Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQlimax + pillen do of don't

Qlimax + pillen do of don't

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
lol er waren 240man opgepakt voor drugsbezit of (poging) tot dealen ofzo :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ARNHEM - De systematische drugscontroles op 25.000 bezoekers op het dansevent Qlimax in Gelredome in Arnhem heeft in de nacht van zaterdag op zondag justitie bijna 3000 euro aan boetes opgeleverd.
Dat meldt een woordvoerder van de politie. Er werden in totaal 260 mensen aangehouden na betrapt te zijn op drugsbezit, variërend van wiet en cocaïne tot XTC en GBH. De meeste mensen dienden direct de bekeuring af te rekenen; 35 verdachten zullen voor de rechtbank moeten verschijnen. Daarbij zit ook een handelaar die werd betrapt met 50 XTC-pillen op zak.

Een man moest een boete van 150 euro betalen omdat hij dronken de Batavierenweg was opgelopen. Een ander werd opgepakt wegens vernielingen van stoeltjes in het stadion. De politie spreekt van een rustig verlopen evenement.
Klik om te vergroten...

Wtf 1 man maar met 50 pillen. De rest is dus allemaal kleine gebruikershoeveelheidjes. BE-LA-CHE-LIJK.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
De fransman die voor mij in de rij stond moest z'n Franse vlag weggooien omdat het brandgevaarlijk zou zijn -.- Vervolgens legt hij z'n zakje wiet op de tafel zonder ook maar iets te vermoeden en ook dat mocht niet. Moet je je voorstellen hoe kut dat is; je komt naar Nederland en denkt je eens een lekker weekend uit te kunnen leven... ho maar! Hij begreep er ook niks van dat hij z'n wiet moest inleveren.

Bah kutbeleid.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moest hij z'n vlag inleveren? Vrienden van me zijn er ook heen gegaan met twee qlimax vlaggen volgens mij.. Zijn nog gefilmd enzo, maar niks geen brandgevaarlijkheid...
Ik vind sowieso de organisatie van zo'n feest maar kut. Maar aan de andere kant is het ook wel lastig om alles goed te organiseren.
50 pillen maar? Ik denk dat ze flauwvallen als ze horen wat de totale hoeveelheid is wat men wegslikt op zo'n feest.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou gewoon pillen slikken maar dan 3 of zo
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
beetje nutteloos dit topic nu...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
beetje nutteloos dit topic nu...
Klik om te vergroten...

we houden het gewoon hypotetisch

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."