Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget 2008

Sziget 2008

74 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben overmorgen van de partij, zijn er om 17:32 nog junks te spotten @ utrecht centraal?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Over een paar uur in de trein ._.

Gisteren met tranen in mijn ogen mijn laatste joint gerookt :'( (ok misschien niet, maar het klinkt dramatischer).
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had vorig jaar net zo goed 4 kilo coke mee kunnen nemen... nul controle gehad... zelfs geen paspoorten controle...

maar ja... je moet het maar durven!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
shokora zei:
Ik ben overmorgen van de partij, zijn er om 17:32 nog junks te spotten @ utrecht centraal?
Klik om te vergroten...

JA! waarschijnlijk met een winkelkarretje...
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
w00t!

vandaag is de eerstefestivaldag en ben al 2 dagen mn stem kwijt...

lang leve de absinth, de literemmers cocktail en de andere drankbende
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
je gaat me niet vertellen dat je vannacht op "mijn" trein zat terwijl k dat niet wist :openmouth: :(
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aking zei:
je gaat me niet vertellen dat je vannacht op "mijn" trein zat terwijl k dat niet wist :openmouth: :(
Klik om te vergroten...

Ik was met de Sziget trein gegaan, die ging vanaf Kaletti om 17:10.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#8
je bent goed als je iets ervan koopt en niet genaait word zal je bedoelen..
:wave:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dan zat je zowel van Keleti naar wenen als van Wenen naar amsterdam in mijn trein... ik was die malloot met het treincrew shirt aan :wink:
(en de verantwoordelijke voor de nederlandstalige omroepen in de EC44, op Wien Westbf en in CNL 312 :P

Jammer dat ik dat niet wist... anders hadden we n biertje kunnen doen (al hebben we die misschien ook wel gedaan :tongueout:)
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij komen van je vakantie op je werk, hopelijk word het wat.
was echt gekkehuis, staat volgend jaar zeker weer op de agenda, alleen dan wel zelf drugs mee :rolleyes:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#11
het was lastig om aan je drugs te komen.
gelukkig wel wat pilletjes en beetje lsd kenne fixen, en maar 1 jointje :openmouth:
was weer eens knetter sinds tyden gistere avond.
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#12
Merijn zei:
Was echt te moeilijk he, drugs scoren...
Verder was het wel ongelofelijk vet allemaal, en ik kan niet ontkennen dat ik me suf heb geblowt en 3 avonden zelfs luxe aan de pilletjes zat.
Maarjaaaa
Klik om te vergroten...
Hoop niet dat je serieus bent....je bent echt goed als je door het afrikaans gedeelte kan lopen zonder drugs aangeboden te krijgen...2000 hufjes voor een pilletje...redelijke kwaliteit, voor de rest kon je dr alles krijgen...maar heb het maar bij pilletjes en alcohol gehouden.
Absinth :grin: :confused: :rockband:
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, een zak wiet was ook zo te scoren, maar dokken en kutkwaliteit vaak.
Wel jammer dat ik geen lsd heb kunnen vinden, maarja, dat komt donderdag wel.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
beste festival ooit!​
(voor mij natuurlijk)​
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
beste festival ooit!​
(voor mij natuurlijk)​
Klik om te vergroten...


*agrees* :hearteyes:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nogal late reactie, maar toch een reactie..

Ik heb geen woorden voor dit festival.. Het was zo waanzinnig! Echt de tijd van mn leven gehad! Helemaal, helemaal los gegaan en zoveel leuke mensen ontmoet! Het was zo fantastisch!!!! Echt niet te omschrijven. Zo zorgeloos en anders dan normaal. Dat is dus echt even helemaal weg :sunglasses:

Ik en mn beste vriendin hadden wel drugs mee; 8 (goeie kwaliteit) pillen, 17 gr. speed en en 15 gr. heerlijke oud-hollandsche wiet! :grin: ook een beetje voor de verkoop, want je gunt een ander natuurlijk ook een mooi feestje :wink: Hoe hebben we het mee genomen? Nou zo: Eerst in een normaal klein zakje met zo'n drukrandje. Vervolgens luchtdicht gestreken (in kleine pakketjes) in strijkzakjes. Toen in een uitgeholde knuffelbeer gestopt (a) en tot slot in laten blikken bij de Jamin, in een erwtensoep look-a-like blik. Je moet er even een beetje moeite voor doen, maar dan heb je er ook een weekje profijt van \\o/

Niet dat dat de enige reden was dat het zo'n fantastische week was hoor. Het heeft er wel aan bijgedragen, maar mijn god.. wat een sfeer op dat festival! Eerst een aantal dagen aan het Balaton meer gelegen in Siofok, een dag Boedapest in geweest, en de dag vóór dag 0 op het terrein aangekomen. Tent op 10 meter van de Mokka Cuka gestationeerd (24 uur lang de meest geweldige muziek!!) en meteen de eerste nacht al een dik feest gevierd in de Marlboro launch bar met een stel gekken dat gewoon net als ons niet kon wachten tot het festival echt begon!!

Verder wil ik hier mijn appriciatie uiten voor de Mokka Cuka (a.k.a. HEAVEN). Oooohooohooooh wat een feest. De dnb heruitgevonden en elke nacht tot diep in de middag van de volgende dag doorgevierd. Geen enkele keer te tent gehaald, hoewel deze echt niet dichter bij had kunnen staan.

Als ik er alleen al aan denk krijg ik alweer de kriebels! Hierbij ook een ode aan de Partyarena \\o/ !! Ook een ideale plek om totaal uit je dak te gaan.

Ook erg genoten van de Hongaarse en andere Oost-Europese optredens. Wat heerst daar standaard een super sfeer zeg!

Ik kan er simpelweg niet over uit hoe geweldig het was. Volgend jaar sowieso weer! En echt een aanrader voor iedereen!!!!!
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb ook me meeste tijd versleten bij die tent, tering wat een geweldige tent. :grin:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mokka Cuka FTW! :hearteyes:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mokka Cuka mensen PM mij even!!! Zou zo leuk zijn om mensen te zien die we daar getroffen hebben! Ik heb inderdaad op verscheidene momenten verscheidene mensen speed gevoerd! Als jullie PMen kunnen we ff foto's uitwisselen :)

Wat een sfeer daar of niet dan \\o/

Meetinkje dan maar? :grin: Even een nachtje kapot gaan op z'n Mokka Cuka's :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ghehe ik woon in de Mokka Chuka nu al drie jaar lang elk jaar tentje der naast opzetten. Je resoneert je tentje uit maar hey wakker worden en binnen een minuut bier in je handen gedrukt krijgen van wauze fransen waarmee je maar mee gaat bounchen voor de speakerts (die echt zo'n schel rot geluid gen imho) maakt dat dubbel en dwars waard :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."