Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mooi! het deed me zeker terugdenken aan die topavond! heb zin in berlijn!!"
"Ik heb al meer dan 2 jaar een interesse in het gebruiken van LSD maar heb nooit de situatie gehad om het daadwerkelijk tot me te nemen. Niemand in mijn omgeving deelt mijn interesse helaas.. Ik zit er dus over te denken om in het voorjaar als het lekker weer is met jullie mee te trippen! J."
"heel vet! nu nog een maatje regelen.."
"Ligt het misschien aan het soort wiet dat je rookt? is het dezelfde wiet als anders? Ik merk bij mezelf dat ik me bij bepaalde wiet soms weg voel zakken. Dit heb ik bij bv. hasj nooit. Ik rook tegenwoordig hierom ook geen wiet meer. Doe sowieso even rustig aan inderdaad."
"ik raad je deze set van Todd Terje zeer aan! "http://files.futureclassic.com.au/sound_files/toddterje_fcmix.mp3" spacy disco.. edit:vaag, het linken werkt niet goed.."
"Je zou kunnen proberen ingesteld te worden op buprenorfine pleister (BuTrans) om vervolgens geleidelijk af te bouwen."
"Ableton Live is wat je wilt leren. Wat mij betreft een nieuwe generatie muziekproductiesoftware. Het is voor live performances, remixes en produceren een topprogramma imo. edit: Fruityloops producties klinken vaak te gefrabiceerd en amateuristisch vind ik"
"mdma op 10 days off (de hele Vooruit stond overigens strak van de pillen) 't viel alleen bij mij niet zo lekker als mn eerste keer.. desalniettemin een topfeest"