Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsytrance Hasselt!

Psytrance Hasselt!

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ziet er cool uit, en is maar een klein uurtje met de auto. Wie weet..
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
mocridhe zei:
deadlock zei:
ik werd even heel blij toen ik de topictitel zag. En toen las ik belgische, en toen dacht ik DAT KAN IK DUS GODVERDOMME NIET OP DE FIETS AF! :angry:



:wink:
Klik om te vergroten...
Maar lieve Deadlock, misschien kun je wel met ons meerijden!
Klik om te vergroten...
Dat lees ik te laat :(
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damn dat moet een spacende avond zijn geweest :hearteyes: Jammer dat ik niet kon...
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
mocridhe zei:
deadlock zei:
ik werd even heel blij toen ik de topictitel zag. En toen las ik belgische, en toen dacht ik DAT KAN IK DUS GODVERDOMME NIET OP DE FIETS AF! :angry:



:wink:
Klik om te vergroten...
Maar lieve Deadlock, misschien kun je wel met ons meerijden!
Klik om te vergroten...

You're a hero!! Ik heb er zin in!!! :hearteyes:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb 4 oktober in mijn agenda een verjaardag staan waar ik niet onderuit kan zie ik :angry:
A
AloysiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vanavond!! Vanavond!! W00t!!

Zin in =)
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Was superavond :hearteyes:
lekker gespaced
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Xtc Bob zei:
Was superavond :hearteyes:
lekker gespaced
Klik om te vergroten...

Oh was jij dat die zo liep te spacen ? :grin: :P
Het was geweldig door de mensen en de md, waren er ook dj's ja ? :)
a
aliblablaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik moet er anderhalf uur voor rijden, maar ik ga hier waarschijnlijk naar toe^^
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#10
4 oktober 2008
22:00 - 08:00
Voorverkoop: €25
Deurverkoop: €30
Grenslandhallen, Hasselt

Shpongle DJ-set
Hallucinogen
Infected Mushroom

Op 4 oktober 2008 zal B2B productions hun 5 jarig bestaan vieren. Dit gaat gepaard met de grootste line up in de belgische geschiedenis, topnamen zoals Infected mushroom (met een speciale set voor deze gelegenheid 2.5 uur lang) John 00 Fleming, Hallucinogen, Shpongle, Firaga en Norion.

De zaal zal helemaal omgebouwd worden tot een ware psytrance tempel,met uv decoraties, een crystal clear soundsystem, aser en licht shows, randanimaties, ...
Mis deze kans niet om helemaal overdonderd te worden door een nacht vol top psytrance beats!

De voorverkoop start op 7 juli (bij Fnac, Giga Swing Hasselt, Shanti bazaar Antwerpen)
(Bron: http://www.ethiasarena.be/agendaDetail. ... ateid=4201)

Duidelijk dat ik hierbij ga zijn! Wie nog meer?
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Daaaaamn, dat ziet er goed uit!
Shpongle live, jammer van de dj set :openmouth:
Als ik geldjes heb, ik daarbij zijn! :rock:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ziet er goed uit... wie weet :grin:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als er mensen komen, minimeet? (a) Ik en vriendlief gaan iig <3
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben meer dan failliet... dus ben bang van niet...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik werd even heel blij toen ik de topictitel zag. En toen las ik belgische, en toen dacht ik DAT KAN IK DUS GODVERDOMME NIET OP DE FIETS AF! :angry:



:wink:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Infected gaat 2.5uur draaien, waarvan 1.5uur platen van de laatste 3jaar en daarna een uur wat ouder werk.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#17
deadlock zei:
ik werd even heel blij toen ik de topictitel zag. En toen las ik belgische, en toen dacht ik DAT KAN IK DUS GODVERDOMME NIET OP DE FIETS AF! :angry:



:wink:
Klik om te vergroten...
Maar lieve Deadlock, misschien kun je wel met ons meerijden!
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#18
het was leuk door de mensen en Simon Posford. Infected BAH! maar dat wisten we al, zijn goede jaren zijn duidelijk voorbij. en de rest van de dj's tja fullon... is niet mijn ding...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."