Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@ lysergine hoe wil je dat allemaal meemoffelen?? ik heb al een kaartje ga met de bus eurolines en vanuit lissabon de boombus.. durf niks mee te nemen maar jij zal mn vaste aanspreekpunt worden daaro cya @ indanha a nova"
"Dit zal geen tot weinig effect hebben lijkt mij, Als je het oraal inneemt zonder de MAO-remmers die je in Ayahuasca en Yage E.D. vind, zal de DMT inderdaad zo snel in je maag afgebroken worden dat het je hersenen niet kan bereiken. Wanneer DMT in je hersenen aangemaakt wordt, komt het niet in je maag terecht dus wordt het ook niet onmiddelijk afgebroken. M.A.W. Je tript elke nacht, dat zijn je dromen. Is slapen niet fijn??"