Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget 2008

Sziget 2008

74 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
beste festival ooit!​
(voor mij natuurlijk)​
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
-spaceman- zei:
beste festival ooit!​
(voor mij natuurlijk)​
Klik om te vergroten...


*agrees* :hearteyes:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nogal late reactie, maar toch een reactie..

Ik heb geen woorden voor dit festival.. Het was zo waanzinnig! Echt de tijd van mn leven gehad! Helemaal, helemaal los gegaan en zoveel leuke mensen ontmoet! Het was zo fantastisch!!!! Echt niet te omschrijven. Zo zorgeloos en anders dan normaal. Dat is dus echt even helemaal weg :sunglasses:

Ik en mn beste vriendin hadden wel drugs mee; 8 (goeie kwaliteit) pillen, 17 gr. speed en en 15 gr. heerlijke oud-hollandsche wiet! :grin: ook een beetje voor de verkoop, want je gunt een ander natuurlijk ook een mooi feestje :wink: Hoe hebben we het mee genomen? Nou zo: Eerst in een normaal klein zakje met zo'n drukrandje. Vervolgens luchtdicht gestreken (in kleine pakketjes) in strijkzakjes. Toen in een uitgeholde knuffelbeer gestopt (a) en tot slot in laten blikken bij de Jamin, in een erwtensoep look-a-like blik. Je moet er even een beetje moeite voor doen, maar dan heb je er ook een weekje profijt van \\o/

Niet dat dat de enige reden was dat het zo'n fantastische week was hoor. Het heeft er wel aan bijgedragen, maar mijn god.. wat een sfeer op dat festival! Eerst een aantal dagen aan het Balaton meer gelegen in Siofok, een dag Boedapest in geweest, en de dag vóór dag 0 op het terrein aangekomen. Tent op 10 meter van de Mokka Cuka gestationeerd (24 uur lang de meest geweldige muziek!!) en meteen de eerste nacht al een dik feest gevierd in de Marlboro launch bar met een stel gekken dat gewoon net als ons niet kon wachten tot het festival echt begon!!

Verder wil ik hier mijn appriciatie uiten voor de Mokka Cuka (a.k.a. HEAVEN). Oooohooohooooh wat een feest. De dnb heruitgevonden en elke nacht tot diep in de middag van de volgende dag doorgevierd. Geen enkele keer te tent gehaald, hoewel deze echt niet dichter bij had kunnen staan.

Als ik er alleen al aan denk krijg ik alweer de kriebels! Hierbij ook een ode aan de Partyarena \\o/ !! Ook een ideale plek om totaal uit je dak te gaan.

Ook erg genoten van de Hongaarse en andere Oost-Europese optredens. Wat heerst daar standaard een super sfeer zeg!

Ik kan er simpelweg niet over uit hoe geweldig het was. Volgend jaar sowieso weer! En echt een aanrader voor iedereen!!!!!
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb ook me meeste tijd versleten bij die tent, tering wat een geweldige tent. :grin:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mokka Cuka FTW! :hearteyes:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mokka Cuka mensen PM mij even!!! Zou zo leuk zijn om mensen te zien die we daar getroffen hebben! Ik heb inderdaad op verscheidene momenten verscheidene mensen speed gevoerd! Als jullie PMen kunnen we ff foto's uitwisselen :)

Wat een sfeer daar of niet dan \\o/

Meetinkje dan maar? :grin: Even een nachtje kapot gaan op z'n Mokka Cuka's :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ghehe ik woon in de Mokka Chuka nu al drie jaar lang elk jaar tentje der naast opzetten. Je resoneert je tentje uit maar hey wakker worden en binnen een minuut bier in je handen gedrukt krijgen van wauze fransen waarmee je maar mee gaat bounchen voor de speakerts (die echt zo'n schel rot geluid gen imho) maakt dat dubbel en dwars waard :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
kwas er elke ochtend...

eerste nacht tot 8 uur ('s ochtends)
tweede nacht tot 9 uur ('s ochtends)
derde nacht tot 11 uur ('s ochtends)
vierde nacht tot 3 uur ('s middags)

Ik was er zelfs toen alles was af gezet en je het terrein eigenlijk nog niet op mocht! :P

laatste nacht niet geslapen zou eigenlijk die dag naar huis moeten, maar had een meisje leren ken die voor 3 dagen een hostelplek vrij had en een treinkaartje terug had voor de 21ste (in plaats van de 18de :grin: )
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
laatste nacht niet geslapen zou eigenlijk die dag naar huis moeten, maar had een meisje leren ken die voor 3 dagen een hostelplek vrij had en een treinkaartje terug had voor de 21ste (in plaats van de 18de :grin: )
Klik om te vergroten...

Ja teringaap! :smilingimp:

en ojah... de eerste nacht was ik er uiteraard ook :hearteyes: (handig zo'n crewshirt :tongueout:)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Aking zei:
-spaceman- zei:
laatste nacht niet geslapen zou eigenlijk die dag naar huis moeten, maar had een meisje leren ken die voor 3 dagen een hostelplek vrij had en een treinkaartje terug had voor de 21ste (in plaats van de 18de :grin: )
Klik om te vergroten...

Ja teringaap! :smilingimp:

en ojah... de eerste nacht was ik er uiteraard ook :hearteyes: (handig zo'n crewshirt :tongueout:)
Klik om te vergroten...

ja belachelijk makkelijk... en ik maar skitten... :P
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mary zei:
! Ik heb inderdaad op verscheidene momenten verscheidene mensen speed gevoerd!
Wat een sfeer daar of niet dan \\o/
Klik om te vergroten...

ben wel door iemand lsd gevoert.
en echt die sfeer de tering


en aking je trein crew shirtje was echt handig de eerste avond :tearsofjoy: :beer: :rock:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#12
hannus zei:
en echt die sfeer de tering
Klik om te vergroten...
That's Sziget dude :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

hannus zei:
en aking je trein crew shirtje was echt handig de eerste avond :tearsofjoy: :beer: :rock:
Klik om te vergroten...

ghehe JWZ!

Op naar het crewbandje volgend jaar :rock:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
volgend jaar zeker... maar het jaar daarna naar boom!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weer heel thuis aangekomen na een lange treinreis ~_~ Maar goed het was super vet. Hoogtepunt qua concerten was voor mij zeker flogging molly en grootste verassing Ziggi, dat had ik echt nooit zelf uitgezocht :P
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was echt te moeilijk he, drugs scoren...
Verder was het wel ongelofelijk vet allemaal, en ik kan niet ontkennen dat ik me suf heb geblowt en 3 avonden zelfs luxe aan de pilletjes zat.
Maarjaaaa

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."