#1
Tja, ik kende de monza ook alleen maar van de buitenkant.
Ik ben dus wel binnen gekomen. Niets moeilijk doen, gewoon doorlopen. Lichtelijk in schock van de gemiddelde leeftijd daar. Niets 18+.
Ik heb me op zich wel vermaakt, beetje irritatie door jongens die altijd maar aan je zitten of al van je houden zonder dat ze je naam weten.
Maar het was een leuke avond.
Ik ben dus wel binnen gekomen. Niets moeilijk doen, gewoon doorlopen. Lichtelijk in schock van de gemiddelde leeftijd daar. Niets 18+.
Ik heb me op zich wel vermaakt, beetje irritatie door jongens die altijd maar aan je zitten of al van je houden zonder dat ze je naam weten.
Maar het was een leuke avond.