Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDF Camp op de Boom 2008 Portugal ?

DF Camp op de Boom 2008 Portugal ?

58 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij gaan met de trein...

230 met de trein
50 euries met de boombus vanaf madrid
totaal: 280 p.p.

Gezellie!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Overigens, m'n ticket is zojuist binnen HIEP HOI
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben er in ieder geval, maar dat wist je al :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gezellig .... ik hoop in convoy te rijden !!!
alhoewel dat misschien wel vragen is om strengere controles met jullie goa koppies en kapsels.

:wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoop er ook bij te zijn :hearteyes:
Maar even kijken wat de beste reismethode is idd zonder auto..
Waarschijnlijk gewoon vliegtuig?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, oeh, een gehuurde DF-touringcar?! :openmouth:

(Met ramgroot DF over de zijkanten en een zestigtal te dikke pupillen achter de ramen? :')
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga waarschijnlijk mee. Ik zit te twijfelen of ik met de auto zal gaan. Als mijn vriendin mee gaat, ga ik zeker met de auto. Het is zeker een voordeel als we een groot kamp opbouwen. Er gaan een stuk of 15 vrienden van me mee. Dan kunnen we een Hollands kamp van Df-ers en vrienden daarvan opzetten met natuurlijk een grote NL vlag in het midden.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
henkie84 zei:
Haha, oeh, een gehuurde DF-touringcar?! :openmouth:

(Met ramgroot DF over de zijkanten en een zestigtal te dikke pupillen achter de ramen? :')
Klik om te vergroten...

touringcar is idd nais :smoke:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgend jaar ook maar naar Boom.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb al kaart, vliegtuigticket en vervoer naar festival geregeld vanaf vliegveld

ik ga zeven dagen in de hemel zijn, denk ik :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
volgend jaar is er geen Boom .... iedere 2 jaar is er een Boom.

dit is jaar is het de 10 de editie ... dus extra feest !!

:hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tripper zei:
Ik ga waarschijnlijk mee. Ik zit te twijfelen of ik met de auto zal gaan. Als mijn vriendin mee gaat, ga ik zeker met de auto. Het is zeker een voordeel als we een groot kamp opbouwen. Er gaan een stuk of 15 vrienden van me mee. Dan kunnen we een Hollands kamp van Df-ers en vrienden daarvan opzetten met natuurlijk een grote NL vlag in het midden.
Klik om te vergroten...


er zijn ook wel Belgische DF'ers :grin:.
wanneer valt het boom festival. ik ben in portugal de eerste twee weken. alle tot den 21 juli.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nederland kan nooit bieden wat de Boom wel kan bieden en hoe minder zeurpieten hoe beter !!!!

:wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
portugal?

maak dan een DF junky sekte in nederland...
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Met wie kan ik meerijden? :openmouth: :hearteyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
portugal?

maak dan een DF junky sekte in nederland...
Klik om te vergroten...

Dus jij denkt dat we hier met een paar lui van het forum iets als boom kunnen opzetten, droom maar lekker verder :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
pythregius zei:
Lauu zei:
portugal?

maak dan een DF junky sekte in nederland...
Klik om te vergroten...

Dus jij denkt dat we hier met een paar lui van het forum iets als boom kunnen opzetten, droom maar lekker verder :mrgreen:
Klik om te vergroten...

nee dat denk ik niet...maar het is wel in nederland om nou helemaal weer naar Portugal te gaan...zucht....met een paar DFers in NL spacen is ook fokking gezellig
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben erbij!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
:wave:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb superveel verhalen over Boom gehoord, filmpjes en foto's gezien. het lijkt me echt súpermooi :grin: Een waar paradijs, wat een lokatie! Het enige probleem waar ik een beetje mee zit is vervoer en het lef om ook daadwerkelijk een kaartje te kopen. Een vriend en ik zitten er nog over na te denken. Why don't i have the guts :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."