Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMonza, Utrecht

Monza, Utrecht

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, ik weet dat je stiekem gewoon 18 moet zijn om daar binnen te komen. Maar dat ben ik niet. Denken jullie dat ze heel erg moeilijk gaan doen? Monza staat ergens toch wel bekend om zijn soepelheid qua leeftijd.. Tips, advies whatever zijn zeer welkom!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo soepel zijn ze niet. Bij meisjes meer dan bij jongens though, maar je moet geluk hebben. Als je een jong uiterlijk hebt, als ik, hoef je het echt niet voor je 18e te proberen.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Melanie1 zei:
Ja, ik weet dat je stiekem gewoon 18 moet zijn om daar binnen te komen. Maar dat ben ik niet. Denken jullie dat ze heel erg moeilijk gaan doen? Monza staat ergens toch wel bekend om zijn soepelheid qua leeftijd.. Tips, advies whatever zijn zeer welkom!
Klik om te vergroten...


Vaak vragen ze om je College kaart:wink: Maar dat doet elke kroeg in Utrecht zo beetje.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Monza zijn flikkers :P Vriend van me die nederlander is en er netjes uitzag kwam er niet in. Ja jij bent nog geen 18 zeggen ze. Laatie zn ID zien.. Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in :beer:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Monza is een kuttent :grin:
Daar moet uberhaupt niet heen willen :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
En toen je dat hoorde kwam die avatar in je op.. Ik ben toch niet gek.. en toen snapte je gelijk dat het bullshit was. Uit nijd heb je een bootje gehuurd en ben je naar Engeland geroeid. Dat verhaal kennen we nou wel :beer:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
als meisje kun je de monza meestal gewoon in hoor.. ken een paar meisjes van 16/17 die er ook gewoon binnen komen zonder problemen op 18+feesten.
qua entree voor mannen is het gewoon kut, kwam er een keer niet in op een 18+ feest omdat ik zogenaamd 21 opeens moest zijn minimaal.. bullshit
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
En toen je dat hoorde kwam die avatar in je op.. Ik ben toch niet gek.. en toen snapte je gelijk dat het bullshit was. Uit nijd heb je een bootje gehuurd en ben je naar Engeland geroeid. Dat verhaal kennen we nou wel :beer:
Klik om te vergroten...

het was een speedboot heur
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
underworld zei:
als meisje kun je de monza meestal gewoon in hoor.. ken een paar meisjes van 16/17 die er ook gewoon binnen komen zonder problemen op 18+feesten.
qua entree voor mannen is het gewoon kut, kwam er een keer niet in op een 18+ feest omdat ik zogenaamd 21 opeens moest zijn minimaal.. bullshit
Klik om te vergroten...

Ja dat hoor ik dus van iedereen! Monza? ooooh daar kom je wel binnen
maarja, ben toch wel 15

wacht i'll post a picture
so you guys can judge
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in :beer:
Klik om te vergroten...
Haha, zegt genoeg, daar zou ik zelfs niet binnen willen...
@Melanie, zo te zien zullen ze niet veel vragen stellen en raak je wel binnen :tongueout:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ivoos zei:
TrippyShit zei:
Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in :beer:
Klik om te vergroten...
Haha, zegt genoeg, daar zou ik zelfs niet binnen willen...
@Melanie, zo te zien zullen ze niet veel vragen stellen en raak je wel binnen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Hahah en waarop baseer je dat :P ?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Melanie1 zei:
Ivoos zei:
TrippyShit zei:
Zegt die man uhh uhhh ja maaruhhh met die schoenen kom je er niet in :beer:
Klik om te vergroten...
Haha, zegt genoeg, daar zou ik zelfs niet binnen willen...
@Melanie, zo te zien zullen ze niet veel vragen stellen en raak je wel binnen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hahah en waarop baseer je dat :P ?
Klik om te vergroten...
Omdat het klinkt als het soort plek waar ze enkel mooie vrouwen toelaten en die 18+ regel enkel geldt als ze iemand (een man) liever niet binnen willen laten. Ik ken zo genoeg plekken.
C
Charlie--Lid
01-01-2024, 00:00
#13
monza is toch altijd 21+ ?
nog nooit geprobeert binnen te komen eigenlijk
ik moet nog steeds bij elk biertje mn id laten zien :openmouth:
maar ik ben niet zo groot :wink:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Charlie-- zei:
monza is toch altijd 21+ ?
nog nooit geprobeert binnen te komen eigenlijk
ik moet nog steeds bij elk biertje mn id laten zien :openmouth:
maar ik ben niet zo groot :wink:
Klik om te vergroten...

Neeee donderdagavond is studentenavond dus 18+. Maar volgens mij wil het nog wel eens wisselen.. :P
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op donderdagavond MOET je zoiezo je collegekaart bij je hebben, anders kun je het zoiezo vergeten... En een pasje van je middelbare school of een ROC is GEEN collegekaart :rolleyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
maar monza is zowieso waardeloos, beter ga je naar de puma ofzo, daar hebben ze tenminste relaxte feestjes :stoned:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet om te mierenneuken... maar t is de pOEma :wink:

Zoiezo zijn mensen van drugsforum daar beter op hun plaats :mrgreen:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
nja je snapte het iig :wink:
ik vermaak me altijd prima in de puma, relaxte dj's meestal.
lekker scheef lopen van de ket daar altijd :mrgreen:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja ik wel, maar mensen die dr nog nooit zijn geweest niet :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Aking zei:
Monza is een kuttent :grin:
Daar moet uberhaupt niet heen willen :P
Klik om te vergroten...

precies waarom moeite doen om binnen te komen in de Monza... :)
kut sfeer, kut mensen, kut personeel... (het is wel een mooie locatie, maar als je daar alleen voor komt...)

maarja, smaken verschillen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."