen. Al dat verdriet en pijn in de wereld.. ik kan het gewoon niet meer aan. Elke dag wordt ik geconfronteerd met hoe lelijk en dik ik ben. Ik schaam me gewoon in het bijzijn van andere mensen. Er wordt zoveel van me verwacht. Iedereen zegt me dat ik blij moet zijn met wat ik heb. Maar dat kan ik gewoon niet. Ik ben ooit eens begonnen met in mijn armen te snijden, toen ik merkte wat voor aandacht ik kreeg van vrienden besloot ik het vaker te doen. Altijd als ik verdrietig ben snijd in mezelf en daar wordt ik nog veel verdrietiger om. Het liefst zet ik dan een plaatje van Joy Division op en ga keihard zitten janken en spammen op een forum. Dat blijkt helaas niet zo goed te werken als ik aandacht wil. Ik wordt meteen gebanned. Niemand begrijpt mij..

niemand..




:(
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het precies 35 seconden volgehouden om te luisteren naar 1 van hun nummers.. Godsamme.. Als je nog niet depressief bent word je het wel hier van...
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
^ Nog goeie tips dan? :beer:
Klik om te vergroten...

niet lullen maar luisteren. :P
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Safiertje, precies. Ongelofelijke kut-tering-nutteloze-kut teksten IMHO.
(ja 2x kut, zó ongelofelijk kut vind ik het. :smilingimp: :smilingimp: )
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
^zuurpruim

en joy division helpt mij juist van mijn depressies af :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik d8 dat dat de pep was :beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
JoyTommy zei:
hahaa die raakt nooit op :beer:
Klik om te vergroten...
Dat merken we aan de joy division-lawine inderdaad.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re:

meth666 zei:
Dumpy zei:
Zien er echt uit als een stelletje emo's
Klik om te vergroten...



Dat zijn het dus niet, je lijkt me echt een type wat oordeeld zonder iets een beetje grondig nagelezen te hebben.

Joy Division is een hele muzieksoort apart, het laatste album closer is volgens de rolling stone het depresiefste album wat er is. Let op, emo zijn is compleet wat anders, emo is zeiken en janker over verloren jeugd liefdes, Joy division heeft op die ene plaat de inmense diepte van het menselijk lijden vastgelegd. Een uitzonderlijke en unieke prestatie.

Dus voordat je muziek wat vele grote artiesten heeft geinspireerd maar onder normaal publiek relatief onbekend is gebleven voor emo's uitmaakt. Probeer even iets meer moeite te stoppen in de topics waar je over leest, of post niets
Klik om te vergroten...

Ik weet inderdaad helemaal NIKS over Joy Division en wil dit graag zo houden ook. Mijn reactie was meer uit frustratie doordat er overal depri teksten van Joy Division werden gepost.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Re:

Dumpy zei:
meth666 zei:
Dumpy zei:
Zien er echt uit als een stelletje emo's
Klik om te vergroten...



Dat zijn het dus niet, je lijkt me echt een type wat oordeeld zonder iets een beetje grondig nagelezen te hebben.

Joy Division is een hele muzieksoort apart, het laatste album closer is volgens de rolling stone het depresiefste album wat er is. Let op, emo zijn is compleet wat anders, emo is zeiken en janker over verloren jeugd liefdes, Joy division heeft op die ene plaat de inmense diepte van het menselijk lijden vastgelegd. Een uitzonderlijke en unieke prestatie.

Dus voordat je muziek wat vele grote artiesten heeft geinspireerd maar onder normaal publiek relatief onbekend is gebleven voor emo's uitmaakt. Probeer even iets meer moeite te stoppen in de topics waar je over leest, of post niets
Klik om te vergroten...

Ik weet inderdaad helemaal NIKS over Joy Division en wil dit graag zo houden ook. Mijn reactie was meer uit frustratie doordat er overal depri teksten van Joy Division werden gepost.
Klik om te vergroten...

+1 :beer: :grin:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#14
Joy Division is echt verschrikkelijk...Ik wordt al bijna kwaad als ik die vervelende synthesizer uit 'love will tear us apart' hoor. Joy Division is echt de verpersoonlijking van toch wel 80% van hetgeen ik haat aan de jaren 80: vervelende synthesizers, overdepressieve teksten, saaie muziek, arty farty gedrag,.... De voorlopers van de hedendaagse emo beweging, want laat ons eerlijk zijn, het komt wel degelijk op hetzelfde neer, wat de fans ook mogen beweren.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Door al die posts over joy division heb ik zelfs de moed verloren om de groep ook maar een kans te geven en uit te checken... Zonde vind je niet? Ik denk dat je met je (tommy) opzet de groep net in een slecht licht hebt gezet. Hoe voel je je nu ?
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik voel me nog prima hoor en lig er niet wakker van dat iedereen het bagger vind. ik luister wel lekker door.
en dat spammen was idd niet normaal maar goed ook ik heb mijn maffe momenten :rock:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ze zijn ge-wel-dig! :grin: :hearteyes:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Unknown Pleasures staat hier al geruime tijd stof te vangen. Niet dat ik het een slechte plaat vind, integendeel. Ik heb alleen bijna nooit zoiets van: "Hey, laat ik eens Joy Division opzetten". Ik moet er echt zin in hebben en dat is zeldzaam.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik moet wel toegeven,,ondanks ik het wel leuk vind om te luisteren,,,ik er niet vrolijker op word..
als je depresief bent of wat ook maar moet je t ook zeker niet luisteren,,want de vrolijkste muziek is het zeker niet.

:wave:
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is juist een troost in mijn depressieve bestaan..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."