#1
Lauu zei:lol er waren 240man opgepakt voor drugsbezit of (poging) tot dealen ofzo![]()
ARNHEM - De systematische drugscontroles op 25.000 bezoekers op het dansevent Qlimax in Gelredome in Arnhem heeft in de nacht van zaterdag op zondag justitie bijna 3000 euro aan boetes opgeleverd.
Dat meldt een woordvoerder van de politie. Er werden in totaal 260 mensen aangehouden na betrapt te zijn op drugsbezit, variërend van wiet en cocaïne tot XTC en GBH. De meeste mensen dienden direct de bekeuring af te rekenen; 35 verdachten zullen voor de rechtbank moeten verschijnen. Daarbij zit ook een handelaar die werd betrapt met 50 XTC-pillen op zak.
Een man moest een boete van 150 euro betalen omdat hij dronken de Batavierenweg was opgelopen. Een ander werd opgepakt wegens vernielingen van stoeltjes in het stadion. De politie spreekt van een rustig verlopen evenement.
Wtf 1 man maar met 50 pillen. De rest is dus allemaal kleine gebruikershoeveelheidjes. BE-LA-CHE-LIJK.