Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQlimax + pillen do of don't

Qlimax + pillen do of don't

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
tief is op met al die topics verneuken...doe dat ergens anders...dit gaat niet over Industrial, Tekno of Terreur
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
tief is op met al die topics verneuken...doe dat ergens anders...dit gaat niet over Industrial, Tekno of Terreur
Klik om te vergroten...

Stomme moraalridder :openmouth:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Lauu zei:
tief is op met al die topics verneuken...doe dat ergens anders...dit gaat niet over Industrial, Tekno of Terreur
Klik om te vergroten...

Stomme anaalridder :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nouja, dat weet je helemaal niet zeker :P

Wat een lol!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
lol er waren 240man opgepakt voor drugsbezit of (poging) tot dealen ofzo :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ARNHEM - De systematische drugscontroles op 25.000 bezoekers op het dansevent Qlimax in Gelredome in Arnhem heeft in de nacht van zaterdag op zondag justitie bijna 3000 euro aan boetes opgeleverd.
Dat meldt een woordvoerder van de politie. Er werden in totaal 260 mensen aangehouden na betrapt te zijn op drugsbezit, variërend van wiet en cocaïne tot XTC en GBH. De meeste mensen dienden direct de bekeuring af te rekenen; 35 verdachten zullen voor de rechtbank moeten verschijnen. Daarbij zit ook een handelaar die werd betrapt met 50 XTC-pillen op zak.

Een man moest een boete van 150 euro betalen omdat hij dronken de Batavierenweg was opgelopen. Een ander werd opgepakt wegens vernielingen van stoeltjes in het stadion. De politie spreekt van een rustig verlopen evenement.
Klik om te vergroten...

Wtf 1 man maar met 50 pillen. De rest is dus allemaal kleine gebruikershoeveelheidjes. BE-LA-CHE-LIJK.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
De fransman die voor mij in de rij stond moest z'n Franse vlag weggooien omdat het brandgevaarlijk zou zijn -.- Vervolgens legt hij z'n zakje wiet op de tafel zonder ook maar iets te vermoeden en ook dat mocht niet. Moet je je voorstellen hoe kut dat is; je komt naar Nederland en denkt je eens een lekker weekend uit te kunnen leven... ho maar! Hij begreep er ook niks van dat hij z'n wiet moest inleveren.

Bah kutbeleid.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moest hij z'n vlag inleveren? Vrienden van me zijn er ook heen gegaan met twee qlimax vlaggen volgens mij.. Zijn nog gefilmd enzo, maar niks geen brandgevaarlijkheid...
Ik vind sowieso de organisatie van zo'n feest maar kut. Maar aan de andere kant is het ook wel lastig om alles goed te organiseren.
50 pillen maar? Ik denk dat ze flauwvallen als ze horen wat de totale hoeveelheid is wat men wegslikt op zo'n feest.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou gewoon pillen slikken maar dan 3 of zo
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
beetje nutteloos dit topic nu...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
beetje nutteloos dit topic nu...
Klik om te vergroten...

we houden het gewoon hypotetisch
w
wietplant21Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hej,

Zaterdag is het weer zover... qlimax 2008. Ik vroeg me af of er hier meer mensen gaan en of zij wat meenemen. Ben al 3 jaar geweest en weet dat ze altijd vrij streng zijn in arnhem. Voorheen nam ik nooit wat mee, maar wilde deze keer 3 pilletjes meenemen.

Wat zeggen jullie, is dit af te raden of stappen jullie gewoon vol vertrouwen daar binnen ?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon doen tussen je ballen en kont

Lekker knallen op een party :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
NEEEEEE NIET DOOOOEEEEEN

Drie pilletjes, mits je het goed verstopt kan wel hoor.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga ook en ik neem 3/4 capsules mee, ben ook wel een beetje angstig voor die controle hoor!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er zijn een paar "waar verstop jij het" topic's. Daar staan toch best een paar goede tips tussen!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
gewoon proberen...vorig jaar is het me gelukt met 35 pillen... :P was wel bijna gepakt als die gast voor me niet al wat pep had gesnoven...die stond al strak

Qlimax is meesterlijk met pillen maar niet te veel...want dat herriner je niks meer :rock:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
gewoon proberen...vorig jaar is het me gelukt met 35 pillen... :P was wel bijna gepakt als die gast voor me niet al wat pep had gesnoven...die stond al strak

Qlimax is meesterlijk met pillen maar niet te veel...want dat herriner je niks meer :rock:
Klik om te vergroten...
Hahahah, inderdaad. De muziek is namelijk niet al te denderend dus met té veel pillen weet je he-le-maal niks meer :rock: :beer:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hardstyle hater :openmouth: :P

hardstyle+mdma= :hearteyes:

Het darkside sfeertje wat bij die muziek toch wel een beetje heerst met de donkere zalen, mooie shows en sicke lichteffecten bevallen me allemaal meer dan uitstekend. Vind het wat hebben..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
lol er waren 240man opgepakt voor drugsbezit of (poging) tot dealen ofzo :tearsofjoy:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hardstyle en the darkside??? Ik neem je wel eens mee naar een hard industrial/tekno/terror feestje :wink:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#20
Serenity zei:
Hardstyle en the darkside??? Ik neem je wel eens mee naar een hard industrial/tekno/terror feestje :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, idd, hardstyle is meer een beetje voor knuffelige konijntjes en roze kussentjes. Terwijl alles wat God niet is = een tekno feestje (keer 10).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."