Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget 2008

Sziget 2008

74 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Over een paar uur in de trein ._.

Gisteren met tranen in mijn ogen mijn laatste joint gerookt :'( (ok misschien niet, maar het klinkt dramatischer).
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gaat er iemand naar Sziget 2008?

Voor de mensen die niet weten wat Sziget is. Het is een gigantisch festival (grootste van Europa) dat gegeven wordt op een eiland in Budapest (Hongarije). Er treden ongeveer 1000 verschillende bands op en ze doen dit op zo'n 60 verschillende podia. Het festival duurt 6 dagen en voor €120,- heb je een kaartje 12 augustus tot 18 augustus inclusief camping. Reizen worden geregeld van uit Nederland en een retourtje kost €158,-. Verder kost eten en drinken niet veel geld omdat het allemaal niet zo duur is in Hongarije. Voor een halve liter bier betaal je ongeveer €1,20 en voor een volledige maaltijd nog geen €4,- daarnaast wordt ook gratis eten door de Hare Krishna uitgedeeld.

Er staan ieder jaar een boel onbekende en bekende bands, dus voor ieder wat wils. Naast muziek zijn er ook toneelgroepen, workshops en andere activiteiten.

Ik weet nog niet of ik ga, maar het lijkt me in ieder geval een heel leuk festival. Ook ben ik nog nooit in Hongarije geweest en het lijkt me best vet om daar eens heen te gaan.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
*heeft kaartje al drie maanden in huis* :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
*gaat hard sparen om de trip voor elkaar te krijgen*
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je nu je treintickets boekt zit je dr voor minder als 100,- (retour) :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ga weer via de interrail manier... dus dat maakt niet veel uit...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aking zei:
als je nu je treintickets boekt zit je dr voor minder als 100,- (retour) :wink:
Klik om te vergroten...

Link? Op de website staat €158,-
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat is de speciale szigettrein... er rijden meer treinen naar rome euh... boedapest...:wink:

even contact opnemen met de treinreiswinkel... die weten je alles te vertellen:
www.treinreiswinkel.nl
:hearteyes:

ik zal het nog even ontleden voor je:

29,- zitplaats amsterdam - wenen o.b.v. Sparnight (ook instap in utrecht of arnhem mogelijk)
13,- zitplaats wenen - budapest o.b.v. Tourist
13,- zitplaats budapest - wenen o.b.v. Tourist
29,- zitplaats wenen - amsterdam o.b.v. Sparnight(ook uitstap in arnhem of utrecht mogelijk)
7,50 boekingskosten p.p. met een maximum van 15,- per boeking

is 91,50 P.P Retour :wink:

LET OP! Sparnight is beperkt beschikbaar, zo snel mogelijk boeken dus!!!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is een groot verschil O.O Ik moet nog kijken of ik uberhaupt wel kan tussen 12 en 18 augustus, maar zodra ik het weet ga ik boeken :P

De vraag die hier wel een keer gesteld MOET worden: hoe zit het met sziget en drugs? Is het woodstock2 of wordt je gelijk opgehangen aan de hoogste boom wanneer je een joint op steekt?
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#10
op sziget is dr genoeg dope te vinden maar...
voor een pilletje betaal je 10 euro... en t zijn kutpillen...
wiet heb ik er genoeg gezien... echter kan ik je weinig vertellen over de kwaliteit daar ik zelf niet blow...
coke kost in budapest zelf (alsin bij de locals) ongeveer 80-85 euro per gram

de security let er soms wel, soms niet op... officieel wordt je polsbandje doorgeknipt en mag je dus vertrekken :rolleyes:

maar er wordt genoeg geblowd op het terrein... alleen hou de security dus wel een klein beetje in de gaten :wink:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt heel vet. Zal wat meer info vergaren!!
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#12
kijk... dat wil k horen :hearteyes:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok, alles komt goed uit met vakantie en dergelijke. Tijd om alles te regelen :P
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aking, is sziget alleen voor homoseksuelen?




:beer:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee... anders zou jij ook gaan :wink:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wil heel graag naar Sziget dit jaar maar mn vrienden hebben allemaal al kaartjes voor Lowlands geritseld... :/

Alleen gaan goed idee of...? Zou t een probleem zijn om een paar gram speed mee te nemen? En wiet?


o.0 :P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
niet durven maar doen :beer:

(nee politie, dit is sarcastisch bedoeld.. laat me met rust..)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
:)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

De kaarten zijn gekocht!! \\o/ YEAH super veel zin in.

honingolie zei:
niet durven maar doen :beer:

(nee politie, dit is sarcastisch bedoeld.. laat me met rust..)
Klik om te vergroten...

Ik zeg doen. Ga voor de zekerheid mn lieve speed vacuüm verpakken en vervolgens in laten blikken bij de Jamin. Ook de overheerlijke oerhollandsche wiet gaat mee. Niet dat ik geen Hongaarse cultuur wil snuiven (:wink:) maar ik heb toch echt liever van alle soorten mn eigen vertrouwde kwaliteit, en anders nog liever niks.. Van de harddrugs dan. Al die mega-troep in Polen was geen succes :grin: Wel lachen tho..

Sziget! <3
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nederlandse wiet zou wel lekker zijn :'( Wat is btw jullie lijstje van artiesten die je MOET zien tot nu toe? :P

Ik ben tot nu toe zover:
-Apocalyptica
-Punish Yourself
-Flogging Molly
-Serj Tankian
-Iron Maiden
-Pendulum
-At The Gates
-Anti-Flag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."