Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrookers

Crookers

16 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er hier ook meer mensen die de nummers van Crookers ontzettend vet vinden? Ik kan zelf hard uit me dak gaan op hun muziek. Het zijn 2 dj's uit Italië die leype Fidget-House maken. Crookers is voor mij 1 van de vetste dj acts op het moment. Ook fantastische XTC muziek als je het mij vraagt!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yup. Crookers Essential mix <33 :openmouth:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja crookers zijn gaaf! Ook tijdens XTC geluisterd. Inderdaad zeer geschikte muziek ervoor :grin:
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm ieder zn smaak inderdaad. Ik was/ben benieuwd of er meer liefhebbers zijn, vandaar dat ik dit topic starte ;D
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Crookers - We are all prostitutes

wauw! :grin:

maar nog nooit geluisterd onder invloed van xtc, nog nooit xtc gedaan :P
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paar uitschieters:

Crookers - Knobbers
Don Rimini - Let Me Back Up (Crookers Remix)
Busy P feat. Murs - To Protect And Entertain (Crookers Remix)
Adam Sky vs. Mark Stewart - We Are All Prostitutes (Crookers Remix)
Crookers - Love To Edit
Bumblebeez - Rio (Crookers Remix)

Loss!! :beer: :xtc:
S
StrunerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Absoluut geweldig!

MRC & Seuntsie en Ik @ I Love Techno 2008 :xtc: :xtc: :rock: :rock: :stoned: :grin: :xtc: :xtc:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Overrated. D'r zijn betere Electroclash producers imo, Toxic Avenger for example.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
crookers is relaxxt
R
RainbowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind ze ook geweldig, binnekort ga ik ze zeker zien met I love techno

Radioclit - Secousse (Crookers remix) , ook een aanrader
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
gaat nog wel, ik ben meer voor de bloody beetroots-stijl
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand aanwezig bij I Love Techno ? Bij Crookers, Bloody Beetroots, Underworld enz?
( de 'lijn-omhoog' dit jaar is fucking wreed!)
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
helaas niet!
heb een ander feest dat ik niet wil/kan missen

volgend jaaaaaaar :rock:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het maar kutmuziek als je al van muziek kan spreken. Bijna het ergste wat ik ooit heb gehoord.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Ik vind het maar kutmuziek als je al van muziek kan spreken. Bijna het ergste wat ik ooit heb gehoord.
Klik om te vergroten...
Kan wel, niet iedereen heeft namelijk dezelfde smaak :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind het wel relaxte muziek met een drankje. Op mdma vind ik het niet bijzonder.
Dan ben ik HardstyleLover :hearteyes: en Hardtrance :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
crookers remixen lekker rauw, vind het wel chill om af en toe te luisteren maar zou er niet echt voor een feest naartoe gaan ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."